Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

O'Zone - zdjęcie

O'Zone

Rejestracja: 30.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.11.2021 22:16
*****

#768692 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 07.11.2020 12:51

Wersja 2.2.1 została wydana:

  • Add csgo_min_player_filter cvar - #82 - (thanks @regener)
  • Fix reset command name - #82 (thanks @regener)
  • Fix issue with weapon assignment in vip/svip menus - #81
  • Fix zeus and molotov buying from custom buymenu - #84

  • +
  • -
  • 1


#768499 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 17.10.2020 14:03

Wersja 2.2.0 została wydana:

  • Add buyable flag for skins - #70.
  • Add csgo_add_skin command - #70.
  • Add plugin that adds physics for weapons (except C4) - #75.
  • Add fallback for command execution - #72.
  • Add use default 'showbriefing' command to open main menu - #71.
  • Fix typos for some P228 skins path - #77 (thanks @regener)
  • Fix missing .txt extension in skins_tr motd filename.

  • +
  • -
  • 2


#768338 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 25.09.2020 10:29

Kolejna wersja minor 2.1.5 została wydana:

  • Fix more unexpected crash issues by removing all sounds from Unprecacher module - #67#69
  • Fix translation string for market withdraw confirmation menu
  • Fix possible errors in notification loops
  • Remove unixtime.inc and stripweapons.inc

  • +
  • -
  • 2


#768337 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 25.09.2020 10:21

- Wszystkie pliki z którymi jest problem, zajmują więcej niż 10 MB. 

 

 

- Po podmienieniu na jakieś inne losowe pliki .mdl , poszczególne błędy znikają...

 

 

Skontaktuj się w takim razie ze swoim dostawcą serwera, bo wygląda to na ograniczenie dotyczące samego FastDL.

Dodam, że sam posiadam serwer testowy na Pukawce i takiego problemu nie posiadam.

Nie ukrywam, że jesteś pierwszą osobą, która zgłasza mi coś takiego.

 

PS. Przy tego typu problemach załóż osobny temat, bo zaśmiecasz ścianami tekstu temat z informacjami na dotyczącymi tego moda.


  • +
  • -
  • 1


#768281 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 13.09.2020 15:22

Kolejna wersja minor 2.1.4 została wydana:

  • Add Turkish translation - #44 (thanks @Snakeren).
  • Fix invalid param conversion in csgo_get_skin_name native - #64.
  • Fix kick command string formatting in accounts plugin - #64.

  • +
  • -
  • 1


#768272 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 09.09.2020 14:05

Wersje minor 2.1.2 i 2.1.3 zostały wydane:

  • Make name/steamid columns non-nullable to fix primary key error on MySQL 5.7+ - #51.
  • Add new forwards: csgo_user_register and csgo_user_assist and csgo_user_login - #54 (thanks @ShadowsAdi).
  • Fix crash on autobuy caused by missing items/kevlar.wav sound removed by unprecacher module - #58 (thanks @boriscois).

  • +
  • -
  • 2


#768266 [ROZWIĄZANE] Uruchomienie skryptu bash z poziomu PHP

Napisane przez O'Zone w 07.09.2020 09:06

Mam nadzieję, że nie chcesz wywoływać tej komendy z root'a :D

 

Podstawowe pytanie, doinstalowałeś sobie rozszerzenie ssh2 z PECL?

Alternatywnie możesz użyć biblioteki phpseclib instalowalnej przez composera.


  • +
  • -
  • 2


#768261 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 03.09.2020 18:52

Polecam zajrzeć do README.

 

Błąd który tutaj wymieniłeś jest znany i wynika z buga w samym silniku GoldSource.

Zostanie on zapewne naprawiony w przyszłej aktualizacji CSa 1.6, bo odpowiedni fix został już zaproponowany.

Kiedy? To już wszystko zależy od Valve. Ostatnia taka aktualizacja była nieco ponad dwa tygodnie temu.


  • +
  • -
  • 3


#768256 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 03.09.2020 11:41

Wersja 2.1.0 została wydana.

