Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Visper - zdjęcie

Visper

Rejestracja: 11.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2012 20:27
-----

#364093 Jak dac 1/x w jednej broni

Napisane przez radim w 13.02.2012 20:42

1.W includach:
#include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na koniec sma:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

W miejsce XXX wpisujesz nazwę broni np. CSW_M4A1
W miejsce Y wpisujesz szanse 1/Y czyli jak chcesz 1/3 to zamiast Y wpisujesz 3.

P.S nazwy broni masz w tym temacie Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 5


#364130 [ROZWIĄZANE] Scout 1/2

Napisane przez radim w 13.02.2012 21:30


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
Na co jest tutaj to 20.0 ? To służy do tego, że zabija od razu wtedy gdy jak zabioreę ze scout'a więcej niż 20 obrażeń, a np. jak trafie w stopę i zabierze przykładowo 15 dmg to nie zabije od razu. Tego używa się przy nożach gdy chcemy aby działało to z PPM.
  • +
  • -
  • 1


#359133 Prośba o stworzenie klas

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 20:44

Kameleon:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>

new ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_task(1.0, "ZabierzHP", id, _, _, "b");
ma_klase[id] = true;


}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
remove_task(id);
ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZabierzHP(id)
{
if(is_user_alive(id))
set_user_health(id, get_user_health(id)+3);
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(1,1);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


napisz czy działa, bo nie wypróbowałem na swoim serwie, ale powinien działać :D

PS. dałem trochę includów, ale nadmiar nie zaboli a ubytek uszkodzi :D
  • +
  • -
  • 1


#358554 Prośba o stworzenie klas

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 00:39

Zamachowiec:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "wybucha po smierci zadajac 75(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3


#364070 [ROZWIĄZANE] Scout 1/2

Napisane przez Fili:P w 13.02.2012 20:24


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapom == CSW_KNIFE && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#364033 [ROZWIĄZANE] Scout 1/2

Napisane przez fbang w 13.02.2012 19:35

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#364040 [ROZWIĄZANE] Scout 1/2

Napisane przez Fili:P w 13.02.2012 19:44


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#363024 [ROZWIĄZANE] Problem z SoundRoundem

Napisane przez Pawlak093 w 12.02.2012 09:57

1. Sprawdź czy każdy dźwięk jest odtwarzany w CS !

W tym celu wpisz w konsoli:
Jeżeli mp3

mp3 play sound/misc/muza.mp3

Jeżeli wav

spk misc/muza.wav


Oczywiście ścieżki i nazwy wpisz swoje
Jeżeli nie działa to przekonwertuj pliki jeszcze raz na mp3 lub wav w programie FormatFactory - dużo zajmuje ale jest sprawdzony, znasz o mniejszej wadze - pisz!
Warto przed tym sprawdzić ustawienia głośności MP3


#200659 Advanced Bans

Napisane przez Pawlak093 w 28.12.2010 22:43

Advanced Bans (Real Time)
by Exolent
Version: 0.8.1



Dołączona grafika

  • Ten plugin działa z komendami amx_ban, amx_banip, amx_banid, amx_unban.
  • Działa w Realnym czasie na serwerze np: Kiedy zbanujesz kogoś na 10 minut ta osoba po 10 minutach będzie mogła wejść.
  • Zawiera listę zbanowanych graczy.
  • Nie używa banned.cfg i listip.cfg. Tworzy własny plik i w nim zapisuje bany.
  • W pliku zapisuje kiedy admin zbanował, steamid admina, powód bana, czas, nick gracza, SteamID lub IP gracza zbanowanego, i czas pozostały do unbana.
  • Wczytuje poprzednie bany z banned.cfg and listip.cfg.
  • Daje możliwość wpisania własnego powodu bana.
  • WSZYSTKIE BANY/UNBANY są LOGOWANE (amxmodx/logs) pod nazwą BAN_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzień, YYYY = rok)
  • Jeśli chcesz mieć tylko jeden plik z historią banów, od komentuj linijkę w .sma i skompiluj plugin ponownie.
    Spoiler
  • Advanced Bans w wersji SQL może bez problemów działać na kilku serwerach na raz. Jeśli użyjesz tej samej bazy na kilku serwerach bany będą połączone, a każdy serwer będzie chroniony - zasada jak w amxbans.
  • Jeśli wykorzystasz Advanced Bans w wersji SQL plugin wykorzysta cvary z pliku sql.cfg (amx_sql_host, amx_sql_user, amx_sql_pass, amx_sql_db).
Dołączona grafika
  • amx_ban <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
  • amx_banip <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
  • amx_addban <name> <authid or ip> <time in minutes> <reason>
  • amx_unban <authid or ip> Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
  • aamx_banlist - Pokazuje listę zbanowanych graczy
  • amx_addbanlimit <flags> <time in minutes>
  • Przypisz maksymalny czas bana dla danej flagi
  • Komendę dopisz w amxx.cfg
Dołączona grafika
  • ab_website <website>
    • Adres strony wyświetlany banowanemu graczowi, gdzie może składać odwołanie.
    • Pozostaw puste, aby nie pokazywać adresu.
    • Domyślnie: puste
  • ab_immunity <0|1|2>
    • 0 - Każdy może zbanować admina z immunitetem (flaga 'a')
    • 1 - Nie można zbanować żadnego admina z immunitetem (flaga 'a')
    • 2 - Admini z immunitetem (flaga 'a') może być zbanowany tylko przez innego admina z immunitetem.
    • Domyślnie: 1
  • ab_bandelay <seconds>
    • Czas od zbanowania, do wyrzucanie gracza z serwera.
    • Domyślnie: 1
  • ab_unbancheck <seconds>
    • Odstęp w sprawdzaniu gracza gdy ten jest odbanowany (?) - (eng.: Interval of checking if a player is unbanned.)
    • Domyślnie: 5
Dołączona grafika
  • Pobierz wszystkie 3 pluginy z posta adminvote.amxx, plmenu.amxx, oraz advanced_bans_sql.amxx jeśli chcesz korzystać z wersji SQL, lub advanced_bans.amxx w przeciwnym wypadku.
  • Podmień pliki advanced_bans.amxx, plmenu.amxx i adminvote.amxx na swoim serwerze w folderze addons/amxmodx/plugins.
  • Musisz podmienić stare pliki: plmenu.amxx i adminvote.amxx
  • Otwórz plik plugins.ini na swoim serwerze z folderu addons/amxmodx/configs.
  • Dodaj advanced_bans.amxx na samym szczycie listy!
  • Upewnij się że pluginy plmenu.amxx i adminvote.amxx są włączone.
  • Zapisz i zamknij plik.
  • Podmień plik advanced_bans.txt na najnowszy pobrany z tego tematu - plik znajduje się w folderze addons/amxmodx/data/lang.
  • Zmień mapę lub zrestartuj serwer.
    Menu banów
  • Plugin plmenu.amxx został edytowany tak aby współpracował z Advanced Bans.
  • Pobierz w/w plik z tego tematu i podmień w folderze addons/amxmodx/plugins/
  • Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
Dodawanie czasy banów
  • Kolejność ustawionych czasów w tym wypadku ma znaczenie!
    • Przykładowo:
      amx_addbanlimit "b" "9000"
      amx_addbanlimit "c" "4000"
  • Jeśli admin ma flagi 'b' i 'c' brana będzie pod uwagę restrykcja z flagi 'b', czyli maksymalny czas bana to 2,5h.
    • Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
      amx_addbanlimit "a" "0"
Pliki *.amxx w paczce

Załączone pliki