jest jeden minusik - stary cod
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
tekuku
Rejestracja: 06.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2015 19:47




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 73
- Odwiedzin: 4 525
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Październik 20, 1994
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Tomaszów Maz.
#421680 *** CodMod edited by HubertTM ***
Napisane przez tekuku
w 18.06.2012 18:21
jest jeden minusik - stary cod
#379579 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker
Napisane przez tekuku
w 12.03.2012 19:36
new const gsz1[] = "profrags/v1.wav"; new const gsz2[] = "profrags/v2.wav"; new const gsz3[] = "profrags/v3.wav"; new const gsz4[] = "profrags/v4.wav"; new const gsz5[] = "profrags/v5.wav"; new const gsz6[] = "profrags/v6.wav"; new const gsz7[] = "profrags/v7.wav"; new const gsz8[] = "profrags/v8.wav"; new const gsz9[] = "profrags/v9.wav"; new const gsz10[] = "profrags/v10.wav"; new const gsz11[] = "profrags/v11.wav"; new const gsz12[] = "profrags/v12.wav";
Czyli do cstrike/sound/profrags/v1.wav
#379493 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker
Napisane przez tekuku
w 12.03.2012 12:39
#378454 Nie radzisz Sobie / Zmień Klasę
Napisane przez tekuku
w 10.03.2012 20:28

Nie radzisz sobie to plugin pod Call of Duty Mod Starego i nowego.
Plugin pokazuje co 5 deathow menu + informacje w say w której pisze "Nie radzisz sobie ta klasa ! + menu na tak i nie które pyta Czy chcesz zmienić klasę po wybraniu tak pojawia się menu z klasami po wybraniu nie offa się menu i gramy dalej klasa
Proste a dobre

zkbsnr.sma 757 bajtów 207 Ilość pobrań
zkbsnr.amxx
#377467 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker
Napisane przez tekuku
w 08.03.2012 22:33
#375228 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker
Napisane przez tekuku
w 04.03.2012 16:56

Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/

-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]

+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)

Bloczki:
"Platforma", "Bunnyhop", "Obrazenia", "Leczenie", "Nofalldamage", "Lod", "Trampolina", "Strzalka", "Smierc", "Miod", "Bariera CT", "Bariera TT", "Szyba", "Bunnyhop No Slow Down", "Opozniony BH", "Niesmiertelnosc", "Niewidzialnosc", "Buty Szybkosci", "Kamuflaz", "Bron", "Armor", - Nowość. "Spamduck", "Granaty", "VIP Bariera", "Oslepienie",, - Nowość. "Trzesienie Ziemi",, - Nowość. "Trawa", "Melanz", "Drewno", "Exp", "Muza", "Bunnyhop Damage",, - Nowość. "Bunnyhop Lod",, - Nowość. "Granat Wybuchajacy", "Granat Zamrazajacy", "Granat Oslepiajacy", "Dywan",, - Nowość. "Luke Skywalker", - Nowość.
tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:
new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl"; new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl"; new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl"; new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl"; new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl"; new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl"; new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl"; new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl"; new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl"; new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl"; new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl"; new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl"; new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl"; new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl"; new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl"; new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl"; new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl"; new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl"; new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl"; new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl"; new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl"; new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl"; new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl"; new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl"; new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl"; new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl"; new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl"; new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl"; new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl"; new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl"; new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl"; new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr"; new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr"; new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr"; new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav"; new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav"; new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav"; new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav"; new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav"; new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav"; new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav"; new const g_sound_TeleportSound[] = "profrags/teleport.wav";

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>

Modele,Soundy,Sprites -->
cstrike.zip 16,96 MB 2746 Ilość pobrań
ProFragsMaker.sma 174,75 KB 2442 Ilość pobrań
ProFragsMaker.amxx
#365113 War Mod by tQQ and Grzyboo
Napisane przez tekuku
w 15.02.2012 20:13

Witam Dziś daje wam do downloadu nowy mod praktycznie nie znany.
o co chodzi ?
War Mod to mod w którym TT na początku rundy dostaje bron wybrana losowa a ct jest niewidzialne i ct musi zabyć TT .
War Mod to fajna zabawa.
Dodatkowo w modzie jest Exp Mod żeby szybko się nie znudziło i grało dla leveli i skilli
Skille :
-Zycie na start
-AntyFlash
-Granat wybuchowy dla Terroristów
-Wzmocnienie
-Apteczka (używamy ją bindem (bind "klawisz" apteczka))
-Regeneracja HP
-Odrodzenie po zgonie
W modzie jest 35 lvl 7 skilli w których rozdaje się punkty po 5 do każdego skilla.

Standardowa

Mod zrobiony na podstawie HNS więc trzeba wgrać HideNSeek najlepiej HideNSeek 2.8 by exolent
i w pliku hidenseek.cfg ustawić :
hns_seekers_grenades 1
hns_seekers_grenades_percent 100
hns_seekers_flashbangs 2
hns_seekers_flashbangs_percent 100
hns_seekers_smokegren 3
hns_seekers_smokegren_percent 100
hns_seekers_armor 100
=============================================
Autorzy : tQQ and Grzyboo
Nazwa : War Mod
Status : Darmowy
=============================================
=============================================
Dodatkowo Prefix można zmienić w 12 linijce kodu.
#define PREFIX "War Mod"
=============================================

say:
/xp - Otwiera Menu EXP Moda
xp - Otwiera Menu EXP Moda
/exp - Otwiera Menu EXP Moda
exp - Otwiera Menu EXP Moda
/reset - restart pkt które dodajemy w skille.

załącznik
Załączone pliki
-
War_Mod_and_ExpMod.sma 15,1 KB 174 Ilość pobrań
War_Mod_and_ExpMod.amxx
#352032 [ROZWIĄZANE] jak dzielić klasy na darmowe i premium cod mod
Napisane przez tekuku
w 21.01.2012 01:08
Stary Cod Mod : [CoD Stary] Dodawanie frakcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wgraj i potem ustaw jakie mają być frakcje (np.)
-Zwykłe
-Premium
i podopisuj klasy która w której frakcji ma się znaleść :0
#350999 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwe gry na forum
Napisane przez tekuku
w 18.01.2012 15:41

amx_gamename "nazwagry"

Załączone pliki
-
gamenamechanger.sma 456 bajtów 41 Ilość pobrań
gamenamechanger.amxx
#350197 frreee na DR
Napisane przez tekuku
w 16.01.2012 16:24
#350165 [ROZWIĄZANE] Blokada Kupowania ;d
Napisane przez tekuku
w 16.01.2012 15:46
#include
#include
#include
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}
public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];
if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
for(new i=0;i
#349617 [ROZWIĄZANE] Problem z deathrunblem zainstalowałem dr
Napisane przez tekuku
w 15.01.2012 11:15
#349481 [ROZWIĄZANE] Po wpisaniu /info wyswietla sie tabela.
Napisane przez tekuku
w 14.01.2012 23:28
Załączone pliki
-
infocodmod.sma 336 bajtów 37 Ilość pobrań
infocodmod.amxx
-
info.rar 730 bajtów 47 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: tekuku
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