 

Nie będę się oszukiwać, że jest sens tłumaczenia na polski listy zmian, więc:

  • Implement configurable save type by nick / SteamID - #33.
  • Add brazilian portuguese translation - thanks @ksm200!
  • Add cvar to enable/disable accounts system - #alliedmodders.
  • Add cvars that allow to show/hide some info from HUD - #alliedmodders.
  • Add silencer by default to M4A1 and USP (can be disabled by cvar) - #30.
  • Block silencer for M4A4 skins - #30.
  • Extract chat and console prefix to csgomod.inc.
  • Improve error logging for queries in sql_init functions.
  • Simplify weapon assignment in vip/svip plugin.
  • Rework members management menu in clans plugin.
  • Implement `csgo_reset_data` command that wipes the database - #37.
  • Fix stattrak table creation query on some MySQL versions - #28.
  • Fix crash on player suicide from height caused by missing sound previously removed by unprecacher - #32.
  • Fix rare crashes at invalid access of get_pdata_cbase and pev as well as message_begin usage.
  • Fixes and improvements associated with multilang support and translations.
  • Multiple other minor changes.

  • +
  • -
  • 3


#768176 Zmiana wielkości oraz długości dhud message

Napisane przez O'Zone w 27.08.2020 09:30

DHUD jest w przeciwieństwie do HUD skalowany wraz z rozdzielczością i jako rozdzielczość bazowa brana jest bodajże 800x600.

Także co ciekawe na 640x480 wiadomości w DHUD są nieco mniejsze niż w HUD.

Natomiast powyżej 800x600 DHUD względem HUD będzie coraz większy.

 

Z omijaniem limitu 128 znaków w wiadomości nie ma co nawet próbować, bo tyle wynosi on dla DRC_CMD_MESSAGE.

Jedyne co zatem można tutaj zrobić to wyświetlić dwie wiadomości w DHUD (lub więcej - limit wynosi 8) o czym wspomniał Engi.


  • +
  • -
  • 2


#768144 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 24.08.2020 15:12

Chyba linki są złe w Instalacji i Download bo wszystkie prowadza do BasePack'a

 

Faktycznie :) I właśnie tutaj przydałaby się wydłużona możliwość edycji własnych postów.

Jeśli ktoś z prawami do moderacji mógłby podmienić te dwa linki na https://github.com/T...eleases/latest/ będę zobowiązany.


  • +
  • -
  • 1


#768132 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 23.08.2020 10:17

CS:GO mod przenosi najbardziej porządane przez graczy funkcjonalności z nowszej generacji gry do już ponad dwudziestoletniego CS'a 1.6.
Mod jest rozwijany od 2017 roku, choć jego darmowa publiczna wersja ujrzała światło dzienne dopiero w kwietniu 2019.
 
Wersja 2.0.0 przynosi sporo zmian, z których najważniejsze to skiny bazujące na submodelach (ponad 1400 skinów!) i wsparcie dla wielu języków.
Listę głównych zmian względem poprzednio wydanej wersji 1.4 można przejrzeć tutaj.
 
Serwery korzystające z tego moda: GameTracker.
 
opis
Mod składa się z 18 pluginów:
1. Core - silnik odpowiadający główne funkcje moda, tj.: zarządzanie skinami (ustawianie, kupno, losowanie, wymianę, oddawanie) i obsługę waluty (euro).
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro, można także spróbować wylosować skin dla dowolnej broni.
Dostępny jest także rynek skinów, gdzie gracze mogą bezpiecznie handlować zdobytymi skinami.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. Account - system kont z możliwością automatycznego logowania. Bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. Nades - możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
4. Operations - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
5. Ranks - rangi z CS:GO przyznawane na podstawie rankingu ELO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
6. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
7. Smoke - biały smoke imitujący tego z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
8. Molotov - w pełni odwzorowany Molotov (może nawet być zgaszony smoke'iem) dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /m.
9. Zeus - w pełni odwzorowany Zeus dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /z.
10. Transfer - plugin umożliwiający transfer euro między graczami.
11. VIP and SVIP - plugin obsługujący bonusy kont VIP (flaga "t") i SVIP (flaga "x").
12. StatTrak - dodaje licznik StatTrak dla każdej broni.
13. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu klawisza F.
14. Assist and Revenge - dodaje asystę za zadane obrażenia oraz zemstę na graczu, który zabił nas wcześniej.
15. Clans - zaawansowany system klanów. Klan można rozwijać, aby umożliwić przyjęcie większej liczby członków.
Każdy członek to także dodatkowy bonus do szansy na drop skina w trakcie losowania.
Z dodatkowych funkcjonalności: wojny klanów, zarządzanie członkami (online/offline), możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
16. Server Menu - główne menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V.
17. BuyMenu - customowe buymenu zastępujące tarczę i noktowizor Zeusem i Molotovem.
Dodatkowo podczas kupna widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
18. No Distractions - drobny plugin blokujący kupno tarczy i noktowizora oraz usuwa głośne dźwięki wiatraków ma mapie mirage.
 
