PokeDollars [new version]
radim
09.07.2013
PokeDollars [new version]
by radim
PokeDollars - plugin stworzony na potrzebny serwera Pokemod. Plugin "tworzy" wirtualną walutę w grze, za którą można kupić m.in exp, pokemony. Mimo, że już jest podobny plugin tutaj udostępniony, ja udostępniam swoją wersję gdyż jest pozbawiona wielu błędów jakie posiadała wersja Raka, a nawet jak się pojawią nowe błędy, będę je na bieżąco poprawiał. Oczywiście nie zabrakło kilku nowych opcji.
PokeDollar'y (w skrócie PD) dostajemy poprzez:
- zabicie gracza (1 PD | za headshot'a 3 PD),
- uratowanie zakładników (1 PD za 1 zakładnika),
- rozbrojenie/podłożepnie bomby (1 PD),
- kupienie PD w menu,
lub nawet możemy je stracić np. poprzez zabicie zakładnika (-2 PD). Zapis oczywiście nvault, do wyboru 3 typy zapisu (nick, ip, steam). Plugin pozbawiony wady zapisu, gdy gracz miał "spację" w nicku (tą wadę możemy zauważyć w wersji Raka). W menu można wybrać:
- kupno PD ( za pieniądze $ )
- kupno EXP'a
- loterię Pokemonów
- loterię Itemów
- Admin Menu (wymagana flaga "a" ADMIN_IMMUNITY)
- Pomoc (wyświetlane motd z opisem pluginu)
Kilka informacji o loterii Pokemonów. Po pierwsze, w loterii nie można wylosować tzw. legendarnych pokemonów. Czemu ? Bo byłoby to totalnie bezsensu, pokemon, którego nie można podnieść/znaleźć, a można wylosować, nonsens! Po drugie:
#define MAX_POKEMONS 151
Jak sama nazwa mówi, jest to ilość wszystkich pokemonów na serwerze. Dlatego każdy kto wgra ten plugin i chce aby w loterii były do wylosowania wszystkie pokemony jakie znajdują się w pokedex (no oprócz legend) należy wpisać odpowiednią liczbę pokemonów znajdujących się na waszym serwerze. Trzecia rzecz to dodatkowy warunek, który sprawdza czy przypadkiem wylosowaliśmy pokemona, którego akurat mamy w plecaku. Jeżeli owego wylosujemy, pokemon nie zostanie nadmieniony, pd nie zostaną zabrane i pojawi się odpowiedni komunikat na say'u ; ))
Informacja na temat loterii Itemów!
#define MAX_ITEM 45
Tak samo jak z pokemonami, jeżeli chcemy, aby w loterii można było wylosować wszystkie itemy dostępne na serwerze trzeba wpisać ilość itemów jakie znajduję się na waszym pokemodzie (policzyć w items.ini). W tej loterii nie można wylosować:
- itemów, które są wyłączone,
- itemów, których nie można znaleźć,
- itemów "specjalnych",
- roweru i kuponu na rower.
pdmenu - otwiera menu PokeDollars'
pdplayers - otwiera motd z listą graczy wraz z ich ilością PD

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <pokemod> #include <nvault>

Plik pokedollar.txt wgrać do cstrike
Plik pokedollars.txt z folderu lan wgrać do addons/amxmodx/data/lang
Changelog
v1.0 - wydanie pluginu v1.1 - dodanie loterii itemów v1.2: - dodanie Multilanguage (na razie tylko jezyki POLSKI i ANGIELSKI) - zoptymalizowanie kodu
Do dodania:
- cvary wczytywane z pliku
- urozmaicenie pluginu
Jestem otwarty na propozycje. Gdy znajdziecie jakieś errory/błędy/bugi proszę pisać!
Informacja
Plugin należy kompilować lokalnie, gdyż kompilator amxx.pl nie posiada potrzebnych plików. Aby poprawnie skompilować u siebie plik sma, należy ściągnąć pliki z tego linku: http://forums.allied...96&d=1250047659 i wgrać je do folderu kompilatora. Jak kompilować lokalnie i gdzie wgrać ściągnięte pliki, odpowiedź w tym temacie: http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
Informacja 2
Plugin działa na poprawionych natywach Poke_PokeToName i Poke_ItemToName. Jak naprawić, odpowiedź w tym temacie: http://amxx.pl/topic...aprawa-natywów/
pokedollars_v1.2.sma 15,17 KB
407 Ilość pobrań
pokedollar.rar 1,58 KB
366 Ilość pobrań
Użytkownik radim edytował ten post 30.08.2013 18:10
sNH.
10.07.2013
Dobra robota, ale wg mnie pd to najgorszy syf na pokemoda + za pracę, bo na pewno komuś się to przyda.
radim
10.07.2013
Dla mnie to był syf jak można było kupować legendarne pokemony w menu, tego naprawdę nie mogłem zdzierżyć
radim
11.07.2013
Plugin należy kompilować lokalnie, gdyż kompilator amxx nie posiada potrzebnych plików.
Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 15:18
radim
11.07.2013
Aby poprawnie skompilować u siebie plik sma, należy ściągnąć pliki z tego linku: http://forums.allied...96&d=1250047659 i wgrać je do folderu kompilatora
Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 15:28
patryk9009
11.07.2013
Ehm
Zmiana tego p<=MAX_ACTIVE_POKES
Nie pomogla.. ;x
Jakies inne propozycje ?
radim
11.07.2013
Dobra już znam rozwiązanie problemu. Jeżeli ktoś korzysta z tych plików: http://forums.allied...96&d=1250047659 lub wyskakuje mu ten oto error: "error 088 numbers of arguments does not match definiton" (mniej więcej tak to brzmi) to należy otworzyć plik pokemod.inc, znaleźć w nim:
native Poke_PokeToName(poke, pokename[]);
i zamienić na:
native Poke_PokeToName(poke, pokename[], len);
Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 16:08
Raku129
19.07.2013
Brawo dla Ciebie, ja nie miałem czasu żeby się tym zająć.
Wymiana PD dalej działa?
Ja w planach miałem rozszerzyć loterię, czyli dodać do niej itemy te co są w pokemarcie.
Takie propozycję Ci podrzucę
Zrobienie opcji zapisu. Automatycznie wykrywa czy grasz jest steam/ns i zapisuje na sid/nick.
Zapis myslq
Myślałem też kiedyś aby dodać do tego coś co wyszło, albo wyjdzie w nowym pokemodzie.
Wybór bohatera, brock itd.
Bohaterem by się wbijało poziom po przez zebranie odznaki za jakieś zadania lub przez osiągnięcie maksymalnego poziomu pokemona.
Tam jakieś za poziom pasywy słabe można zrobić.
Można wtedy to też tak rozwinąć, że po wybraniu bohatera możesz iść do oaka i utworzyć u niego "konto bankowe", wpłacać tam swoje PD i tam jakieś różne rodzaje kont, oszczędnościowe, lokata i inne bajery
Np. Z tego konta nie możesz nic wyciągać przez X czasu, wtedy Ci % rośnie i dostajesz darmowe PD (rodzaj jednego przykładowego konta)
radim
19.07.2013
Wymiana PD działa bez zarzutów. Nad itemami sam się zastanawiałem ale do tego czasu zajmowałem się pokemod'em (skille, poprawki itp.). Tak więc każdy może liczyć, że taka nowość zostanie dodana w najbliższym czasie!
Co do zapisu, chodzi Ci o "hybrydowy" zapis z tym automatycznym wykrywaniem steam, hmm też dobry pomysł, który na pewno zrealizuję Ale z zapisem SQL to narazie się wstrzymam z dwóch powodów: 1. użycie sql do zapisu jednej zmiennej to jak zaatakowanie mrówki czołgiem
2. jeszcze nie do końca nie zapoznałem się z zapisem SQL
Z tymi postaciami sam wpadłem na taki pomysł jak miałem swojego pokemod'a. Można było wybrać postać, która każda z nich miała jakieś specjalizację w pokemonach: np. Brock miał specjalizację w kamiennych pokemonach tak więc jak się grało tą postacią i kamiennym pokemonem to miało się większy dmg. Niestety, porzuciłem ten pomysł z powodu braku czasu. Być może powrócę do tworzenia takiego "mini podmoda" do pokemoda ; )
koko12
09.08.2013
Nie dziala losowanie Pokemon. Jest tylko Wylosowales jakiegos tam poka ale nie dodaje go
radim
09.08.2013
PokeDollars v1.1
Wydanie wersji v1.1
Co nowego:
- dodanie loterii itemów
- naprawa kilku rzeczy
SMA do ściągnięcia w załączniku w pierwszym poście
Użytkownik radim edytował ten post 09.08.2013 18:44
koko12
09.08.2013
Poke_ItemToName(item, szItem, charsmax(szItem))
Error: Number of arguments does not match definition on line 445
koko12
09.08.2013
itemy dziaja ale pokemonow znow nie daje
Ps. Sebul jestem najebany i nie spojrzalem myslalem ze dal mi jakis swoj stary poradnik
Użytkownik koko12 edytował ten post 09.08.2013 20:19