←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeDollars [new version]

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 09.07.2013

PokeDollars [new version]

by radim

 

opis

PokeDollars - plugin stworzony na potrzebny serwera Pokemod. Plugin "tworzy" wirtualną walutę w grze, za którą można kupić m.in exp, pokemony. Mimo, że już jest podobny plugin tutaj udostępniony, ja udostępniam swoją wersję gdyż jest pozbawiona wielu błędów jakie posiadała wersja Raka, a nawet jak się pojawią nowe błędy, będę je na bieżąco poprawiał. Oczywiście nie zabrakło kilku nowych opcji.

PokeDollar'y (w skrócie PD) dostajemy poprzez:

  • zabicie gracza (1 PD | za headshot'a 3 PD),
  • uratowanie zakładników (1 PD za 1 zakładnika),
  • rozbrojenie/podłożepnie bomby (1 PD),
  • kupienie PD w menu,

lub nawet możemy je stracić np. poprzez zabicie zakładnika (-2 PD). Zapis oczywiście nvault, do wyboru 3 typy zapisu (nick, ip, steam). Plugin pozbawiony wady zapisu, gdy gracz miał "spację" w nicku (tą wadę możemy zauważyć w wersji Raka). W menu można wybrać:

  • kupno PD ( za pieniądze $ )
  • kupno EXP'a
  • loterię Pokemonów
  • loterię Itemów
  • Admin Menu (wymagana flaga "a" ADMIN_IMMUNITY)
  • Pomoc (wyświetlane motd z opisem pluginu)

Kilka informacji o loterii Pokemonów. Po pierwsze, w loterii nie można wylosować tzw. legendarnych pokemonów. Czemu ? Bo byłoby to totalnie bezsensu, pokemon, którego nie można podnieść/znaleźć, a można wylosować, nonsens! Po drugie:

#define MAX_POKEMONS 151

Jak sama nazwa mówi, jest to ilość wszystkich pokemonów na serwerze. Dlatego każdy kto wgra ten plugin i chce aby w loterii były do wylosowania wszystkie pokemony jakie znajdują się w pokedex (no oprócz legend) należy wpisać odpowiednią liczbę pokemonów znajdujących się na waszym serwerze. Trzecia rzecz to dodatkowy warunek, który sprawdza czy przypadkiem wylosowaliśmy pokemona, którego akurat mamy w plecaku. Jeżeli owego wylosujemy, pokemon nie zostanie nadmieniony, pd nie zostaną zabrane i pojawi się odpowiedni komunikat na say'u ; ))

Informacja na temat loterii Itemów!

#define MAX_ITEM 45

Tak samo jak z pokemonami, jeżeli chcemy, aby w loterii można było wylosować wszystkie itemy dostępne na serwerze trzeba wpisać ilość itemów jakie znajduję się na waszym pokemodzie (policzyć w items.ini). W tej loterii nie można wylosować:

  • itemów, które są wyłączone,
  • itemów, których nie można znaleźć,
  • itemów "specjalnych",
  • roweru i kuponu na rower.

screenshot
965Bez_tytu_u.jpg763Bez_tytu_u.jpg
komendy

pdmenu - otwiera menu PokeDollars'

pdplayers - otwiera motd z listą graczy wraz z ich ilością PD
cvary

pd_friendlyfire // 0 - off (za zabójstwo swojego nie da PD) 1 - on (za zabójstwo swojego da PD) [przydaje się na tryb DeathMatch]
pd_kill // ilość pd za zabójstwo
pd_kill_hs // ilość pd za headshot'a
pd_planted // ilość pd za podłożenie bomby
pd_defused // ilość pd za rozbrojenie bomby
pd_rescue_hostage // ilość pd za uratowanie zakładnika
pd_kill_hostage // ilość zabranego pd za zabicie zakładnika
pd_savetype // typ zapisu 1- nick ; 2 - sid ; 3 - ip
pd_costexp // koszt xp'a za pd
pd_givexp // ilość kupionego xp'a
pd_pokelottery // koszt loterii pokemonów za pd
pd_itemlottery // koszt loterii itemów za pd
pd_buy // ilość kupionego pd
pd_cost // koszt pd za pieniądze $
[natywy]
pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)
pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)
wymagane moduly
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <pokemod>
#include <nvault>
instalacja

Standardowa

Plik pokedollar.txt wgrać do cstrike

Plik pokedollars.txt z folderu lan wgrać do addons/amxmodx/data/lang

inne informacje

Changelog

v1.0 - wydanie pluginu
v1.1 - dodanie loterii itemów
v1.2:
- dodanie Multilanguage (na razie tylko jezyki POLSKI i ANGIELSKI)
- zoptymalizowanie kodu

Do dodania:

  • cvary wczytywane z pliku
  • urozmaicenie pluginu 

Jestem otwarty na propozycje. Gdy znajdziecie jakieś errory/błędy/bugi proszę pisać!