screenshot
Galeria screenshotów
 
inne informacje
Wymagania:
1. Baza danych MySQL.
2. AMXX w wersji 1.8.3 lub wyższej.
 
Jeśli chcesz zaktualizować swój serwer, zalecam użycie BasePack.
 
instalacja
1. Pobierz csgo_mod.zip z najnowszego release.
2. Wypakuj pobrane archiwum i wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Dodaj linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do /cstrike/addons/metamod/plugins.ini.
4. Skonfiguruj cvary bazy danych w csgo_mod.cfg.
 
konfiguracja
Główna konfiguracja znajduje się w pliku csgo_mod.cfg.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.
Opcje menu głównego znajdują w csgo_menu.ini.
Konfiguracja operacji znajduje się w csgo_operations.ini.
Pluginy można włączyć lub wyłączyć w plugins-csgo.ini.
 
komendy admina
Istnieje jedna prosta komenda administratora, która może być użyta do dodania pieniędzy (Euro) do dowolnego salda gracza:
csgo_add_money <nick> <ilosc>
Aby jej użyć potrzebujesz dostępu ADMIN_ADMIN, więc dodaj sobie flagi "abcdefghijklmnopqrstuvxy".
 
download
Najnowszy release - zawiera on wszystkie pluginy i konfigurację moda wraz z potrzebnymi zasobami (skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.).
  • +
  • -
  • 11


#768129 Voice Manager

Napisane przez O'Zone w 22.08.2020 19:28

Drobna aktualizacja, flaga dostępu dla adminów została zmieniona z ADMIN_CHAT na ADMIN_BAN.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#768115 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 18.08.2020 19:49

Multilang support został skończony i mod aktualnie dostępny jest w wersji polskiej i angielskiej.

Ostateczna wersja 2.0.0 zostanie wydana w niedzielę.


  • +
  • -
  • 2


#767847 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 21.07.2020 19:11

No i pojawiła się wersja 2.0 Beta 5, która jest jednocześnie ostatnią wersją "beta".

Kolejna zawierająca wsparcie dla wielu języków będzie już ostatecznie wydana jako 2.0 ;)

 

Zawiera ona kilka drobnych poprawek i bazowy cennik dla skinów - który oczywiście zalecam zmodyfikować sobie wedle uznania.

 

W ostatnim czasie pojawiło się niemałe zainteresowanie moim modem ze strony zagranicznych społeczności CS'a 1.6.

Wersja 2.0 moda z multilangiem zostanie zatem opublikowana także na kilku zagranicznych forach, wliczając w to AlliedModders.

 

Dostępne już są nawet pluginy bazujące na funkcjonalnościach, które są jego częścią jak:

1. Menu z darmowymi skinami dla wszystkich broni (bazują oczywiście na submodelach),

2. BuyMenu z wszystkimi broniami z CS:GO.

 

Muszę przyznać, że nadchodząca wersja miała być także finalną dla tego moda.

Jednakże już teraz pojawiły się pomysły kolejnych funkcjonalności.

 

Nie ukrywam, że jest to mimo wszystko bardzo czasochłonne przedsięwzięcie i już drugi raz pojawiła się propozycja finansowania dalszego rozwoju moda z dotacji.

Taki fundusz wsparcia dla CS:GO moda zapewne niedługo utworzę, bo pozwoli mi on poświęcić na projekt więcej swojego czasu.


  • +
  • -
  • 4