Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Scout 1/2jak zrobic scouta 1/2 zabicie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Visper

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 13.02.2012 19:26

witam,

mam pytanko kto by przerobił moj sma tak zeby ta klasa miała 1/2 za scouta

dzięki i Pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 13.02.2012 19:29

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.02.2012 19:35

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1

#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.02.2012 19:44


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 Visper

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 13.02.2012 20:11

ale tak zeby byl i 1/1 z noza i 1/2 z scouta
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.02.2012 20:24


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapom == CSW_KNIFE && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 Visper

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 13.02.2012 20:36

ok dzięki
  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.02.2012 21:30


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
Na co jest tutaj to 20.0 ? To służy do tego, że zabija od razu wtedy gdy jak zabioreę ze scout'a więcej niż 20 obrażeń, a np. jak trafie w stopę i zabierze przykładowo 15 dmg to nie zabije od razu. Tego używa się przy nożach gdy chcemy aby działało to z PPM.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.02.2012 21:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych