Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Dodanie ograniczenia

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 D.Villa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Imię:G4FUN
  • Lokalizacja:4FUN
Offline

Napisano 05.02.2012 20:05

A więc trzeba dodać ograniczenie HP, kondycji, inteligencji i wytrzymałości.

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
inteligencja_gracza[id] = limit_int;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
kondycja_gracza[id] = limit_kon;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


To powinno wystarczyć jak nie to dodałem w załączniku.
Proszę o ograniczenie:
HP do 800
Kondycja do 500
Wytrzymałość do 1000
Inteligencja do 300

Będę bardzo wdzięczny !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Zamierzasz kupić serwer ?

Pamiętaj ! Nie kupuj serwera

na OwnServer.pl !

#2 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 20:16

limit_int = 300
limit_zdr = 700
limit_kon = 500
limit_wyt = 1000

wystarczy to podmienić i skompilować ponownie :)
  • +
  • -
  • 1

#3 D.Villa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Imię:G4FUN
  • Lokalizacja:4FUN
Offline

Napisano 05.02.2012 20:19

Nie zauważyłem tego :D
Dzięki !
  • +
  • -
  • 0
Zamierzasz kupić serwer ?

Pamiętaj ! Nie kupuj serwera

na OwnServer.pl !

#4 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 20:21

spoko :D

Temat wyjaśniony, można zamknąć :D
  • +
  • -
  • 1

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.02.2012 20:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych