Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

tekuku - zdjęcie

tekuku

Rejestracja: 06.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2015 19:47
-----

Moje tematy

Prośba o klasę :)

20.06.2012 16:08

Cześć, piszę do was bo potrzebuję klasy do call of duty mod

Nazwa: sam se zrobie i statystyki chodzi mi o to by klasa miała :

Działko od cypisa ( ilość 2 ) i działko może postawić jak się naładuje (10 sek ) stojąc na nożu i żeby miała własny model

download: w załączniku

Oczywiście będą +

Call of Duty Mod - co dodać żeby było jak najlepiej ?

18.06.2012 21:09

To tak jak w nazwie wątku nie wiem co dodać by był lepszy cod może wy macie jakieś pomysły


dodane:
-Szybkie rozdawanie statystyk ( all pkt jednym kliknięciem w np. zycie)
-Sloty na 2 Perki
-Zdrowie w hud
-Exp w %
-Vip wbudowany w silnik coda

-Exp Vip x2(vip dostaje exp razy 2 np. za zabicie 30 + kolejne 30 dla vipa darmowo)


-Regeneracja na nozu po 5 hp co 2 sekundy do max 200 HP


-W tabeli wyników (tab) widać zamiast DEAD i BOMB piszę VIP


-Vip dostaję HP za zabójstwo i zabójstwo strzałem w głowę : 15 HP za HS'a i 10 za Zabójstwo


-Informacja w MOTD VIP INFO po wpisaniu w sayu : /vip pokazuje się okno Motd z informacjami


-Pluginy
cod_wytrzymalosc_perkow.amxx ;Wytrzymałość Perków(itemów)
cod_hsxp.amxx ;Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowe!
cod_zkbsnr.amxx ;Zmień klasę (plugin by profrags.eu dla COD Mod WoW)
cod_adminmenu.amxx ;Admin Menu by MieTeK (say /codadmin / wymagana flaga : ADMIN_LEVEL_H)
cod_dodatkowyexp.amxx ;Dodatkowy Exp za Podłożenie,rozbrojenie paki i uratowanie Hostów
cod_asysta.amxx ;Dostajesz 50% expa za pomoc w zabójstwie
cod_wymianaperkami.amxx ;Wymiana perkami dostepna dla kazdego gracza
cod_prefixy.amxx ;Dodaje nam przed nickiem w say nazwe postacji ktora gramy
cod_nagrody_exp.amxx ;Exp dla najlepszych 3 osob
cod_killstreak.amxx ;KillStreak - Nagrody za serie zabojstw
cod_shop.amxx ;Sklep
cod_SniperRealism.amxx ;Realistycznye trzensienie w snajperach
cod_medyk.amxx ;Respawn za 16000$
cod_granat.amxx ;Granat zamrazjacy zamiast smoke - specjalne klasy które mogą tylko posiadać tego granata
codmenu.amxx ;MenuCodModa

Co byś ty dodał ?

Nie radzisz Sobie / Zmień Klasę

10.03.2012 20:28

opis
Nie radzisz sobie to plugin pod Call of Duty Mod Starego i nowego.
Plugin pokazuje co 5 deathow menu + informacje w say w której pisze "Nie radzisz sobie ta klasa ! + menu na tak i nie które pyta Czy chcesz zmienić klasę po wybraniu tak pojawia się menu z klasami po wybraniu nie offa się menu i gramy dalej klasa :)
Proste a dobre

download
Załączony plik  zkbsnr.sma   757 bajtów  191 Ilość pobrań
  zkbsnr.amxx

[EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

04.03.2012 16:56

opis
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/

instalacja
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]

komendy admina
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)

inne informacje
Bloczki:

"Platforma",
"Bunnyhop",
"Obrazenia",
"Leczenie",
"Nofalldamage",
"Lod",
"Trampolina",
"Strzalka",
"Smierc",
"Miod",
"Bariera CT",
"Bariera TT",
"Szyba",
"Bunnyhop No Slow Down",
"Opozniony BH",
"Niesmiertelnosc",
"Niewidzialnosc",
"Buty Szybkosci",
"Kamuflaz",
"Bron",
"Armor", - Nowość.
"Spamduck",
"Granaty",
"VIP Bariera",
"Oslepienie",, - Nowość.
"Trzesienie Ziemi",, - Nowość.
"Trawa",
"Melanz",
"Drewno",
"Exp",
"Muza",
"Bunnyhop Damage",, - Nowość.
"Bunnyhop Lod",, - Nowość.
"Granat Wybuchajacy",
"Granat Zamrazajacy",
"Granat Oslepiajacy",
"Dywan",, - Nowość.
"Luke Skywalker", - Nowość.

tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] =  "profrags/teleport.wav";

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>


download

Modele,Soundy,Sprites --> Załączony plik  cstrike.zip   16,96 MB  2649 Ilość pobrań

Załączony plik  ProFragsMaker.sma   174,75 KB  2339 Ilość pobrań
  ProFragsMaker.amxx

[ROZWIĄZANE] Proszę o dodanie Premium do klasy

02.03.2012 20:28

Klasa :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk[E]";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) { 
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}

Proszę o dodanie premium do tej klasy na byle która flage potem se ustawię na swoje potrzeby bedzie +