Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Artemis - zdjęcie

Artemis

Rejestracja: 04.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2016 15:03
-----

#634478 Skille w Pokedexie

Napisane przez Artemis w 24.04.2014 20:13

Sory za odświeżenie, ale jakby ktoś poszukiwał rozwiązania, to wystarczy dać na końcu "Enter", żeby pod ostatnim dodanym skillem było jedna linijka pusta. A jeżeli skill się dodał, ale nie działa poprawnie, to prawdopodobnie mamy więcej skilli niż nasz zdefiniowany MAX_SKILL/S czy jakoś tak.


  • +
  • -
  • 1


#379252 [ROZWIĄZANE] Jak dodac do klasy 5+int obrazen...

Napisane przez Artemis w 11.03.2012 21:53

co do tego co @up napisał:

 new bool:ma klase[33]; 
już jest

co do

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

return COD_CONTINUE;
}


musisz podmienić na to:

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}


co do disabled, @up ma rację, tylko że Ty jej wcale nie masz, więc musisz dodać bezpośrednio po enabled:
 public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}


całość klasy będzie wyglądać w takim razie tak:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dosw. Gangster [PREMIUM]";
new const opis[] = "Klasa dostaje 5+int (Dzielone przez 2) Obrazen z TMP. Na dodatek klasa dostaje apteczke i granat dymny.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "`Artemis");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


//edit:
kompiluje się ładnie, myśle że będzie działać. Lecz nadal nie przeglądnąłem kodu dokładnie, więc może być błąd w tym, co już miałeś :)

jak będą dalej problemy, to napisz na gg: 824485 to zrobie Ci tą klasę od nowa, bez żadnych problemów :P
  • +
  • -
  • 1


#378301 [ROZWIĄZANE] Jak dodac do klasy 5+int obrazen...

Napisane przez Artemis w 10.03.2012 17:00

dodajesz pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)

i na samym końcu:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BROŃ && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Gdzie CSW_BROŃ to np: CSW_M4A1, CSW_AK47 itd.

a w tej linijce:
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

5.0 ( ile więcej zadaje dmg) 0.5 ( ile więcej dmg na 1 int ) 0.5 czyli 1 dmg na 2 inta

//edit: do includów dodajesz to jeszcze jak nie masz:
#include <hamsandwich>
  • +
  • -
  • 1


#369133 [ROZWIĄZANE] Exp 2 razy szybciej w nocy

Napisane przez Artemis w 22.02.2012 20:42

kompilujesz i wrzucasz pod jaką kolwiek nazwą
np. nocnyexp.amxx ( do plugins ) i w configs w pliku plugins.ini dopisujesz to na końcu w nowej linijce ( nocnyexp.amxx)
  • +
  • -
  • 1


#359133 Prośba o stworzenie klas

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 20:44

Kameleon:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>

new ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_task(1.0, "ZabierzHP", id, _, _, "b");
ma_klase[id] = true;


}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
remove_task(id);
ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZabierzHP(id)
{
if(is_user_alive(id))
set_user_health(id, get_user_health(id)+3);
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(1,1);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


napisz czy działa, bo nie wypróbowałem na swoim serwie, ale powinien działać :D

PS. dałem trochę includów, ale nadmiar nie zaboli a ubytek uszkodzi :D
  • +
  • -
  • 1


#359118 [ROZWIĄZANE] Dodanie ograniczenia

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 20:21

spoko :D

Temat wyjaśniony, można zamknąć :D
  • +
  • -
  • 1


#359108 [ROZWIĄZANE] Dodanie ograniczenia

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 20:16

limit_int = 300
limit_zdr = 700
limit_kon = 500
limit_wyt = 1000

wystarczy to podmienić i skompilować ponownie :)
  • +
  • -
  • 1


#358886 Proźba o klase 2x wiecej zadawanych dmg z m4 i deagle

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 15:55

powiedz jaką ma mieć nazwę, staty to zrobię na amxx i wstawię :)
  • +
  • -
  • 1


#358805 Proźba o klase 2x wiecej zadawanych dmg z m4 i deagle

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 14:45


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);



if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



Proszę :)
  • +
  • -
  • 2


#358729 [ROZWIĄZANE] Klasa +15 dmg

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 13:29

cały tekst z kompilatora kopiujesz i wklejasz do notatnika, notatnik zapisujesz pod nazwą : codclass_nazwa_klasy ( automatycznie Ci zapisze jako .txt )
gdy wrzucasz ten plik na serwa do folderu scripting to zmieniasz .txt na .sma
plik .amxx wrzucasz do folderu plugins i w configs plugins-codmod.ini dopisujesz linijke z klasą np:
codclass_Snajper.amxx

i po zmienieniu mapy powinno działać ^ ^
  • +
  • -
  • 1


#358685 [ROZWIĄZANE] Klasa +15 dmg

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 12:39

http://amxx.pl/topic...-dodatkowy-dmg/

w generatorze robisz klasę, dajesz GENERUJ, potem dopisujesz to z poradnika co Ci podałem linka, i naciskasz KOMPILUJ ( obok przycisku GENERUJ).

Myślę, że pomogłem ^ ^
  • +
  • -
  • 1


#358554 Prośba o stworzenie klas

Napisane przez Artemis w 05.02.2012 00:39

Zamachowiec:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "wybucha po smierci zadajac 75(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3


#358527 [ROZWIĄZANE] Losowa bron

Napisane przez Artemis w 04.02.2012 23:58

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

nie widzę odnośnika do tego...
jeśli zbędne to wykasuj to.

i spróbuj dać tak :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#define MAX 32
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Marynarz";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowo P90, MP5 lub AK47";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 00;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
new rand = random_num(1, 3);


{
case 1:
{
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
}
case 2:
{
cod_give_weapon(id, CSW_P90);
}
case 3:
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


liczę, że pomogło :) [Ojciec tu był i wpis zmienił]
prosiłbym o napisanie, czy plugin działa.
  • +
  • -
  • -1


#358499 Podpalenie

Napisane przez Artemis w 04.02.2012 23:13

masz to automatycznie, 1 int to 1 dmg o ile się nie mylę :)

Liczę na plusa
  • +
  • -
  • 0