Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proźba o klase 2x wiecej zadawanych dmg z m4 i deagle

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 05.02.2012 14:20

Witam. Proszę o klasę premium która będzie miała:
-statystyki sam sobie zmienię
- m4a1
-deagle

i z tych 2 broni 2x więcej zadaje obrażeń
  • +
  • -
  • 0

#2 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 14:45


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);



if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



Proszę :)
  • +
  • -
  • 2

#3 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 05.02.2012 15:33

Nie da się tej twojej klasy na amxx przerobić
  • +
  • -
  • 0

#4 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 15:55

powiedz jaką ma mieć nazwę, staty to zrobię na amxx i wstawię :)
  • +
  • -
  • 1

#5 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 05.02.2012 16:14

A możesz dodać do tej klasy jeszcze modele m4 i glocka
I żeby była to klasa premium

Załączone pliki


Użytkownik misiek111232 edytował ten post 05.02.2012 16:16

  • +
  • -
  • 0

#6 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 16:32

prześlij mi jaką masz ścieżkę do tych modeli ^ ^
oczywiście spróbuje to zrobić.

A kompiluje Ci się bo jak nie to podaj nazwe i jakie staty ma mieć i Ci skompiluje :)
  • +
  • -
  • 0

#7 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 05.02.2012 16:34


models/cod/Electro.mdl


  • +
  • -
  • 0

#8 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 16:40

hmm... to chyba jest zła ścieżka...
powinny być 4 ścieżki:
models/cod/v_nazwa_modelu ( do deagle)
models/cod/p_nazwa_modelu ( do deagle)
i tak samo do M4A1

bez tych 4 ścieżek nie dam rady zrobić,
oczywiście mógłbym zrobić na domyśle, ale wole nie ryzykować i dostać dokładną śzieżkę :)

to są ścieżki do medelów broni, które wrzuciłeś na serwa poprzez ftp

Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 16:41

  • +
  • -
  • 0

#9 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 05.02.2012 17:10

dobrze mówisz tak jak napisałeś z taką ścieżka:D
  • +
  • -
  • 0

#10 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 17:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);



if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}

}
}


tutaj masz z modelami :)
jak mam Ci wrzucić gotowca .amxx to podaj nazwę oraz staty jakie ma mieć klasa....

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#11 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 05.02.2012 17:50

Nie pobiera modeli.
  • +
  • -
  • 0

#12 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 18:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_deagle.mdl");

precache_model("models/cod/p_golden_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_m4a1.mdl");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);



if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}

}
}


sorki zapomniałem o jednej rzeczy, już poprawiłem ^ ^

nie wyspałem się i dlatego :D
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych