Cześć, piszę do was bo potrzebuję klasy do call of duty mod
Nazwa: sam se zrobie i statystyki chodzi mi o to by klasa miała :
Działko od cypisa ( ilość 2 ) i działko może postawić jak się naładuje (10 sek ) stojąc na nożu i żeby miała własny model
download: w załączniku
Oczywiście będą +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
tekuku
Rejestracja: 06.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2015 19:47
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 73
- Odwiedzin: 3 915
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Październik 20, 1994
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Tomaszów Maz.
Moje tematy
Prośba o klasę :)
20.06.2012 16:08
Call of Duty Mod - co dodać żeby było jak najlepiej ?
18.06.2012 21:09
To tak jak w nazwie wątku nie wiem co dodać by był lepszy cod może wy macie jakieś pomysły
dodane:
-Szybkie rozdawanie statystyk ( all pkt jednym kliknięciem w np. zycie)
-Sloty na 2 Perki
-Zdrowie w hud
-Exp w %
-Vip wbudowany w silnik coda
-Pluginy
cod_wytrzymalosc_perkow.amxx ;Wytrzymałość Perków(itemów)
cod_hsxp.amxx ;Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowe!
cod_zkbsnr.amxx ;Zmień klasę (plugin by profrags.eu dla COD Mod WoW)
cod_adminmenu.amxx ;Admin Menu by MieTeK (say /codadmin / wymagana flaga : ADMIN_LEVEL_H)
cod_dodatkowyexp.amxx ;Dodatkowy Exp za Podłożenie,rozbrojenie paki i uratowanie Hostów
cod_asysta.amxx ;Dostajesz 50% expa za pomoc w zabójstwie
cod_wymianaperkami.amxx ;Wymiana perkami dostepna dla kazdego gracza
cod_prefixy.amxx ;Dodaje nam przed nickiem w say nazwe postacji ktora gramy
cod_nagrody_exp.amxx ;Exp dla najlepszych 3 osob
cod_killstreak.amxx ;KillStreak - Nagrody za serie zabojstw
cod_shop.amxx ;Sklep
cod_SniperRealism.amxx ;Realistycznye trzensienie w snajperach
cod_medyk.amxx ;Respawn za 16000$
cod_granat.amxx ;Granat zamrazjacy zamiast smoke - specjalne klasy które mogą tylko posiadać tego granata
codmenu.amxx ;MenuCodModa
Co byś ty dodał ?
dodane:
-Szybkie rozdawanie statystyk ( all pkt jednym kliknięciem w np. zycie)
-Sloty na 2 Perki
-Zdrowie w hud
-Exp w %
-Vip wbudowany w silnik coda
-Exp Vip x2(vip dostaje exp razy 2 np. za zabicie 30 + kolejne 30 dla vipa darmowo)
-Regeneracja na nozu po 5 hp co 2 sekundy do max 200 HP
-W tabeli wyników (tab) widać zamiast DEAD i BOMB piszę VIP
-Vip dostaję HP za zabójstwo i zabójstwo strzałem w głowę : 15 HP za HS'a i 10 za Zabójstwo
-Informacja w MOTD VIP INFO po wpisaniu w sayu : /vip pokazuje się okno Motd z informacjami
-Pluginy
cod_wytrzymalosc_perkow.amxx ;Wytrzymałość Perków(itemów)
cod_hsxp.amxx ;Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowe!
cod_zkbsnr.amxx ;Zmień klasę (plugin by profrags.eu dla COD Mod WoW)
cod_adminmenu.amxx ;Admin Menu by MieTeK (say /codadmin / wymagana flaga : ADMIN_LEVEL_H)
cod_dodatkowyexp.amxx ;Dodatkowy Exp za Podłożenie,rozbrojenie paki i uratowanie Hostów
cod_asysta.amxx ;Dostajesz 50% expa za pomoc w zabójstwie
cod_wymianaperkami.amxx ;Wymiana perkami dostepna dla kazdego gracza
cod_prefixy.amxx ;Dodaje nam przed nickiem w say nazwe postacji ktora gramy
cod_nagrody_exp.amxx ;Exp dla najlepszych 3 osob
cod_killstreak.amxx ;KillStreak - Nagrody za serie zabojstw
cod_shop.amxx ;Sklep
cod_SniperRealism.amxx ;Realistycznye trzensienie w snajperach
cod_medyk.amxx ;Respawn za 16000$
cod_granat.amxx ;Granat zamrazjacy zamiast smoke - specjalne klasy które mogą tylko posiadać tego granata
codmenu.amxx ;MenuCodModa
Co byś ty dodał ?
Nie radzisz Sobie / Zmień Klasę
10.03.2012 20:28
Nie radzisz sobie to plugin pod Call of Duty Mod Starego i nowego.
Plugin pokazuje co 5 deathow menu + informacje w say w której pisze "Nie radzisz sobie ta klasa ! + menu na tak i nie które pyta Czy chcesz zmienić klasę po wybraniu tak pojawia się menu z klasami po wybraniu nie offa się menu i gramy dalej klasa
Proste a dobre
zkbsnr.sma 757 bajtów 191 Ilość pobrań
zkbsnr.amxx
[EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker
04.03.2012 16:56
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
Bloczki:
"Platforma", "Bunnyhop", "Obrazenia", "Leczenie", "Nofalldamage", "Lod", "Trampolina", "Strzalka", "Smierc", "Miod", "Bariera CT", "Bariera TT", "Szyba", "Bunnyhop No Slow Down", "Opozniony BH", "Niesmiertelnosc", "Niewidzialnosc", "Buty Szybkosci", "Kamuflaz", "Bron", "Armor", - Nowość. "Spamduck", "Granaty", "VIP Bariera", "Oslepienie",, - Nowość. "Trzesienie Ziemi",, - Nowość. "Trawa", "Melanz", "Drewno", "Exp", "Muza", "Bunnyhop Damage",, - Nowość. "Bunnyhop Lod",, - Nowość. "Granat Wybuchajacy", "Granat Zamrazajacy", "Granat Oslepiajacy", "Dywan",, - Nowość. "Luke Skywalker", - Nowość.
tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:
new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl"; new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl"; new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl"; new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl"; new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl"; new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl"; new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl"; new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl"; new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl"; new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl"; new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl"; new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl"; new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl"; new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl"; new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl"; new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl"; new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl"; new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl"; new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl"; new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl"; new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl"; new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl"; new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl"; new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl"; new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl"; new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl"; new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl"; new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl"; new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl"; new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl"; new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl"; new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr"; new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr"; new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr"; new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav"; new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav"; new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav"; new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav"; new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav"; new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav"; new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav"; new const g_sound_TeleportSound[] = "profrags/teleport.wav";
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>
Modele,Soundy,Sprites --> cstrike.zip 16,96 MB 2649 Ilość pobrań
ProFragsMaker.sma 174,75 KB 2339 Ilość pobrań
ProFragsMaker.amxx
[ROZWIĄZANE] Proszę o dodanie Premium do klasy
02.03.2012 20:28
Klasa :
Proszę o dodanie premium do tej klasy na byle która flage potem se ustawię na swoje potrzeby bedzie +
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk[E]"; new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_blyskawic[id] = 3; ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } }
Proszę o dodanie premium do tej klasy na byle która flage potem se ustawię na swoje potrzeby bedzie +
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: tekuku
- Regulamin