Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

O'Zone - zdjęcie

O'Zone

Rejestracja: 30.01.2012
Aktualnie: Przegląda forum Zlecenia płatne
Poza forum Ostatnio: dziś, 15:32
-----

#763965 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja spadochronu

Napisane przez O'Zone on 12.01.2020 10:52

Użycie przy użyciu bindu +parachute.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#763803 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone on 08.01.2020 18:50

Po kolejnej dłuższej przerwie wróciłem do CoDa i efektem jest wydanie wersji oznaczonej numerem 1.5.0.

Zaktualizowana została także dokumentacja.

Zmiany i nowości to:

1. Zaimplementowano system dostępu do przedmiotów - co jest zdecydowanie największą zmianą.

Pomysł na to pojawił się już bardzo dawno, ale był odkładany, bo do rozważenia było sporo scenariuszy jego działania w odniesieniu do pozostałych pluginów.

Dostęp do danego przedmiotu może zostać zablokowany na dwa sposoby:

- Dodanie flagi jako piątego parametry w cod_register_item (można tym samym w prosty sposób tworzyć np. itemy VIP),

- Dodanie forwardu cod_item_check w pluginie przedmiotu, który zostanie wywołany przy sprawdzaniu dostępu (przykład można zobaczyć w itemie Cień).

2. Dodano nowy natyw: cod_weapon_drop.

Pozwala on na wyrzucenie dowolnej broni gracza, a jeśli nie zostanie podana żadna broń, to wyrzucona zostanie aktualnie trzymana przez gracza.

3. Dodano wywoływanie eventu śmierci w silniku przy zabiciu gracza z wykorzystaniem cod_inflict_damage.

Normalnie obrażenia wywołane przez ten natyw nie są wychwytywane przez Ham_TakeDamage.

4. Poprawiono brak resetu noża VIP, gdy gracz nie posiada już do niego dostępu (dzięki Pi0tRuS).

5. Poprawiono plugin darmowego honoru (dzięki Pi0tRuS).

6. Poprawiono resetowanie licznika użycia apteczek w nowej rundzie.

7. Poprawiono warunek dotyczący przyznawania expa za medale (dzięki HadesSoul).

8. Zablokowano otrzymywanie obrażeń od upadku po użyciu przedmiotu Skrzydła Archanioła.

9. Częściowo zrefaktoryzowano silnik moda i wprowadzono kilka mniejszych usprawnień.

 

PS. Jak już kiedyś wspominałem, ewentualne bugi i propozycje proszę zgłaszać jako issue na GitHubie, bo po właśnie projekt jest umieszczony w repozytorium.


  • +
  • -
  • 3


#763328 [ROZWIĄZANE] Reset Paczka ozone gomod

Napisane przez O'Zone on 21.12.2019 22:57

*graczom ;)

 

Należy wyczyścić/usunąć wszystkie tabele w bazie danych.


  • +
  • -
  • 3


#761768 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone on 01.10.2019 18:18

Po nieco dłuższej przerwie, wydana została wersja 1.4.1.

Znalazło się w niej nieco poprawek i kilka drobnych nowości.

Pełna lista zmian jak zawsze dostępna jest w opisie release.

Modyfikacje wprowadzone względem poprzedniej można także sprawdzić tutaj.


  • +
  • -
  • 2


#761766 Prośba o klasy (CoD Mod by O'Zone cs 1.6)

Napisane przez O'Zone on 01.10.2019 16:50

Nie powiedziałbym, że wykorzystanie eventu damage z csx, bez jakiegokolwiek sprawdzania czy gracz faktycznie posiada tą klasę, jest prawidłowe.

Jakby nie było ten bonus byłby aktywny zawsze przy trafieniu w głowę.

Tymczasem można to zrobić chociażby tak:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#761566 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone on 17.09.2019 16:22

Pozwoliłem sobie przepisać powyższy plugin dodając chociażby cvar cod_free_honor, który definiuje ile honor gracz ma otrzymać.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#761547 CSGOMOD By ozone

Napisane przez O'Zone on 16.09.2019 16:33

Patrząc po błędach, masz kompilator z wersji 1.8.2.

Pobierz sobie nowy pod wersję 1.8.3 / 1.9 stąd.


  • +
  • -
  • 2


#761414 "Ściana" C4 na 1 bombside

Napisane przez O'Zone on 08.09.2019 13:38

Jeśli był to polski serwer, zakładam, że trafiłeś na plugin Map Blocking Walls. z którego na ten moment na pewno korzysta Infectia.pl.

W moim repozytorium znajdziesz też folder walls, gdzie znajduje się część wymaganych plików, ale brakuje chociażby dictionary,

więc postanowiłem poświęcić kilka minut i zrobić gotową paczkę, która jest w załączniku.

 

1. Folder walls w katalogu configs to gotowe configi ścian na 75 mapach blokujących dostęp do jednego z BSów.

2. W katalogu katalogu sprites znajduje się wall.spr z dwoma teksturami ścian.

Jedna z nich zawiera logo mojej starej sieci serwerów, więc musisz go sobie zedytować używając np. Sprite Explorer,

eksportując obie tekstury jako jako .bmp, edytując tą z logiem przy użyciu jakiegoś programu graficznego i budując nowego sprite.

3. W data/lang znajdziesz walls.txt, czyli dictionary ze stringami translacyjnymi.

4. W scripting i plugins wrzuciłem plugin w dwóch wersjach, walls_old pod AMXX 1.8.2. i walls pod AMXX 1.8.3+.

 

Co do samego pluginu, ściany aktywują się blokując przejścia, jeśli na serwerze jest mniej niż określona w configu liczba graczy.

Całość konfiguracji, w tym edycja istniejących ścian jak i dodawanie ich na innych mapach jest dostępna z poziomu menu pod komendą /walls (lub /sciany).

Dla ciekawskich, wygląda to tak:

zk383mJ.jpg

Załączone pliki

  • Załączony plik  walls.zip   113,83 KB  26 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 7


#760354 Plugin liczący fragi z każdej broni osobno

Napisane przez O'Zone on 04.08.2019 10:52

Pozwolę sobie wspomnieć o Ultimate Stats, w którym to pluginie statystyki każdej broni są liczone osobno

zapewniając własną implementację natywu get_user_wstats z zawsze aktualnymi statystykami.


  • +
  • -
  • 1


#760104 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone on 23.07.2019 17:21

Instalacja jest bardzo prosta:

1. Pobierz cod_mod.zip z najnowszego release.

Opcjonalnie pobierz także cod_skins.zip, jeśli chcesz korzystać z pluginu skinów.

2. Wypakuj pliki i wgraj je na serwer - struktura katalogów jest zachowana.

3. Wypełnij cvary bazy danych w pliku cod_mod.cfg znajdującym się w cstrike/addons/amxmodx/configs.

Opcjonalnie można wprowadzić zmiany w reszcie dostępnej konfiguracji w tym pliku,

a także w pozostałych: cod_menu.ini, cod_missions.ini i cod_skins.ini.

4. Włącz w plugins-cod.ini pluginy klas i przedmiotów, które cię interesują lub, do czego gorąco zachęcam,

napisz własne korzystając z wielu wbudowanych funkcjonalności opisanych w dokumentacji, które znacząco to ułatwiają.

Tutaj możesz także włączyć plugin skinów (cod_skins.amxx) i menu admina (cod_admin_menu.amxx).

5. Zrestartuj serwer lub zmień mapę.

 

Gotowe :)


  • +
  • -
  • 3


#759763 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone on 01.07.2019 18:27

Skorzystałem z faktu, iż 5v.pl udostępnia darmowy hosting wraz z bazą MySQL.

Dokumentacja w wersji webowej została wygenerowana i jest dostępna pod adresem codmod.5v.pl.


  • +
  • -
  • 3


#759750 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone on 30.06.2019 21:07

Po dłuższej przerwie znalazłem wreszcie czas na dokończenie wersji 1.4.0.

Ogólna lista zmian:

  • Dodano nową przepisaną dokumentację (wszystkie dostępne funkcjonalności są teraz porządnie opisane - całość obejmuje 154 natywy i 59 forwardów; można sobie także wygenerować webową wersję dokumentacji korzystając z oficjalnego generatora z jakiego korzysta team AMX Mod X, bo jest ona zgodna z używanych przez nich formatem doc-blocków)
  • Dodano implementację umiejętności trucizny (używane w klasie Chemik i przedmiocie Fartuch Chemika).
  • Dodano do momentu zadania i otrzymania obrażeń do dostępnych typów umiejętności.
  • Zmieniono sposób wykrywania śmierci gracza.
  • Zmieniono balans niektórych klas i przedmiotów.
  • Zmieniono styl kodu dla klas i przedmiotów.
  • Zmieniono logikę niektórych dostępnych natywów.
  • Naprawiono resetowanie wytrzymałości przedmiotów na rynku.
  • Naprawiono możliwy problem z resetowaniem flag graczy.

Dodatkowo, przykładowa implementacja klasy z awansami jest dostępna tutaj.


  • +
  • -
  • 6


#759546 Włamania na serwerl pomocy!

Napisane przez O'Zone on 11.06.2019 20:14

Jest dość stary i prosty sposób, żeby wyciągnąć całość setinfo danego gracza, wystarczy zaprosić go na swój serwer.

 

Żeby wykluczyć jakiegokolwiek backdoor'a radziłbym zrobić pełny reinstall serwera.

Pobrać i wrzucić na świeżo zarówno AMXX'a jak i wszystkie dodatki (ReHLDS, Reunion itp.).

Dodatkowo zrobić gruntowny przegląd kodu pluginów, które masz na serwerze.

Ściągnij też na nowo kompilator, przekompiluj wszystkie pluginy i wrzucić na serwer tylko te,

których kod źródłowy posiadasz i wiesz, że są czyste.

 

Dopiero potem można się pokusić o to, żeby jeszcze raz zmienić wszystkie hasła.

No i tak jak wspomniał Toldi, sprawdź czy do twojego serwera nie są przypisane jakieś subkonta.

Przy okazji możesz też sobie ściągnąć MalwareBytes i przeskanować kompa - tak dla pewności.

 

Co do AmxBans, admini są ładowani z users.ini czy z bazy danych?


  • +
  • -
  • 3


#759504 Ultimate Stats

Napisane przez O'Zone on 09.06.2019 11:56

Podczas kompilacji lokalnej całkowicie zawiesza i wywala program (includy dodane), a przy kompilacji na stronie wywala:    Wystąpił nieznany błąd (134)

 

Plugin może być kompilowany wyłącznie lokalnie i kompiluje się bez absolutnie żadnego problemu.

 

 

Wydałem wersję 1.2., której lista zmian to:

- Zaimplementowano komendy /skill i /skilltop15 (ich aliasy można przejrzeć w kodzie źródłowym).
- Zaimplementowano brakującą komendę /stats, która pozwala na przeglądanie /statsme i /rankstats pozostałych graczy znajdujących się na serwerze.
- Dodano nowe cvary pozwalające na włączanie / wyłączanie funkcjonalności czasu i skilla.
- Naprawiono działanie opcji top15 poszczególnych broni w /statsmenu.
- Usunięto czas i skill z dostępnych formuł rankingu jako, że mają swoje własne top15.


  • +
  • -
  • 3


#759360 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez O'Zone on 24.05.2019 16:10

Pozwolę sobie zareklamować BasePack.


  • +
  • -
  • 3