Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

same - zdjęcie

same

Rejestracja: 31.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2019 16:26
-----

#641259 Info o nicku/hp gdy nacelujemy na gracza

Napisane przez same w 31.05.2014 19:25

w konsoli hud_centerid 1?  :mur:


  • +
  • -
  • 1


#633432 Proszę o Klasę "Arab" i 2 inne

Napisane przez same w 20.04.2014 03:19

Famaster:

Spoiler
 
Marines:
Spoiler

#include <codmod>
#include <fun>


new const nazwa[] = "Marines";
new const opis[] = "Ciche kroki";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP| 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class
(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
    set_user_footsteps(id, 0);

 
Arab
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#633425 Proszę o Klasę "Major"

Napisane przez same w 20.04.2014 00:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Major";
new const opis[]    = "1/15 z UMP45, auto BH";
new const bronie    = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
 
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
 
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
 
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
return HAM_IGNORED;
 
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
}
 

  • +
  • -
  • 1


#633421 Proszę o Klasę "Rusher"

Napisane przez same w 19.04.2014 23:32

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "1/7 z m3, pelen magazynek za zabicie";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event
("DeathMsg", "Death", "a");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}
public Death()
{
    new attacker = read_data(1);
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    
if(ma_klase[attacker])
    {
        new weapon = get_user_weapon(attacker);
        if(max_clip[weapon] > 0)
            set_user_clip(attacker, max_clip[weapon]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)    
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        
    
return HAM_IGNORED;
    
    
if(!ma_klase[idattacker])
        
    
return HAM_IGNORED;
    
    
if(damagebits & DMG_BULLET)
        
{
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    
    
if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
        
        cod_inflict_damage
(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    
}
    return HAM_IGNORED;
}

Zadziala na 100%. :)


  • +
  • -
  • 1


#633177 Proszę o Klasę "Medyk"

Napisane przez same w 19.04.2014 20:45

SKOMPILOWAĆ, nie skomplikować...

poprawione:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#633052 [ROZWIĄZANE] Wykrywanie SpeedHacka

Napisane przez same w 19.04.2014 10:14

http://amxx.pl/topic...acz-speedhacka/


  • +
  • -
  • 2


#633013 Proszę o Klasę "Medyk"

Napisane przez same w 19.04.2014 01:08

Spoiler
powinno smigac

  • +
  • -
  • 1


#631966 Problem z VIP gdy wybieram zestaw broni paka znika ;C oraz nie dostaje HE a m...

Napisane przez same w 13.04.2014 19:46

Odświeżamy funkcją podbij temat co 24h - czytaj regulamin.

 

Odblokowałeś moduły?


  • +
  • -
  • 2


#631940 [ROZWIĄZANE] Szerokość w oknie motd.html

Napisane przez same w 13.04.2014 17:17

A nie łatwiej

<html>
 
<head>
 
<meta http-equiv="Refresh" content="0;url=http://amxx.pl">
 
</head>
 
<body bgcolor="black">
 
</body>
 
</html>

  • +
  • -
  • 2


#631843 [ROZWIĄZANE] proszę o przerobienie klasy kibol

Napisane przez same w 13.04.2014 11:05

;-) 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#631727 [ROZWIĄZANE] COD MOD 100k lvl - szukam modyfikacji

Napisane przez same w 12.04.2014 19:16

A no tak, max to jest ~47k przez cvary, trzeba tabelę zrobić, więc:

otwórz sobie najlepiej notatnik i wpisz:

 

pisz tak długo, aż dobijesz do 100k.

1xp = 1lvl

new const doswiadczenie_poziomu[] = {
0,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11....


  • +
  • -
  • 2


#631657 Prośba o dopasowanie vipa.

Napisane przez same w 12.04.2014 13:09

Refreshujemy za pomocą "podbij temat!" co 24h u góry postu.

VIP.txt:

<head>
<style type="text/css">
body{
background-color: #000000;
font-family:Verdana,Tahoma;
color: #FFFFFF;
}
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
</head>
<body>
<ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
<li type="square"><font size="1">
20 HP co rundę<br>
100 AP co rundę<br>
1 HE co rundę<br>
2 FB co rundę<br>
1 SG co rundę<br>
Defuse Kit<br>
Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 500 - HS | 300 - Normalne )<br>
Menu z wyborem broni<br>
Napis VIP w tabeli wyników<br>
VIP widoczny ba liście /vips<br>
Prefix przed nickiem<br>
Dostaje kasę za podłożenie bomby<br>
Dostaje kasę za rozbrojenie bomby<br>
Przywitanie gdy wchodzi na serwer<br>
Dostaje kasę za przeżycie rundy<br>
Cena vipa: 11.07.
</font></li></ul>
 
 
</body>

 

SMA:

 

Spoiler

 

VIP na flagę "t"


  • +
  • -
  • 1


#631347 Vip na Deathrun.

Napisane przez same w 10.04.2014 22:03

VIP na flagę "t".

PLIK vip.txt (stwórz go w /cstrike/)

<head>
<style type="text/css">
body{
background-color: #000000;
font-family:Verdana,Tahoma;
color: #FFFFFF;
}
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
</head>
<body>
<ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
<li type="square"><font size="1">
Multijumpy<br>
Menu z wyborem broni<br>
Napis VIP w tabeli wyników<br>
VIP widoczny na liście /vips<br>
Prefix przed nickiem<br>
Przywitanie gdy wchodzi na serwer<br>
Cena vipa: 11.07.
</font></li></ul>
 
 
</body>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#631267 Regularne ściny/zlagowania

Napisane przez same w 10.04.2014 14:50

-useforcedmparms - aktywuje poniższe

 -noforcemaccel - poprawa akceleracji myszki po update

 -nofbo -nomsaa - grafika

:)


  • +
  • -
  • 1


#631178 Szukam pluginu duch

Napisane przez same w 09.04.2014 20:25

Przez określony czas nie widziałem, ale możesz spróbować ew. przerobić ten:

http://amxx.pl/topic...aczy-z-druzyny/


  • +
  • -
  • 1