←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
jak zrobic item krzyk,szybkostrzelnosc,roz...

Zablokowany

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 01.07.2013

pytanie jak w temacie

 

jak zly dzial proszę o przeniesienie i za klopot przepraszam

 

1). Item Krzyk : Po wcisnieciu klawisza E zabierasz 90hp+inteligencja graczom z przeciwnej druzyny, oraz slychac Krzyk (po uzyciu sie usuwa)

2). Item Szybkostrzelnosc : strzelasz o (25-50%) szybciej z kazdej broni

3). Item Rozblysk : Klikajac Klawisz E oslepiasz graczy wrogiej druzyny w promieniu 25m

 

naprawdę nie wiem jak zrobic te itemy dlatego sie zwracam do was oczywiscie za checi daje + i z gory dziekuje


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 01.07.2013 16:54
Odpowiedz

  • +
  • -
SAL - zdjęcie SAL 01.07.2013

drugi item juz jest
http://amxx.pl/topic...akumulator-24v/

wystarczy zmienic dwie liczby i masz od 25-50%   ;)


wyciagasz tylko potrzevbne funkcjie i umieszczasz w sma coda jakbys dodawal zwykly nowy item

 


Użytkownik SAL edytował ten post 01.07.2013 20:52
Odpowiedz

pAC - zdjęcie pAC 01.07.2013

A to nie jest do nowego CoD'a?
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 01.07.2013

tyle ze mi chodzi o cod stary ale sproboje przerobic ten perk na cod za checi +

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 02.07.2013


1). Item Krzyk : Po wcisnieciu klawisza E zabierasz 90hp+inteligencja graczom z przeciwnej druzyny, oraz slychac Krzyk (po uzyciu sie usuwa)

 

w Codzie Starym jest funkcja UzyjPrzedmiotu(id) . W niej dodaj warunek czy ma item (if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) i w nim dodaj "coś na wzór"

for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers() ; i++)
    {
		if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) != get_user_team(id) && get_user_team(i) != 3) // czy zyje , jest w przeciwnej druznie
		client_cmd(i,"mp3 sciezka_co_krzyku"); // odtwarza dziek
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, i, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
		
    }


3). Item Rozblysk : Klikajac Klawisz E oslepiasz graczy wrogiej druzyny w promieniu 25m

Też w użyjPrzedmiotu i też "coś na wzór"

new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);  
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{                     
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		Display_Fade(id, 1<<9, 1<<3, 1<<3, 255, 0, 0, 200)
	}

Co do Szybkości strzelania nie mogę znaleźć kodu na to. jak znajdę dam Edita. 

Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 02.07.2013

jak ktos chce szybkostrzelnosc no to tworzy itemy jak wszystkie inne

 

daje pod zmiennymi globalnymi

 

static const g_szWpnEntNames[] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
    "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
    "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
    "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
    "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

 

w public curweapon

 

 

 

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 92)
    {
        new iEnt;
        
        static Float:fSpeedMultiplier;
        
        fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1])/100.0));
        
        for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
        {
            iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, g_szWpnEntNames[i], id)
            
            if(iEnt)
            {
                set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
                set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
            }
        }
    }

 

 

oraz w public dajprzedmiot

 

case XX:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(25, 50);
        }

 

 

za XX dajesz Numer Itemu

 

i jak chcesz zmienic procenty to zmieniasz tutaj

 

 

random_num(25, 50);// tutaj jest od 25-50%

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 06.07.2013

ok mozna zamknac sorki ze post za postem ale nie moglem edytowac wczesniejszego :(

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 06.07.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany