w konsoli hud_centerid 1?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
same
Rejestracja: 31.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2019 16:26
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 131
- Odwiedzin: 4 331
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#641259 Info o nicku/hp gdy nacelujemy na gracza
Napisane przez same w 31.05.2014 19:25
#633432 Proszę o Klasę "Arab" i 2 inne
Napisane przez same w 20.04.2014 03:19
Famaster:
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Marines";
new const opis[] = "Ciche kroki";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP; | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
set_user_footsteps(id, 0);
#633425 Proszę o Klasę "Major"
Napisane przez same w 20.04.2014 00:16
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Major"; new const opis[] = "1/15 z UMP45, auto BH"; new const bronie = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_USP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
#633421 Proszę o Klasę "Rusher"
Napisane przez same w 19.04.2014 23:32
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "1/7 z m3, pelen magazynek za zabicie";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker])
{
new weapon = get_user_weapon(attacker);
if(max_clip[weapon] > 0)
set_user_clip(attacker, max_clip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Zadziala na 100%.
#633177 Proszę o Klasę "Medyk"
Napisane przez same w 19.04.2014 20:45
SKOMPILOWAĆ, nie skomplikować...
poprawione:
#include <amxmodx>
#633052 [ROZWIĄZANE] Wykrywanie SpeedHacka
Napisane przez same w 19.04.2014 10:14
#633013 Proszę o Klasę "Medyk"
Napisane przez same w 19.04.2014 01:08
#631966 Problem z VIP gdy wybieram zestaw broni paka znika ;C oraz nie dostaje HE a m...
Napisane przez same w 13.04.2014 19:46
#631940 [ROZWIĄZANE] Szerokość w oknie motd.html
Napisane przez same w 13.04.2014 17:17
#631843 [ROZWIĄZANE] proszę o przerobienie klasy kibol
Napisane przez same w 13.04.2014 11:05
#631727 [ROZWIĄZANE] COD MOD 100k lvl - szukam modyfikacji
Napisane przez same w 12.04.2014 19:16
#631657 Prośba o dopasowanie vipa.
Napisane przez same w 12.04.2014 13:09
Refreshujemy za pomocą "podbij temat!" co 24h u góry postu.
VIP.txt:
<head> <style type="text/css"> body{ background-color: #000000; font-family:Verdana,Tahoma; color: #FFFFFF; } </style> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8"> </head> <body> <ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br> <li type="square"><font size="1"> 20 HP co rundę<br> 100 AP co rundę<br> 1 HE co rundę<br> 2 FB co rundę<br> 1 SG co rundę<br> Defuse Kit<br> Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 500 - HS | 300 - Normalne )<br> Menu z wyborem broni<br> Napis VIP w tabeli wyników<br> VIP widoczny ba liście /vips<br> Prefix przed nickiem<br> Dostaje kasę za podłożenie bomby<br> Dostaje kasę za rozbrojenie bomby<br> Przywitanie gdy wchodzi na serwer<br> Dostaje kasę za przeżycie rundy<br> Cena vipa: 11.07. </font></li></ul> </body>
SMA:
VIP na flagę "t"
#631347 Vip na Deathrun.
Napisane przez same w 10.04.2014 22:03
VIP na flagę "t".
PLIK vip.txt (stwórz go w /cstrike/)
<head> <style type="text/css"> body{ background-color: #000000; font-family:Verdana,Tahoma; color: #FFFFFF; } </style> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8"> </head> <body> <ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br> <li type="square"><font size="1"> Multijumpy<br> Menu z wyborem broni<br> Napis VIP w tabeli wyników<br> VIP widoczny na liście /vips<br> Prefix przed nickiem<br> Przywitanie gdy wchodzi na serwer<br> Cena vipa: 11.07. </font></li></ul> </body>
#631267 Regularne ściny/zlagowania
Napisane przez same w 10.04.2014 14:50
#631178 Szukam pluginu duch
Napisane przez same w 09.04.2014 20:25
Przez określony czas nie widziałem, ale możesz spróbować ew. przerobić ten:
http://amxx.pl/topic...aczy-z-druzyny/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: same
- Regulamin