#include <hamsandwich>Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");Na koniec sma:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
W miejsce XXX wpisujesz nazwę broni np. CSW_M4A1
W miejsce Y wpisujesz szanse 1/Y czyli jak chcesz 1/3 to zamiast Y wpisujesz 3.
P.S nazwy broni masz w tym temacie Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X