Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

tekuku - zdjęcie

tekuku

Rejestracja: 06.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2015 19:47
-----

#421680 *** CodMod edited by HubertTM ***

Napisane przez tekuku w 18.06.2012 18:21

Ładnie +sik

jest jeden minusik - stary cod ;)
  • +
  • -
  • 1


#379579 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 12.03.2012 19:36

to sprawdź dokładnie w sma jaka jest ścieżka do plików soundów


new const gsz1[] =        "profrags/v1.wav";
new const gsz2[] =        "profrags/v2.wav";
new const gsz3[] =        "profrags/v3.wav";
new const gsz4[] =        "profrags/v4.wav";
new const gsz5[] =        "profrags/v5.wav";
new const gsz6[] =        "profrags/v6.wav";
new const gsz7[] =        "profrags/v7.wav";
new const gsz8[] =        "profrags/v8.wav";
new const gsz9[] =        "profrags/v9.wav";
new const gsz10[] =       "profrags/v10.wav";
new const gsz11[] =       "profrags/v11.wav";
new const gsz12[] =       "profrags/v12.wav";

Czyli do cstrike/sound/profrags/v1.wav
  • +
  • -
  • 0


#379493 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 12.03.2012 12:39

sound/profrags/v1

Format koniecznie .wav i nazwy plków od v1 do v11
  • +
  • -
  • 0


#378454 Nie radzisz Sobie / Zmień Klasę

Napisane przez tekuku w 10.03.2012 20:28

opis
Nie radzisz sobie to plugin pod Call of Duty Mod Starego i nowego.
Plugin pokazuje co 5 deathow menu + informacje w say w której pisze "Nie radzisz sobie ta klasa ! + menu na tak i nie które pyta Czy chcesz zmienić klasę po wybraniu tak pojawia się menu z klasami po wybraniu nie offa się menu i gramy dalej klasa :)
Proste a dobre

download
Załączony plik  zkbsnr.sma   757 bajtów  201 Ilość pobrań
  zkbsnr.amxx
  • +
  • -
  • 4


#377467 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 08.03.2012 22:33

dodałem bo zazwyczaj w bm nie ma tego bloczka tylko jak ktoś se zrobi :)
  • +
  • -
  • 0


#375228 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 04.03.2012 16:56

opis
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/

instalacja
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]

komendy admina
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)

inne informacje
Bloczki:

"Platforma",
"Bunnyhop",
"Obrazenia",
"Leczenie",
"Nofalldamage",
"Lod",
"Trampolina",
"Strzalka",
"Smierc",
"Miod",
"Bariera CT",
"Bariera TT",
"Szyba",
"Bunnyhop No Slow Down",
"Opozniony BH",
"Niesmiertelnosc",
"Niewidzialnosc",
"Buty Szybkosci",
"Kamuflaz",
"Bron",
"Armor", - Nowość.
"Spamduck",
"Granaty",
"VIP Bariera",
"Oslepienie",, - Nowość.
"Trzesienie Ziemi",, - Nowość.
"Trawa",
"Melanz",
"Drewno",
"Exp",
"Muza",
"Bunnyhop Damage",, - Nowość.
"Bunnyhop Lod",, - Nowość.
"Granat Wybuchajacy",
"Granat Zamrazajacy",
"Granat Oslepiajacy",
"Dywan",, - Nowość.
"Luke Skywalker", - Nowość.

tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] =  "profrags/teleport.wav";

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>


download

Modele,Soundy,Sprites --> Załączony plik  cstrike.zip   16,96 MB  2716 Ilość pobrań

Załączony plik  ProFragsMaker.sma   174,75 KB  2417 Ilość pobrań
  ProFragsMaker.amxx
  • +
  • -
  • 10


#365113 War Mod by tQQ and Grzyboo

Napisane przez tekuku w 15.02.2012 20:13

opis
Witam Dziś daje wam do downloadu nowy mod praktycznie nie znany.




o co chodzi ?
War Mod to mod w którym TT na początku rundy dostaje bron wybrana losowa a ct jest niewidzialne i ct musi zabyć TT .
War Mod to fajna zabawa.

Dodatkowo w modzie jest Exp Mod żeby szybko się nie znudziło i grało dla leveli i skilli
Skille :
-Zycie na start
-AntyFlash
-Granat wybuchowy dla Terroristów
-Wzmocnienie
-Apteczka (używamy ją bindem (bind "klawisz" apteczka))
-Regeneracja HP
-Odrodzenie po zgonie

W modzie jest 35 lvl 7 skilli w których rozdaje się punkty po 5 do każdego skilla.


instalacja
Standardowa

inne informacje
Mod zrobiony na podstawie HNS więc trzeba wgrać HideNSeek najlepiej HideNSeek 2.8 by exolent
i w pliku hidenseek.cfg ustawić :

hns_seekers_grenades 1
hns_seekers_grenades_percent 100
hns_seekers_flashbangs 2
hns_seekers_flashbangs_percent 100
hns_seekers_smokegren 3
hns_seekers_smokegren_percent 100
hns_seekers_armor 100

=============================================
Autorzy : tQQ and Grzyboo
Nazwa : War Mod
Status : Darmowy
=============================================

=============================================
Dodatkowo Prefix można zmienić w 12 linijce kodu.
#define PREFIX "War Mod"
=============================================

komendy
say:
/xp - Otwiera Menu EXP Moda
xp - Otwiera Menu EXP Moda
/exp - Otwiera Menu EXP Moda
exp - Otwiera Menu EXP Moda
/reset - restart pkt które dodajemy w skille.


download
załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#352032 [ROZWIĄZANE] jak dzielić klasy na darmowe i premium cod mod

Napisane przez tekuku w 21.01.2012 01:08

Nowy Cod Mod : [CoD Nowy] Dodawanie frakcji - 2 sposoby - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Stary Cod Mod : [CoD Stary] Dodawanie frakcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Wgraj i potem ustaw jakie mają być frakcje (np.)
-Zwykłe
-Premium

i podopisuj klasy która w której frakcji ma się znaleść :0
  • +
  • -
  • 1


#350999 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwe gry na forum

Napisane przez tekuku w 18.01.2012 15:41

cvary

amx_gamename "nazwagry"

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#350197 frreee na DR

Napisane przez tekuku w 16.01.2012 16:24

Nie wiem tego już :0

Daj + downloaduj to i zobacz :0
  • +
  • -
  • -3


#350182 frreee na DR

Napisane przez tekuku w 16.01.2012 16:06

Proszę :0

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#350176 [ROZWIĄZANE] Blokada Kupowania ;d

Napisane przez tekuku w 16.01.2012 15:59

Nie mogę w code zrobić i się cały nie pojawił zaraz podam załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#350165 [ROZWIĄZANE] Blokada Kupowania ;d

Napisane przez tekuku w 16.01.2012 15:46

[code=auto:0]
#include
#include
#include

#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}


public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];

if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);

for(new i=0;i
  • +
  • -
  • 1


#349617 [ROZWIĄZANE] Problem z deathrunblem zainstalowałem dr

Napisane przez tekuku w 15.01.2012 11:15

heh to wystarczy zmienić wartość w komendzie :) w server.cfg ;)

Zmień :
sv_airaccelerate 10
na
sv_airaccelerate 100

a jak nie masz
sv_airaccelerate

to dodaj gdzieś w server.cfg :)
  • +
  • -
  • 1


#349481 [ROZWIĄZANE] Po wpisaniu /info wyswietla sie tabela.

Napisane przez tekuku w 14.01.2012 23:28

Trzymaj :0 Mam nadzieję że pomogłem i dostanę za to +ika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2