Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

2 sloty na perk

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2011 19:49

*
Popularny

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,14 KB  2170 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   50,17 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  1526 Ilość pobrań

Użytkownik Cypis' edytował ten post 13.11.2011 12:08

  • +
  • -
  • 40

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.10.2011 19:59

Zapomniałeś jeszcze o np

register_clcmd("useperk", "UzyjPerku2");
register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");


public UzyjPerku2(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza2[id]],"cod_perk_used",FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle,id,id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 26.10.2011 20:07

  • +
  • -
  • 4

#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2011 20:12

wiem jak to zrobić :P zapomniałem o tym.
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 26.10.2011 20:17

Cypis na co to xD przeciez mozna tego miec nawet 10x :P wystarczy tylko wszystkie fukcnje od perow nr #1 wypalac i potem je skopiowac zmieniajac dane ;d
  • +
  • -
  • 0

#5 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 26.10.2011 20:24

NIezle + leci .2 sloty kosztuje 25zl a my mamy za free oj oj Peyote może być zly ;D

Ale mam pytanie uzywanie perku jest "e" lub "c" No to jak mam 1 perk (co dostaje miny) 2 perk (co dostaje rakiety) i chcę uzyc tej rakiety to ktorym kilkać ?

Użytkownik arex92 edytował ten post 26.10.2011 20:27


#6 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.10.2011 20:28

useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

czyli ,,X" można to też zmienić np na radio1 wtedy będzie na klawiszu ,,z":P
  • +
  • -
  • 1

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 26.10.2011 20:29

Tym, na którym sobie zbindujesz?

useperk2 - używasz drugiego perku,


Nieźle cypis ;P
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 26.10.2011 20:30

aha thx

+ dla was

#9 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2011 20:47


MisieQ, można mieć ale nie każdy wie jak to zrobić :P

  • +
  • -
  • 0

#10 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 27.10.2011 06:17

arex92: Peyote ma 100 razy lepsze sloty na perki niż to xDD On ma ustawiane cverem ilość slotów, odzielny plugin itp. To nie martw się Peyotenie nie załamię sie jeszcze xD

hmmmmm może jeszcze takie coś ??

register_native("cod_set_user_perk2", "UstawPerk2", 1);


public UstawPerk2(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;

static obroty[33];

if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk2(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;

new ret;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza2[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);

perk_gracza2[id] = 0;

forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);

if(ret == 4)
{
UstawPerk2(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ExecuteForward(perk_zmieniony2, ret, id, perk, wartosc);

if(ret == 4)
{
UstawPerk2(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

perk_gracza2[id] = perk;
wartosc_perku_gracza2[id] = wartosc;

wytrzymalosc_perku2[id] = perk ? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc) : 0;

obroty[id] = 0;

if(pokaz_info && perk_gracza2[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles perk : %s.", nazwy_perkow[perk_gracza2[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 27.10.2011 06:38

  • +
  • -
  • 0

#11 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 27.10.2011 15:09

Niestety nie działa tzn. wgrałem na czysty serwer testowy inca edytowałem również żadnych pluginów z tym natywem nie mam i nie działa wybór klas. Wgrałem czyste sma. od Ciebie. :(


# edit: Działa, zapomniałem o grawitacji :D

Hmm . Ale i tak jest 1 problem bo w AMX Studio nie wykrywa mi nowego natywu cod_set_user_perk. Po boku jest napisane: "Invalid Function call".

Użytkownik Szymek^ edytował ten post 27.10.2011 16:14

  • +
  • -
  • 0

#12 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.10.2011 16:22

musisz edytować bibioteczke codmod
  • +
  • -
  • 0

#13 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 27.10.2011 17:09

Edytowałem jednak bez rezultatu. Załączam inca w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik Szymek^ edytował ten post 27.10.2011 17:15

  • +
  • -
  • 0

#14 UszaTeK

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 27.10.2011 23:55

Może mi ktoś edytowac codmod.ini tak aby to działało ? Bo nie jest napisane co mam znaleźć i co zamienić a nie chce nic sknocić, będzie +

Załączone pliki



#15 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 28.10.2011 07:32

Okej poradziłem sobie. Wszystko śmiga pięknie i elegancko. Pluginy używające tych natywów przerobiłem i wszystko jest pięknie, tylko jest jeden myk. Otóż można mieć 2 takie same perki. :( Poradzi ktoś coś ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.10.2011 16:05

właśnie nie chciałem z tym mieszać bo np. jak byś go chciał ustawić natywem to by ci inny wylosowało
  • +
  • -
  • 0

#17 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.10.2011 20:04

Dlatego najlepiej zrobić perki jako osobne funkcję :]
Choć...

@Szymek - Łap:
if(pokaz_info &&  perk) 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);

zamień na:
if(pokaz_info &&  perk) 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);

if(perk < ilosc_perkow/2)
{
perk_gracza[0][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[0][id] = wartosc;
}
else
{
perk_gracza[1][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[1][id] = wartosc;
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 28.10.2011 20:04

  • +
  • -
  • 0

#18 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.10.2011 20:10

z tego co napisałeś to dzieli ilość perków na 2 i przydziela jednej połowie takie i 2 takie :P
@UPDATE
  • +
  • -
  • 0

#19 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.10.2011 21:34

Edit:
W sumie to przy takiej metodzie rozdawania perków jest to ciut głupie co wkleiłem :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 28.10.2011 21:37

  • +
  • -
  • 0

#20 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 29.10.2011 10:11

Teraz mi COD nie działa .;/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych