Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Poprawa perku "Shake it Baby"

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mdx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wałbrzych
Offline

Napisano 04.05.2013 17:24

Dziś wziąłem się za zrobienie perku na trzęsący się ekran.

Próbuje coś skleić z użyciem funkcji z pluginu Screen Shake, na "podkład" wziąłem perk Tajemnica Wojskowa.

 

Po edycji itd przyszedł czas na kompilacje ale niestety wystapiły błędy o treści:

shake.sma(22) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "gmsgShake"
shake.sma(46) : warning 217: loose indentation
shake.sma(51) : warning 217: loose indentation

 

 

 

Bardzo bym prosił o spojrzenie na kod kogoś ogarniętego i poprawienie perku. Z góry dziękuję.

Oto cały kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Shake it baby";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/LW szans na to ze przeciwnikowi bedzie sie trzasl ekran";

new gmsgShake;

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Mdx");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");	
	
	new gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
		message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0})
      write_short(255<< 14 ) //ammount 
      write_short(10 << 14) //lasts this long 
      write_short(255<< 14) //frequency 
      message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}



  • +
  • -
  • 0

#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 04.05.2013 18:34

Proszę, 0 błędów przy kompilacji:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Shake it baby";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/LW szans na to ze przeciwnikowi bedzie sie trzasl ekran";

new gmsgShake;
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Mdx");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
    
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");    
    
    gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    ma_perk[id] = true;
    wartosc_perku[id] = wartosc;
    cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_perk[id] = false;
    cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}

public Damage(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);
    
    if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1) {
        message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0})
        write_short(255<< 14 ) //ammount
        write_short(10 << 14) //lasts this long
        write_short(255<< 14) //frequency
        message_end()
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

angel-little.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych