Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o stworzenie klasKlasa z regeneracją HP + 3 inne prostsze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 03.02.2012 13:47

Tak więc zwracam się z uprzejmą prośbą o wykonanie tych oto klas przedstawionych przeze mnie, nie są one jakoś specjalnie wymaksowane i naszpikowane bajerami ale myślę że komuś prócz mnie mogą się one przydac ponieważ myślę że są dosyc zbalansowane i w miarę ciekawe ;)

Za każdą pomoc polecą punkciki reputacji za włożony wysiłek a oto rozpiska:

1. Dezerter - Co runde inna broń AK/MP5/M4A1 + 2FB + grawitacja obniżona do 300
2. Taktyk - Tarcza/Deagle 3SG/3FB + 2 HE
(Słyszałem że w głównym silniku trzeba odblokowac Tarcze, wiec myślę że znajdzie się ktoś kto wskaze jak to zrobic)
3. Kameleon - Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek
4. Zamachowiec - UMP45/Deagle + wybucha po śmierci zadająć 75DMG + Inteligencja


Statystyki klas prosiłbym o ustawienie na 0, każdy zainteresowany który skorzysta z tych klas ustawi je sobie według własnych upodobań

Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam Angel ;)
Dołączona grafika

#2 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 00:39

Zamachowiec:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "wybucha po smierci zadajac 75(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3

#3 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 05.02.2012 17:56

Dziękuje, działa ;)
Plusik dla Ciebie, a ja czekam nadal na resztę klas ;)
Dołączona grafika

#4 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 20:44

Kameleon:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>

new ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_task(1.0, "ZabierzHP", id, _, _, "b");
ma_klase[id] = true;


}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
remove_task(id);
ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZabierzHP(id)
{
if(is_user_alive(id))
set_user_health(id, get_user_health(id)+3);
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(1,1);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


napisz czy działa, bo nie wypróbowałem na swoim serwie, ale powinien działać :D

PS. dałem trochę includów, ale nadmiar nie zaboli a ubytek uszkodzi :D

Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 20:54

  • +
  • -
  • 1

#5 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 06.02.2012 01:22

Regeneruje życie lecz nie na nożu tylko cały czas i gdybym odpowiednio długo poczekał to miałbym go ponad 500 i tak dalej i tak dalej :D
Dołączona grafika

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.02.2012 10:01

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <cstrike>

#include <fun>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[] = "Kameleon";

new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "radim");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}



public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

    ZmienUbranie(id, 0);

    set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b");

}



public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

    ZmienUbranie(id, 1);

    remove_task(id);

}



public Spawn(id)

{

    if(ma_klase[id])

        ZmienUbranie(id, 0);

}



public ZmienUbranie(id,reset)

{

    if (!is_user_connected(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if (reset)

        cs_reset_user_model(id);

    else

    {

        new num = random_num(1,1);

        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

    }

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}



public Regeneracja(id)

{

    if(!is_user_alive(id))

        return PLUGIN_CONTINUE;

        

    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

        set_user_health(id, get_user_health(id)+3);



    return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 06.02.2012 12:48

sorki, skopiowałem opis i zapomniałem o nożu :P
sprawdź kod radima, czy regeneruje do tylu hp ile masz max czy do nieskończoności :)
bo szczerze mówiąc nie wiem jak to zmienić w pluginie, a kod radima wygląda podobnie, tylko zmienił z zabierz hp na regeneracja oraz dodał warunek, jeżeli gracz ma nóż.

Radmin masz ode mnie plusa za poprawienie ^ ^
  • +
  • -
  • 0

#8 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 07.02.2012 16:59

Radim "+" za klasę ;)
No to panowie czekam dalej
Dołączona grafika

#9 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 07.02.2012 17:42

Taktyka nie jestem w stanie zrobić...
nie wiem jak się daje 2HE ( żeby miał 2 HE ) to chyba trzeba w silniku CoDa zrobić o ile się nie mylę ale jestem początkujący więc naprawdę nie wiem...
co do Dezertera to już próbuje, zaraz wkleje kod, ale nie obiecuję że będzie działać
  • +
  • -
  • 0

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.02.2012 09:34

Taktyk.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 Galil

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 08.02.2012 11:22

radim chyba zapomniałeś dodać he. Dlatego ja załącze z he, a tu masz jak odblokować tarcze, w sma codmoda edytuj
public UstawTarcze(id, wartosc)
na taki:

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if(wartosc != 0)
{
gracz_ma_tarcze[id] = true;
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
else
{
gracz_ma_tarcze[id] = false;
}
}

Załączone pliki



#12 .::Edsoon::.

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Strzelce Opolskie
Offline

Napisano 08.02.2012 11:41

Witam. Również chciałbym prosić o zrobienie klasy:
1 Steven Seagal -m4a1+ak47, 2 rakiety, bazowe 130hp, kondycja 35, wytrzymałość 20, widoczny z awp 55%?

z góry dziękuje będzie bigplus
  • +
  • -
  • 0

#13 Galil

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 08.02.2012 11:57

Jesli chcesz klase to załóż nowy temat że chcesz taką klase a nie pisz w czyimś temacie.

#14 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 08.02.2012 12:05

Proszę bardzo:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis - Do uzupelnienia";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Angel.", nazwa);

    ma_klase[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {
        poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
        ilosc_rakiet_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
        new Ent = create_entity("info_target");
    
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    
        vAngle[0] *= -1.0;
    
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    

    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}    

public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}

public CurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        return;
    }
    
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 128);
}
 


Tylko ustaw sobie nazwę w linijce:
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";

Pózniej zmien opis klasy w linijce:
new const opis[] = "Opis - Do uzupelnienia";


A jeśli chcesz ustawic własny % niewidzialnosci z AWP to zmieniasz następującą linijkę wpisując liczbę z zakresu od 0 do 256 (jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi ;) )

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 128);

Wrzucasz do kompilatora i gotowe ;)
Dołączona grafika

#15 adek209

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.02.2012 12:12

Chce zauważyć że kod radima jest zły regeneruje do ...XX hp czyli nieskończoność.
Ps. ale to tylko moja uwaga xD
  • +
  • -
  • 0

#16 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 08.02.2012 12:18

@ Galil
Już sprawdzam Taktyka i dam zaraz znac co i jak ;)

Edit:
Taktyk działa bez zarzutu za co obaj (Ty i Radim) otrzymaliście po plusie ;)

@adek209
Też sprawdzę i zobaczymy czy rzeczywiscie masz rację ;)

Użytkownik Angel of Death edytował ten post 08.02.2012 12:44

Dołączona grafika

#17 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.02.2012 19:00

Poprawiony Kameleon:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define TASK_REGENERACJA 736

new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "radim");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    ZmienUbranie(id, 0);
    set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b");
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    ZmienUbranie(id, 1);
    remove_task(id);
}

public Spawn(id)
{
    if(ma_klase[id])
        ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
    if (!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if (reset)
        cs_reset_user_model(id);
    else
    {
        new num = random_num(1,1);
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Regeneracja(id)
{
    id -= TASK_REGENERACJA
    
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_klase[id])
    {
        set_task(1.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
        
        if(is_user_alive(id))
        {
            new cur_health = get_user_health(id);
            new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
            new new_health = cur_health+5<max_health? cur_health+5: max_health;
            set_user_health(id, new_health);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#18 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 14.02.2012 00:03

Regeneracja nie działa, w ogóle nic się nie dzieje po wybraniu noża ;)
Dołączona grafika

#19 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2012 15:15


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <cstrike>

#include <fun>

#include <hamsandwich>



#define TASK_REGENERACJA 736



new const nazwa[] = "Kameleon";

new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "radim");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ma_klase[id] = true;

	ZmienUbranie(id, 0);

	set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b");

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ma_klase[id] = false;

	ZmienUbranie(id, 1);

	remove_task(id);

}



public Spawn(id)

{

	if(ma_klase[id])

		ZmienUbranie(id, 0);

}



public ZmienUbranie(id,reset)

{

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(1,1);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public Regeneracja(id)

{

	id -= TASK_REGENERACJA

	

	if(!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(!ma_klase[id])

	    return PLUGIN_CONTINUE;



   if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

	{

		set_task(1.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);

		

		if(is_user_alive(id))

		{

			new cur_health = get_user_health(id);

			new max_health = 100+cod_get_user_health(id);

			new new_health = cur_health+5<max_health? cur_health+5: max_health;

			set_user_health(id, new_health);

		}

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#20 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.02.2012 20:50

dalej nie działa....
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych