jak zrobic item krzyk,szybkostrzelnosc,roz...
Jamdzam
01.07.2013
pytanie jak w temacie
jak zly dzial proszę o przeniesienie i za klopot przepraszam
1). Item Krzyk : Po wcisnieciu klawisza E zabierasz 90hp+inteligencja graczom z przeciwnej druzyny, oraz slychac Krzyk (po uzyciu sie usuwa)
2). Item Szybkostrzelnosc : strzelasz o (25-50%) szybciej z kazdej broni
3). Item Rozblysk : Klikajac Klawisz E oslepiasz graczy wrogiej druzyny w promieniu 25m
naprawdę nie wiem jak zrobic te itemy dlatego sie zwracam do was oczywiscie za checi daje + i z gory dziekuje
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 01.07.2013 16:54
SAL
01.07.2013
drugi item juz jest
http://amxx.pl/topic...akumulator-24v/
wystarczy zmienic dwie liczby i masz od 25-50%
wyciagasz tylko potrzevbne funkcjie i umieszczasz w sma coda jakbys dodawal zwykly nowy item
Użytkownik SAL edytował ten post 01.07.2013 20:52
Jamdzam
01.07.2013
tyle ze mi chodzi o cod stary ale sproboje przerobic ten perk na cod za checi +
dasiek
02.07.2013
1). Item Krzyk : Po wcisnieciu klawisza E zabierasz 90hp+inteligencja graczom z przeciwnej druzyny, oraz slychac Krzyk (po uzyciu sie usuwa)
w Codzie Starym jest funkcja UzyjPrzedmiotu(id) . W niej dodaj warunek czy ma item (if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) i w nim dodaj "coś na wzór"
for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers() ; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) != get_user_team(id) && get_user_team(i) != 3) // czy zyje , jest w przeciwnej druznie client_cmd(i,"mp3 sciezka_co_krzyku"); // odtwarza dziek ExecuteHam(Ham_TakeDamage, i, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1); }
3). Item Rozblysk : Klikajac Klawisz E oslepiasz graczy wrogiej druzyny w promieniu 25m
Też w użyjPrzedmiotu i też "coś na wzór"
new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue; Display_Fade(id, 1<<9, 1<<3, 1<<3, 255, 0, 0, 200) }
Co do Szybkości strzelania nie mogę znaleźć kodu na to. jak znajdę dam Edita.
Jamdzam
02.07.2013
jak ktos chce szybkostrzelnosc no to tworzy itemy jak wszystkie inne
daje pod zmiennymi globalnymi
static const g_szWpnEntNames[] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
w public curweapon
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 92)
{
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier;
fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1])/100.0));
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, g_szWpnEntNames[i], id)
if(iEnt)
{
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
}
}
oraz w public dajprzedmiot
case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(25, 50);
}
za XX dajesz Numer Itemu
i jak chcesz zmienic procenty to zmieniasz tutaj
random_num(25, 50);// tutaj jest od 25-50%
Jamdzam
06.07.2013
ok mozna zamknac sorki ze post za postem ale nie moglem edytowac wczesniejszego
dasiek
06.07.2013
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL