Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kuba22 - zdjęcie

Kuba22

Rejestracja: 29.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2020 22:13
-----

#688467 [ROZWIĄZANE] Menu, jak wywołać "Wróć"

Napisane przez wiwi249 w 15.02.2015 02:42

Jeśli menu robicie w nowym stylu, wystarczy w funkcji, w której to menu jest tworzone dodać tę opcję na samym dole używając menu_additem, ale to się nie spisze zbyt dobrze, bo jeśli będą dwie strony w menu to ta pozycja będzie zawsze na końcu.

Ja osobiście użyłbym menu_setprop aby zmienić nazwę przycisku wyjścia na "Wróć do głównego menu", a potem w handlerze ustalił:

if(item == MENU_EXIT) {
    JakasMojaFunkcja(id);
}

I powinno faajnie śmigać.

 


  • +
  • -
  • 2


#685133 [ROZWIĄZANE] Dodanie kosztu założenia klanu

Napisane przez Play 4FuN w 27.01.2015 20:13

Jeśli masz te monety: http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

 

to:

 

Pod np.:

#define AUTHOR "Player"

dodaj:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

oraz podmień "public CreateGroup(id)" na:

public CreateGroup(id)
{
    new monety = cod_get_user_coins(id);
    
    if(g_iPlayerGroup[id] != -1)
    {
        print_msg(id, "Jestes juz w klanie.");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(500 > monety)
    {
        print_msg(id, "Masz za malo monet.");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    cod_set_user_coins(id, monety-500);
    client_cmd(id, "messagemode WpiszNazweKlanu");
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

powinno działać

 


  • +
  • -
  • 1


#631344 Jak zablokować daną komendę po x sekundach

Napisane przez xenos w 10.04.2014 21:56

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1584 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1214 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1709 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1073 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1031 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1215 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  921 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  795 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  900 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#628629 Sklep COD za monety

Napisane przez koong w 27.03.2014 21:48

Moje screeny;)
  • +
  • -
  • 1


#627454 [ROZWIĄZANE] Testowy Vip-Problem w ustawieniu 2 flag

Napisane przez PimP517 #2 w 22.03.2014 22:31

Sprawdź.

Załączone pliki




#620855 Problem z edycja sklepu

Napisane przez Wielkie Jol w 27.02.2014 20:13

case 2:
{
    if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
    {
        cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+5);
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 5 monet!");
        cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000);
    }
    else
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}

  • +
  • -
  • 1


#564443 Prośba o zamiane statystyki inteligencja na obrazenia

Napisane przez (Kalifta) w 17.08.2013 14:32

Proszę:

 

Załączone pliki




#564458 Prośba o zamiane statystyki inteligencja na obrazenia

Napisane przez (Kalifta) w 17.08.2013 15:06

W klasie znajdują się tylko dane liczbowe i  opis.

W silniku masz szablon opisu... Także daję ci przerobiony silnik.... :facepalm2:




#564266 Prośba o zamiane statystyki inteligencja na obrazenia

Napisane przez (Kalifta) w 16.08.2013 21:14

oczywiście że będzie, nazwę mogę zmienić, ale nie wiem czy się opłaca bo będziesz musiał przerabiać opisy perków i klas....

 

@edit

 

Tu masz silnik z obrażeniami, jednak napisu nie zmieniałem

 

Współczynnik: 20pkt = +1dmg

 

Jak chcesz zmienić wyszukujesz public Obrazenia

 

I tam masz:

damage += (damage * (float(inteligencja_gracza[idattacker])*0.02))

0.02 zmieniasz na swój współczynnik :)

Załączone pliki




#534674 Inny Wyglad "Opisu Klasy"

Napisane przez Pan Marian w 15.04.2013 15:35

w QTM_COD mod znajdujesz tą linijkę

format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s"

 

I korzystasz z tego:

^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej



#528364 Crashe serwera

Napisane przez Nemcio w 26.03.2013 17:38

http://amxx.pl/topic...av-do-cod-moda/

Wgraj je na serwer.
  • +
  • -
  • 1


#526915 [ROZWIĄZANE] Kolorowe Nazwy Klas

Napisane przez Vasto_Lorde w 21.03.2013 18:09

Rozwinę to co powiedział MrBombastic.
Znajdź w sma:
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT){
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }

        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 

        new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

        new klasa[50],szTmp[5];
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(equali(data,frakcja_klas[i])){
                        WczytajDane(id, i);
                        format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
                        num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
                        menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
                }
        }

        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

        menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu2);

        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
A dokładnie:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
Odpowiada to za jedną linijkę w wyborze klas.
Żeby zmienić kolor wyświetlania, edytujesz:
"%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]
W grze, będzie to wyglądało tak:
"Tutaj nazwa klasy \yPoziom: Tutaj poziom klasy"
Jeśli chcesz zmienić kolor nazwy klas, na przykład na czerwony, zmieniasz to:
"%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]
na to:
"\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]
Dodałem \r na początku, więc tekst będzie czerwony. W środku wiadomości jest \y więc tekst po \y będzie żółty. Inne kolory masz w poście MrBombastic. Możesz edytować na różne kolory.
  • +
  • -
  • 1


#526514 [ROZWIĄZANE] Prośba o usunięciem opcji w DeathrunManager

Napisane przez Andrzejek w 20.03.2013 13:23

W public FwdHamPlayerSpawn( id ) usun

strip_user_weapons( id );
give_item( id, "weapon_knife" );


i powinno śmigać
  • +
  • -
  • 1


#313756 2 sloty na perk

Napisane przez Cypis' w 26.10.2011 19:49

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,14 KB  2394 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   50,17 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  1724 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41