Zmienić w sma i ponownie przekompilować
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
same
Rejestracja: 31.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2019 16:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 131
- Odwiedzin: 4 694
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#664907 Podmiana komendy meta
Napisane przez DarkGL
w 23.09.2014 11:37
#625530 Program ułatwiający bind'owanie
Napisane przez glutex
w 15.03.2014 03:33
CFG Editor - bardzo dobry program który w znacznej mierze ułatwi bind'owanie wszelakich dostępnych klawiszy oraz najróżniejszych funkcji które oferuje CS.
Główną zaletą powyższego programu jest to, że wszystkie czynności wykonujemy myszką wybierając odpowiednio kolejne opcje (nie trzeba znać nazw klawiszy, czy np. broni). Program jest w 100 procentach po polsku, także nikt nie powinien mieć problemów z jego obsługą.
Polecam w szczególności osobom, które mają problem z tworzeniem bind'ów "ręcznie" w pliku "config.cfg"...
Screen'y:
CFG editor.zip 634,41 KB 21 Ilość pobrań
#639494 Wyciek danych i plików projekspark.pl
Napisane przez DarkGL
w 20.05.2014 11:31
#638349 API AMXX.PL pod sklep Ghosta
Napisane przez DarkGL
w 14.05.2014 15:16
API AMXX.PL pod sklep Ghosta
http://amxx.pl/topic...counter-strike/
Download
amxxplapi.zip 2,41 KB 83 Ilość pobrań
Instalacja
- Rozpakowujemy archiwum
- Wrzucamy plik do głownego folderu sklepiku
Dodatkowo wykonujemy zapytanie sql;
INSERT INTO `settings_` (`setting_name`, `setting_value`, `setting_desc`) VALUES ('id_uzytkownika', '<id>', 'Klucz API amxx');
W miejsce <id> wstawiamy wartość z http://serwery.amxx.pl/sms-api
np. dla mnie jest to 6262
$id = "6262"; #id
#610144 paczka 50 roundsoundów hip-hop_rap by Silva
Napisane przez silva
w 28.01.2014 10:49
Roundsoundy wrzucone w celu odrobienia warna, wszystkie wykonałem sam i zgodnie z regulaminem dodaje tutaj informacje na temat plików.
Ilość kawałków:50
Format:mp3
Długość Kawałków:12-20
Rodzaj muzyki:hip hop/rap
Są to gotowe roundsoundy do wrzucenia roundsoundów poniżej dodaje link z pluginem do odtwarzania rsów wraz z opisem instalacji
http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
Download:
http://www63.zippysh...27679/file.html
Nazwy utworów:
1.Ganja Mafia - Śledzimy sny
2.Demonologia 2 - Lovecraft
3.Demonologia 2 - Slasher
4.Pih - TNT
5.Z.B.U.K.U - Witam cię w Polsce
6.donGURALesko - Grube jointy
7.donGURALesko - Chce ci dać
8.Koni ft. WSRH - Wersja Klassik 2
9.Demonologia 2 - Bajkowe Pato
10.Demonologia 2 - Koyaanisqatsi
11.Demonologia 2 - Tacy sami
12.Demonologia 2 - CHCWD
13.Demonologia 2 - Gabinet Luster
14.Demonologia 2 - Stylowo
15.Słoń - Święta 2009
16.Sobota - Era Frajera
17.Bezczel - Prawo ponad Prawem
18.Buka - Orchidee
19.Onar - Kilka ostatnich kroków
20.donGURALesko - El Polako
21.WWO - Damy Rade
22.WWO - Nie bój sie zmiany na lepsze
23.Donatan - Nie lubimy Robić
24.Beron - To my kibice
25.Arab - 30
26.WWO - Każdy ponad Każdy
27.Demonologia 2 - Gra o tron
28.Demonologia 2 - Super Partia
29.Demonologia 2 - 206
30.Bengazi - Bang Bang!
31.Demonologia - Od zmierzchu do świtu
32.Beron - To my kibice (2 wersja)
33.Demonologia 2 - CHCWD (2 wersja)
34.Buka ft.Skor - Zamknij oczy
35.Mioush - Na Zawsze
36.Ganja Mafia - Pole Marysi
37.Zido feat. Peja - Gdzie jest ten rap
38.Demonologia - Szczerze
39.Johny - Wiatr w akompaniamencie życia
40.PIH ft. Peja - Zawsze musze coś sp***dolić
41.WSRH - Reprezentant
42.WSRH - Nie przyszliśmy tu by przegrać feat. Pih, Chada bit i skrecz Dj Creon
43.WSRH - Szkoła Wyrzutków ft. DJ Story
44.WSRH - Dziwne Dni (feat. Bezczel)
45.WSRH - Klason feat.Paluch
46.WSRH - (Prawie) Normalne życie feat. Koni
47.WSRH - Napadam Na Banki ft. Ry23, Ero, Cleo
48.WSRH - Poeta Napalmu
49.WSRH - Prawda (feat. Rafi)
50.WSRH - 2 (bit.Mikser)
#638067 Błędy w generatorach
Napisane przez DarkGL
w 12.05.2014 17:32
#553666 PokeDollars [new version]
Napisane przez radim
w 09.07.2013 11:30
PokeDollars [new version]
by radim
PokeDollars - plugin stworzony na potrzebny serwera Pokemod. Plugin "tworzy" wirtualną walutę w grze, za którą można kupić m.in exp, pokemony. Mimo, że już jest podobny plugin tutaj udostępniony, ja udostępniam swoją wersję gdyż jest pozbawiona wielu błędów jakie posiadała wersja Raka, a nawet jak się pojawią nowe błędy, będę je na bieżąco poprawiał. Oczywiście nie zabrakło kilku nowych opcji.
PokeDollar'y (w skrócie PD) dostajemy poprzez:
- zabicie gracza (1 PD | za headshot'a 3 PD),
- uratowanie zakładników (1 PD za 1 zakładnika),
- rozbrojenie/podłożepnie bomby (1 PD),
- kupienie PD w menu,
lub nawet możemy je stracić np. poprzez zabicie zakładnika (-2 PD). Zapis oczywiście nvault, do wyboru 3 typy zapisu (nick, ip, steam). Plugin pozbawiony wady zapisu, gdy gracz miał "spację" w nicku (tą wadę możemy zauważyć w wersji Raka). W menu można wybrać:
- kupno PD ( za pieniądze $ )
- kupno EXP'a
- loterię Pokemonów
- loterię Itemów
- Admin Menu (wymagana flaga "a" ADMIN_IMMUNITY)
- Pomoc (wyświetlane motd z opisem pluginu)
Kilka informacji o loterii Pokemonów. Po pierwsze, w loterii nie można wylosować tzw. legendarnych pokemonów. Czemu ? Bo byłoby to totalnie bezsensu, pokemon, którego nie można podnieść/znaleźć, a można wylosować, nonsens! Po drugie:
#define MAX_POKEMONS 151
Jak sama nazwa mówi, jest to ilość wszystkich pokemonów na serwerze. Dlatego każdy kto wgra ten plugin i chce aby w loterii były do wylosowania wszystkie pokemony jakie znajdują się w pokedex (no oprócz legend) należy wpisać odpowiednią liczbę pokemonów znajdujących się na waszym serwerze. Trzecia rzecz to dodatkowy warunek, który sprawdza czy przypadkiem wylosowaliśmy pokemona, którego akurat mamy w plecaku. Jeżeli owego wylosujemy, pokemon nie zostanie nadmieniony, pd nie zostaną zabrane i pojawi się odpowiedni komunikat na say'u ; ))
Informacja na temat loterii Itemów!
#define MAX_ITEM 45
Tak samo jak z pokemonami, jeżeli chcemy, aby w loterii można było wylosować wszystkie itemy dostępne na serwerze trzeba wpisać ilość itemów jakie znajduję się na waszym pokemodzie (policzyć w items.ini). W tej loterii nie można wylosować:
- itemów, które są wyłączone,
- itemów, których nie można znaleźć,
- itemów "specjalnych",
- roweru i kuponu na rower.
pdmenu - otwiera menu PokeDollars'
pdplayers - otwiera motd z listą graczy wraz z ich ilością PD

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <pokemod> #include <nvault>

Plik pokedollar.txt wgrać do cstrike
Plik pokedollars.txt z folderu lan wgrać do addons/amxmodx/data/lang
Changelog
v1.0 - wydanie pluginu v1.1 - dodanie loterii itemów v1.2: - dodanie Multilanguage (na razie tylko jezyki POLSKI i ANGIELSKI) - zoptymalizowanie kodu
Do dodania:
- cvary wczytywane z pliku
- urozmaicenie pluginu
Jestem otwarty na propozycje. Gdy znajdziecie jakieś errory/błędy/bugi proszę pisać!
Informacja
Plugin należy kompilować lokalnie, gdyż kompilator amxx.pl nie posiada potrzebnych plików. Aby poprawnie skompilować u siebie plik sma, należy ściągnąć pliki z tego linku: http://forums.allied...96&d=1250047659 i wgrać je do folderu kompilatora. Jak kompilować lokalnie i gdzie wgrać ściągnięte pliki, odpowiedź w tym temacie: http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
Informacja 2
Plugin działa na poprawionych natywach Poke_PokeToName i Poke_ItemToName. Jak naprawić, odpowiedź w tym temacie: http://amxx.pl/topic...aprawa-natywów/
pokedollars_v1.2.sma 15,17 KB 406 Ilość pobrań
pokedollars_v1.2.amxx
pokedollar.rar 1,58 KB 364 Ilość pobrań
#189654 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 19:57
#189645 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez MieTeK_
w 18.11.2010 19:45
#636429 Lista serwerów
Napisane przez Misiaczek ;c
w 03.05.2014 19:20
#636411 Lista serwerów
Napisane przez DarkGL
w 03.05.2014 18:37
Kody zostaną udostępnione tak aby każdy mógł zobaczyć że nie robimy nic złego.
Regulamin zostanie dostosowany do zmieniającej się sytuacji.
Statystyki zostaną udostępnione za jakiś czas.
A co do ght nie wypowiadam sie bo i po co ? Zawsze znajdzie się krytyka że po co , dlaczego , nic nowego itp. itd. jednak uznaliśmy że jest to dobry sposób dalszego rozwijania forum , będziemy go kontynuować.
jak wiadomo każdy boost posiada już takowe zabezpieczenie od +/-6 miechów, więc metoda podmiany spóźniona
Tylko że 6 miesięcy temu nie było masterservera amxx.pl.
#110909 [Diablo Mod] Trochę zmieniony przeze mnie....
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 10.02.2010 11:08
#488746 Dokumentacja Diablo Mod Core by DarkGL
Napisane przez Fili:P
w 09.12.2012 16:24

Póki co nie ma jeszcze wszystkich funkcji, z czasem uzupełnię resztę.
diablo_register_class
Typ: Natyw
Argumenty:
const szNazwa[]Jest to nazwa naszej klasy, którą rejestrujemy
const iHealthJest to ilość punktów zdrowia na start naszej klasy
const szOpis[] = ""Jest to opis naszej klasy ( nie jest wymagany )
iFlags = FLAG_ALLJest to flaga, która wyznaczacza dostęp do naszej klasy, ten argument pozwala tworzyć klasy premium. Jeżeli chcesz mieć klasę premium podaj tu flagę, na którą będzie ta klasa. Jeżeli chcesz mieć normalną klasę wpisz -1, FLAG_ALL lub _. Jeśli jednak nie chcesz wykorzystać późniejszych argumentów zostaw to pole pustę ( jakby nie istniało, ponieważ jest domniemane ).
const szFraction[] = ""Jest to frakcja naszej klasy, która nie jest wymagana. Jeżeli pozostawimy to pole puste to po prostu klasa nie będzie miała w menu przydziału do żadnej frakcji. Jeżeli chcemy mieć własną frakcję to po prostu podajemy tutaj jej nazwe.
Gdzie używać: plugin_init
Przykładowe użycie:
diablo_register_class( "Demon", 150, "Jest demonem i boja sie go inni", _, "Piekielni" );
diablo_get_user_class
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to index naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze.
Gdzie używać: W dowolnej funkcji, lecz musimy pamiętać, aby podać id, bo inaczej funkcja zwróci 0. Również musimy pamiętać, aby sprawdzić czy gracz jest połączony z serwerem, tak profilaktycznie dla bezpieczeństwa.
Przykładowe użycie:
new iClassId = diablo_get_user_class( id );
diablo_get_class_name
Typ: Natyw
Argumenty:
classIdJest to identyfikator naszej klasy, zwracany przez diablo_register_class.
Return[]Jest to tablica, do której zostanie przypisana nazwa klasy
lenJest to wielkość tablicy, do której zostanie przypisana nazwa klasy, czyli wielkość tablicy - 1
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new szClassname[64];
diablo_get_class_name( cid, szClassname, 63 );
diablo_get_user_level
Zwraca: Poziom doświadczenia gracza
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iLevel = diablo_get_user_level( id );
diablo_get_user_exp
Zwraca: Ilość punktów doświadczenia gracza
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iXp = diablo_get_user_exp( id );
diablo_get_user_points
Zwraca: Ilość punktów statystyk gracza
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iPoints = diablo_get_user_points( id );
diablo_get_user_agi
Zwraca: Ilość punktów statystyk, którymi gracz ulepszył agility
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iPointsAgi = diablo_get_user_agi( id );
diablo_get_user_str
Zwraca: Ilość punktów statystyk, którymi gracz ulepszył "strendż" - siłe
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iPointsStr = diablo_get_user_str( id );
diablo_get_user_dex
Zwraca: Ilość punktów statystyk, którymi gracz ulepszył dex ( chyba dexterity ) - zręczność
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iPointsDex = diablo_get_user_dex( id );
diablo_get_user_int
Zwraca: Ilość punktów statystyk, którymi gracz ulepszył inteligencji
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze
Gdzie używać: W dowolnej funkcji
Przykładowe użycie:
new iPointsInt = diablo_get_user_int( id );
diablo_is_class_from
Zwraca: Czy gracz ma obecnie klasę, która jest tworzona. Zwraca prawde lub fałsz.
Typ: Natyw
Argumenty:
idJest to identyfikator gracza
Gdzie używać: W pluginie, w którym tworzymy klasę.
Przykładowe użycie:
if( diablo_is_class_from( id ) )[/spoiler]
diablo_set_user_render
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_set_user_render
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] __CODEBOX_6__[i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[sma]fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 [/sma][i]Te argumenty są dokładnie opisane tu: [url="http://amxx.pl/dokumentacja/f970/set-user-rendering"]http://amxx.pl/dokum...-user-rendering[/url][/i]
[sma]Float:fTime = 0.0[/sma][i]Jest to czas trwania ustawianego efektu renderowania, jeżeli damy 0.0 lub nie ustawimy efekt będzie trwał, aż do zastąpienia go.[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]new iPointsInt = diablo_get_user_int( id );[/sma][/spoiler]
diablo_add_extra_str/int/agi/dex
[spoiler][b]Funkcje:[/b] diablo_add_extra_str/int/agi/dex
[b]Zwraca:[/b] Dodaje punkty do konkretnej statystyki ( zależy od użytej funkcji )
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[sma]ille[/sma][i]Tu podajemy ile chcemy dodać extra punktów.[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]diablo_add_extra_int( id, 12 );[/sma][/spoiler]
diablo_is_this_class
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_is_this_class
[b]Zwraca:[/b] Czy gracz gra obecnie podaną klasą
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[sma]szClass[][/sma][i]Jest to nazwa naszej klasy[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]if( diablo_is_this_class( id, "Barbarzynca" ) )[/sma][/spoiler]
diablo_set_speed
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_set_speed
[b]Co robi:[/b] Ustawia graczu prędkość poruszania się.
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[sma]Float:fAmount[/sma][i]Prędkość poruszania się jaką ustawimy.[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]diablo_set_speed( id, 321.0 );[/sma][/spoiler]
diablo_add_speed
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_add_speed
[b]Co robi:[/b] Dodaje do obecnej prędkości poruszania się gracza, prędkość podaną w drugim argumencie.
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[sma]Float:fAmount[/sma][i]Prędkość poruszania się jaką chcemy dodać.[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przygładowe użycie:[/b] [sma]diablo_add_speed( id, 100.0 );[/sma][/spoiler]
diablo_get_speed
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_get_speed
[b]Zwraca:[/b] Prędkość gracza ( tą bez używania diablo_add_speed lub diablo_set_speed )
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]new Float:fSpeed = diablo_get_speed( id );[/sma][/spoiler]
diablo_get_speed_extra
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_get_speed_extra
[b]Zwraca:[/b] Prędkość gracza ( tą z używaniem diablo_add_speed lub diablo_set_speed nie wliczająca standardowej prędkości )
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]new Float:fSpeedEx = diablo_get_speed_extra( id );[/sma][/spoiler]
diablo_reset_speed
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_reset_speed
[b]Co robi:[/b] Resetuje prędkość poruszania się gracza
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]id[/sma][i]Jest to identyfikator naszego gracza, czyli jakby numer jego slotu na serwerze[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]diablo_reset_speed( id );[/sma][/spoiler]
diablo_damage
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_damage
[b]Co robi:[/b] Zadaje obrażenia.
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]iVictim[/sma][i]Jest to identyfikator osoby, która otrzyma obrażenia[/i]
[sma]iKiller[/sma][i]Jest to identyfikator osoby, która zada obrażenia[/i]
[sma]Float:fDamage[/sma][i]Jest to ilość obrażeń jakie będą zadane[/i]
[sma]DiabloDamageBits:damageBits[/sma][i]Jest to typ obrażeń, które będą zadane[/i]
Mamy jak na razie do dyspozycji 3 typy obrażeń:
[sma]diabloDamageKnife[/sma][i]Obrażenia zadawane od noży[/i]
[sma]diabloDamageGrenade[/sma][i]Obrażenia zadawane od granatów[/i]
[sma]diabloDamageShot[/sma][i]Obrażenia zadawane od strzałów[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]diablo_damage( vid, kid, 23.0, diabloDamageShot );[/sma][/spoiler]
diablo_kill
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_kill
[b]Co robi:[/b] Zabija gracza.
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]iVictim[/sma][i]Jest to identyfikator osoby, która zginie.[/i]
[sma]iKiller[/sma][i]Jest to identyfikator osoby, która zabije.[/i]
[sma]DiabloDamageBits:damageBits[/sma][i]Jest to typ obrażeń, od których ktoś zginie.[/i]
Mamy jak na razie do dyspozycji 3 typy obrażeń:
[sma]diabloDamageKnife[/sma][i]Obrażenia zadawane od noży[/i]
[sma]diabloDamageGrenade[/sma][i]Obrażenia zadawane od granatów[/i]
[sma]diabloDamageShot[/sma][i]Obrażenia zadawane od strzałów[/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]diablo_kill( vid, kid, diabloDamageShot );[/sma][/spoiler]
diablo_create_explode
[spoiler][b]Funkcja:[/b] diablo_create_explode
[b]Co robi:[/b] Zadaje obrażenia w zasięgu
[b]Typ:[/b] Natyw
[b]Argumenty:[/b] [sma]iKiller[/sma][i]Jest to identyfikator osoby, którazada obrażenia.[/i]
[sma]Float:fOrigin[3][/sma][i]Miejsce, w którym rozpoczyna się eksplozja[/i]
[sma]Float:fDamage[/sma][i]Ilość obrażeń jaka zostanie zadana graczą w zasięgu fDist od fOrigin[/u]
[sma]Float:fDist[/sma][i]Dystans w jakim zostaną zadane obrażenia od fOrigin[/i]
[sma]bool:bExplode[/sma][i]Czy wykonać efekt eksplozji[/i][/i]
[b]Gdzie używać:[/b] [i]W dowolnej funkcji[/i][/i]
[b]Przykładowe użycie:[/b] [sma]diablo_create_explode( kid, fOrigin, 100.0, 250.0, true );
#605329 [ROZWIĄZANE] roznica miedzy include < a "
Napisane przez sebul
w 14.01.2014 22:20
#204355 ChristmasMod v2.6 by Zapalka
Napisane przez Zapalka
w 09.01.2011 10:53
Wstęp
ChristmasMod został stworzony na okres świąt. W modzie aktualnie jest 7 klas, każda ma moce.
Jest 7 skilli, które urozmaicają grę. Maksymalny poziom to 1000. Są także punkty statystyk(2 za poziom) które można rozdawać w Życie, Inteligencję, Siłę i Zręczność.
Za poziom otrzymuje się także 1 punkt umiejętności który można dodać w dowolny skill. Można również zdobywać prezenty, szansa to 1/60(dla VIP'a 1/30). Szansa na otrzymanie prezentu jest po każdym zabiciu. Prezenty można wymieniać w sklepie.
Komendy Gracza
Komendy na say:
say /klasa - Zmiana klasy
say /klasy - Opis Klas
say /staty - Menu Statystyk
say /skille - Menu Umiejętności
say /menu - Menu Christmas Moda
say /klasa - Zmiana klasy
say /sklep - Sklep w którym można kupować za prezenty.
say /pomoc - Menu Pomocy
say /gracze - Pokazuje statystyki graczy aktualnie przebywających na serwerze.
Komendy w konsoli:
teleport - Teleportuje w miejsce w którym znajduje się celownik.
kula - Uderza lodową kulą.
kula_zam - Uderza zamrażającą kulą.
laser - Strzela laserem.
otumaniacz - Otumania graczy.
Opis Klas
Bałwan:
* Na start otrzymuje 70 HP.
* Ma 90% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Kule Lodowe.
* Może się teleportować raz w rundzie.
Mikołaj:
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.
Rudolf:
* Na start otrzymuje 170 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.
Krasnoludek:
* Na start otrzymuje 110 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Lasery.
* Z nożem jego widzialność spada do 10.
Wypasiony Mikołaj:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 140 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.
* Klasa jest na flagę "n" (ADMIN_LEVEL_B )
Rudolf Astronauta:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Ma 300 Grawitacji.
* Co rundę otrzymuje 1 Laser.
* Może się teleportować raz w rundzie.
* +20 DMG z noza.
* Z nożem jest niewidzialny.
* Klasa jest na flagę "o" (ADMIN_LEVEL_C)
Elf:
* Na start otrzymuje 115 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodowa.
* Może skakać kilkukrotnie w powietrzu.
Opis Skilli
Lodowa Kula:
* Uderza graczy w promieniu 230.
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Kuli*5 + Inteligencja gracza
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk C.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula"
Zamrażająca Kula:
* Uderza graczy w promieniu 150.
* Zabiera broń graczom znajdującym się w promieniu 150.
* Szansa na zabranie broni jest 70/900 przy poziomie kuli równym 1.
* Przy każdym dodatkowym poziomie kuli, szansa wzrasta o 100. Czyli 70/800 przy poziomie 2.
* Nie zadaje obrażeń<br>
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk X.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula_zam"
Laser:
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Lasera*5 + Inteligencja gracza.
* Uderza bez opóźnienia, natychmiast po wywołaniu funkcji.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk Z.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "laser"
Teleport:
* Można uzyć raz w rundzie.
* Można się teleportować na nieograniczoną odległość.
* Aby się przeteleportować najedź celownikiem na dane miejsce, i naciśnij przycisk.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk ALT.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "teleport"
Skok:
* Dzięki temu skillowi można podskakiwać kilkukrotnie w powietrzu.
* Ilość skoków jest zależna od rozwinięcia tego skilla.
* Skill rozwinięty na poziom 5 daje 5 skoków w powietrzu.
Leczenie:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 30 Poziomu.
* Przy każdym dodatkowym poziomie leczenia, ilość dodawanych HP wzrasta o 1.
* Aby użyć należy nacisnąć E.
Otumaniacz:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 50 Poziomu.
* Umiejętność powoduje zadanie obrażeń, trzęsienie ekranu oraz celownika graczom w promieniu działania.
* Przy każdym dodatkowym poziomie wzrasta ilość zadawanych obrażeń oraz promień działania.
* Otumaniacza można użyć raz w rundzie.
* Maksymalny poziom umiejętności to 20.
* Aby użyć należy nacisnąć klawisz N.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "przycisk" "otumaniacz".
Opis VIP'a
* Szansa na prezent wzrasta z 1/60 do 1/30.
* Za każde zabójstwo otrzymuje więcej XP.
* W tabeli wyników przy jego nicku jest napis VIP.
* VIP jest na flagę "m" (ADMIN_LEVEL_A)
Instalacja
Wszystkie pliki z folderu ChristmasMod v2.6.1 by Zapalka należy wkleić do folderu cstrike.
Po wgraniu plików dodaj do plugins.ini na samym końcu tą linijkę: christmasmod.amxx
Zapisz, zrestartuj serwer i GOTOWE

Download(Plugin+Modele):
http://zapalka.net.p...1 by Zapalka.7z
Zapis jest na nVault
Upgrade v2.6.1
Lista zmian w wersji 2.3:
- Dodano nowy skill, Otumaniacz,
- Poprawiono optymalizację pluginu,
- Naprawiono błędy.
Lista zmian w wersji 2.4:
- Usunięto ze sklepu wszystko poza Expem,
- Zmieniono maksymalny poziom na 1000,
- Od teraz maksymalna ilość punktów statystyk będzie zależała od poziomu gracza,
- Naprawiono błędy.
Lista zmian w wersji 2.5:
- Dodano dwa nowe sprite, do Otumaniacza,
- Lekko zmodyfikowano Otumaniacz,
- Naprawiono błędy,
- Poprawiono optymalizację.
Lista zmian w wersji 2.6:
- Naprawiono błąd polegający na resetowaniu się umiejętności.
- Naprawiono drobne błędy
Lista zmian w wersji 2.6.1:
- Naprawiono błąd polegający braku umiejętności u Wypasionego Mikołaja i Rudolfa Astronauty.
Załączone pliki
-
ChristmasMod v2.1 by Zapalka.rar 1,15 MB 829 Ilość pobrań
-
ChristmasMod v2.6 by Zapalka.rar 1,32 MB 1415 Ilość pobrań
-
christmasmod.sma 70,45 KB 645 Ilość pobrań
christmasmod.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: same
- Regulamin