Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Poprawa klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mdx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wałbrzych
Offline

Napisano 02.04.2013 22:23

Dziś "stworzyłem" swoją pierwszą klasę, lecz nie chce mi skompilować jej do .amxx
Wyskakuje: symbol already defined: "set_user_footsteps"

Klasa powinna być taka:

Posiada AK47 (20+ obrażeń z niego), Deagla, HE. Ma dwie rakiety, nie słychać jego kroków.
Inteligencja-20
Wytrzymałość-20
HP-50
Kondycja-25


PS. Przy okazji mogę prosić o sprawdzenie poprawności kodu?

Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
	  
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[]   = "Demon (Premium)";
new const opis[]	= "";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
  
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Demon (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

set_user_footsteps (id, 1)
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
	poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
	ilosc_rakiet_gracza[id]--;
	new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	new Ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
	entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	vAngle[0] *= -1.0;
	entity_set_origin(Ent, Origin);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


  • +
  • -
  • 0

#2 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 03.04.2013 20:14

łap bo nie dałeś do public cod_class_disabled(id) otwarcia i zamknięcia nawiasu {}

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
		 
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[]   = "Demon (Premium)";
new const opis[]	    = "";
new const bronie	    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Demon (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps (id, 1)
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
	    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
	    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
	    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	    new Ent = create_entity("info_target");
	    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
	    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	    vAngle[0] *= -1.0;
	    entity_set_origin(Ent, Origin);
	    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#3 Mdx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wałbrzych
Offline

Napisano 03.04.2013 22:04

Dzięki. Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych