Wersja 2.2.1 została wydana:
- Add csgo_min_player_filter cvar - #82 - (thanks @regener)
- Fix reset command name - #82 (thanks @regener)
- Fix issue with weapon assignment in vip/svip menus - #81
- Fix zeus and molotov buying from custom buymenu - #84
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez O'Zone w 17.10.2020 14:03
Wersja 2.2.0 została wydana:
Napisane przez O'Zone w 25.09.2020 10:29
Napisane przez O'Zone w 25.09.2020 10:21
- Wszystkie pliki z którymi jest problem, zajmują więcej niż 10 MB.
- Po podmienieniu na jakieś inne losowe pliki .mdl , poszczególne błędy znikają...
Skontaktuj się w takim razie ze swoim dostawcą serwera, bo wygląda to na ograniczenie dotyczące samego FastDL.
Dodam, że sam posiadam serwer testowy na Pukawce i takiego problemu nie posiadam.
Nie ukrywam, że jesteś pierwszą osobą, która zgłasza mi coś takiego.
PS. Przy tego typu problemach załóż osobny temat, bo zaśmiecasz ścianami tekstu temat z informacjami na dotyczącymi tego moda.
Napisane przez O'Zone w 09.09.2020 14:05
Wersje minor 2.1.2 i 2.1.3 zostały wydane:
Napisane przez O'Zone w 03.09.2020 18:52
Polecam zajrzeć do README.
Błąd który tutaj wymieniłeś jest znany i wynika z buga w samym silniku GoldSource.
Zostanie on zapewne naprawiony w przyszłej aktualizacji CSa 1.6, bo odpowiedni fix został już zaproponowany.
Kiedy? To już wszystko zależy od Valve. Ostatnia taka aktualizacja była nieco ponad dwa tygodnie temu.
Napisane przez O'Zone w 03.09.2020 11:41
Wersja 2.1.0 została wydana.
Nie będę się oszukiwać, że jest sens tłumaczenia na polski listy zmian, więc:
Napisane przez O'Zone w 27.08.2020 09:30
DHUD jest w przeciwieństwie do HUD skalowany wraz z rozdzielczością i jako rozdzielczość bazowa brana jest bodajże 800x600.
Także co ciekawe na 640x480 wiadomości w DHUD są nieco mniejsze niż w HUD.
Natomiast powyżej 800x600 DHUD względem HUD będzie coraz większy.
Z omijaniem limitu 128 znaków w wiadomości nie ma co nawet próbować, bo tyle wynosi on dla DRC_CMD_MESSAGE.
Jedyne co zatem można tutaj zrobić to wyświetlić dwie wiadomości w DHUD (lub więcej - limit wynosi 8) o czym wspomniał Engi.
Napisane przez O'Zone w 24.08.2020 15:12
Chyba linki są złe w Instalacji i Download bo wszystkie prowadza do BasePack'a
Faktycznie I właśnie tutaj przydałaby się wydłużona możliwość edycji własnych postów.
Jeśli ktoś z prawami do moderacji mógłby podmienić te dwa linki na https://github.com/T...eleases/latest/ będę zobowiązany.
Napisane przez O'Zone w 23.08.2020 10:17
Napisane przez O'Zone w 22.08.2020 19:28
Drobna aktualizacja, flaga dostępu dla adminów została zmieniona z ADMIN_CHAT na ADMIN_BAN.
Napisane przez O'Zone w 18.08.2020 19:49
Napisane przez O'Zone w 21.07.2020 19:11
No i pojawiła się wersja 2.0 Beta 5, która jest jednocześnie ostatnią wersją "beta".
Kolejna zawierająca wsparcie dla wielu języków będzie już ostatecznie wydana jako 2.0
Zawiera ona kilka drobnych poprawek i bazowy cennik dla skinów - który oczywiście zalecam zmodyfikować sobie wedle uznania.
W ostatnim czasie pojawiło się niemałe zainteresowanie moim modem ze strony zagranicznych społeczności CS'a 1.6.
Wersja 2.0 moda z multilangiem zostanie zatem opublikowana także na kilku zagranicznych forach, wliczając w to AlliedModders.
Dostępne już są nawet pluginy bazujące na funkcjonalnościach, które są jego częścią jak:
1. Menu z darmowymi skinami dla wszystkich broni (bazują oczywiście na submodelach),
2. BuyMenu z wszystkimi broniami z CS:GO.
Muszę przyznać, że nadchodząca wersja miała być także finalną dla tego moda.
Jednakże już teraz pojawiły się pomysły kolejnych funkcjonalności.
Nie ukrywam, że jest to mimo wszystko bardzo czasochłonne przedsięwzięcie i już drugi raz pojawiła się propozycja finansowania dalszego rozwoju moda z dotacji.
Taki fundusz wsparcia dla CS:GO moda zapewne niedługo utworzę, bo pozwoli mi on poświęcić na projekt więcej swojego czasu.