Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 07.02.2012 13:46
#2
Napisano 07.02.2012 14:05
#4
Napisano 13.02.2012 19:57
#5
Napisano 13.02.2012 20:42
Popularny
#include <hamsandwich>Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");Na koniec sma:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
W miejsce XXX wpisujesz nazwę broni np. CSW_M4A1
W miejsce Y wpisujesz szanse 1/Y czyli jak chcesz 1/3 to zamiast Y wpisujesz 3.
P.S nazwy broni masz w tym temacie Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik radim edytował ten post 13.02.2012 20:42
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 14.02.2012 22:02
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zomo";
new const opis[] = "Szybki i uzbrojony";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
(
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#7
Napisano 14.02.2012 22:07
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zomo";
new const opis[] = "Szybki i uzbrojony";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 22:10
#8
Napisano 14.02.2012 22:14
new bool:ma_klase[33];Bez tego nie miało prawa się kompilować.
2. Brak public'ów cod_class_enabled i cod_class_disabled, gdyż bez nich klasa bodajże wogóle by nie działała na serwerze.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Zomo"; new const opis[] = "Szybki i uzbrojony"; new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init(){ register_plugin(nazwa, "1.0", "ktos"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#9
Napisano 14.02.2012 22:21
a gdybym chcial dodac do niej podwojny skok? albo niewidzialnosc? jak to dodac zeby sie nie 'gryzlo'
jak juz to będę wiedzial to juz bedzie pojdzie z gorki

zrobilem taka klase, 1/1 z noza + mniejsz widzialnosc, sprawdzi ktos?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),Mniej widoczny, ";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Khaligufzelumpe edytował ten post 14.02.2012 22:35
#10
Napisano 15.02.2012 07:39
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),Mniej widoczny, "; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik radim edytował ten post 15.02.2012 07:39
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#11
Napisano 15.02.2012 12:43
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Prośby o Klase/Perk
#12
Napisano 15.02.2012 19:02
#14
Napisano 08.08.2013 17:56
1.W includach:
#include <hamsandwich>Pod includami:#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");Na koniec sma:public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }W miejsce XXX wpisujesz nazwę broni np. CSW_M4A1
W miejsce Y wpisujesz szanse 1/Y czyli jak chcesz 1/3 to zamiast Y wpisujesz 3.
P.S nazwy broni masz w tym temacie Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
dzięki radim bardzo mi pomobles ++ leci!
#15
Napisano 17.02.2014 14:22
#16
Napisano 17.02.2014 15:12
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Diablo Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
#17
Napisano 17.02.2014 15:17
Mickhyc powiem tyle. wszystko jest prawie źle tutaj masz ;D
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[PREMIUM]Terminator"; new const opis[] = "Ma 1/1 z AWP ma AK47 deagle i 2 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, ,
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych