Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

same - zdjęcie

same

Rejestracja: 31.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2019 16:26
-----

Moje tematy

Komunikacja poprzez mikrofon - nie działa

13.05.2014 19:24

Witam,

na wstępie zaznaczę:

mam wpisane w cfg:

voice_enabled 1,

bind "MOUSE3" +voicerecord

wersja csa = 2009

cfg do ściągnięcia, aby sprawdzić resztę = tutaj - lecz na 100% wszystko dobrze, gram na nim od kilkuuu ładnych lat.

 

Problem polega na tym, że ani ja nie słyszę ludzi, którzy mówią przez mikrofon ani oni nie słyszą mnie.

Stworzenie klas pod NarutoMOD'a

12.04.2014 22:41

Witam,

przerobiłem Narutomod'a by blubb - problem w tym, że w menu są klasy, owszem, ale jak mogę napisać coś a'la klasy na cod'a?

Dodać powiedzmy umiejętności typu zręczność, inteligencja, zdrowie, szczęście itd?

 

Złe wyświetlanie się frakcji w menu

04.04.2014 22:02

Witam,
postępowałem zgodnie wg poradnika Dark'a na temat dodawania frakcji do nowego cod'a, lecz po dodaniu wszystkiego jak trzeba - w menu wyświetlają mi się tylko frakcja zwykła (wszystkie klasy), mini (1 klasa), premium (3klasy), a reszty nie widać.
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Pulkownik")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Lekki snajper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ciezki snajper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Rakieciarz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kucacz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Saper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kamikadze")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ninja")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Elektryk")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kapral")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Nano Zolnierz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Talib")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Replicant")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Sheminator")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Assassin")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Commander")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Wirus")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin Elite")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander Elite")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus Elite")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assassin XXL")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander XXL")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL";
}
 
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus XXL")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL";
}
 
return ilosc_klas;
}