Informacja

Plugin należy kompilować lokalnie, gdyż kompilator amxx.pl nie posiada potrzebnych plików. Aby poprawnie skompilować u siebie plik sma, należy ściągnąć pliki z tego linku: http://forums.allied...96&d=1250047659 i wgrać je do folderu kompilatora. Jak kompilować lokalnie i gdzie wgrać ściągnięte pliki, odpowiedź w tym temacie: http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/ 

Informacja 2

Plugin działa na poprawionych natywach Poke_PokeToName i Poke_ItemToName. Jak naprawić, odpowiedź w tym temacie: http://amxx.pl/topic...aprawa-natywów/

download

Załączony plik  pokedollars_v1.2.sma   15,17 KB   407 Ilość pobrań
Załączony plik  pokedollar.rar   1,58 KB   366 Ilość pobrań


radim (23.08.2013 17:22):
Wydanie Wersji v1.2
Co nowego:
- dodanie Multilanguage (na razie tylko języki POLSKI i ANGIELSKI)
- zoptymalizowanie kodu

SMA do ściągnięcia w załączniku

Użytkownik radim edytował ten post 30.08.2013 18:10
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 10.07.2013

Dobra robota, ale wg mnie pd to najgorszy syf na pokemoda :D + za pracę, bo na pewno komuś się to przyda.

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 10.07.2013

Dla mnie to był syf jak można było kupować legendarne pokemony w menu, tego naprawdę nie mogłem zdzierżyć xD

Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 11.07.2013

Mam problem z pobraniem :(

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 11.07.2013

Plugin należy kompilować lokalnie, gdyż kompilator amxx nie posiada potrzebnych plików.


Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 15:18
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 11.07.2013

Probowalem lokanie :o

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 11.07.2013

Aby poprawnie skompilować u siebie plik sma, należy ściągnąć pliki z tego linku: http://forums.allied...96&d=1250047659 i wgrać je do folderu kompilatora


Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 15:28
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 11.07.2013

Ehm

Zmiana tego p<=MAX_ACTIVE_POKES

Nie pomogla.. ;x

Jakies inne propozycje ?

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 11.07.2013

Dobra już znam rozwiązanie problemu. Jeżeli ktoś korzysta z tych plików: http://forums.allied...96&d=1250047659 lub wyskakuje mu ten oto error: "error 088  numbers of arguments does not match definiton" (mniej więcej tak to brzmi) to należy otworzyć plik pokemod.inc, znaleźć w nim:
 

native Poke_PokeToName(poke, pokename[]);

i zamienić na:
 

native Poke_PokeToName(poke, pokename[], len);

Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 16:08
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 11.07.2013

Owszem pomoglo :)
Plus dla Ciebie :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 19.07.2013

Brawo dla Ciebie, ja nie miałem czasu żeby się tym zająć.

Wymiana PD dalej działa?

 

Ja w planach miałem rozszerzyć loterię, czyli dodać do niej itemy te co są w pokemarcie.

Takie propozycję Ci podrzucę :P

 

Zrobienie opcji zapisu. Automatycznie wykrywa czy grasz jest steam/ns i zapisuje na sid/nick. 

Zapis myslq

 

Myślałem też kiedyś aby dodać do tego coś co wyszło, albo wyjdzie w nowym pokemodzie.

Wybór bohatera, brock itd.

Bohaterem by się wbijało poziom po przez zebranie odznaki za jakieś zadania lub przez osiągnięcie maksymalnego poziomu pokemona.

Tam jakieś za poziom pasywy słabe można zrobić.

 

Można wtedy to też tak rozwinąć, że po wybraniu bohatera możesz iść do oaka i utworzyć u niego "konto bankowe", wpłacać tam swoje PD i tam jakieś różne rodzaje kont, oszczędnościowe, lokata i inne bajery ;)

 

Np. Z tego konta nie możesz nic wyciągać przez X czasu, wtedy Ci % rośnie i dostajesz darmowe PD (rodzaj jednego przykładowego konta)

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 19.07.2013

Wymiana PD działa bez zarzutów. Nad itemami sam się zastanawiałem ale do tego czasu zajmowałem się pokemod'em (skille, poprawki itp.). Tak więc każdy może liczyć, że taka nowość zostanie dodana w najbliższym czasie! :)

Co do zapisu, chodzi Ci o "hybrydowy" zapis z tym automatycznym wykrywaniem steam, hmm też dobry pomysł, który na pewno zrealizuję :D Ale z zapisem SQL to narazie się wstrzymam z dwóch powodów: 1. użycie sql do zapisu jednej zmiennej to jak zaatakowanie mrówki czołgiem xD 2. jeszcze nie do końca nie zapoznałem się z zapisem SQL

Z tymi postaciami sam wpadłem na taki pomysł jak miałem swojego pokemod'a. Można było wybrać postać, która każda z nich miała jakieś specjalizację w pokemonach: np. Brock miał specjalizację w kamiennych pokemonach tak więc jak się grało tą postacią i kamiennym pokemonem to miało się większy dmg. Niestety, porzuciłem ten pomysł z powodu braku czasu. Być może powrócę do tworzenia takiego "mini podmoda" do pokemoda ; )

Odpowiedz

  • +
  • -
koko12 - zdjęcie koko12 09.08.2013

Nie dziala losowanie Pokemon. Jest tylko Wylosowales jakiegos tam poka ale nie dodaje go

 

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 09.08.2013

Pokaż mi natives.inl oraz pokemod.inc

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 09.08.2013

PokeDollars v1.1

Wydanie wersji v1.1
Co nowego:
- dodanie loterii itemów
- naprawa kilku rzeczy

SMA do ściągnięcia w załączniku w pierwszym poście


Użytkownik radim edytował ten post 09.08.2013 18:44
Odpowiedz

  • +
  • -
koko12 - zdjęcie koko12 09.08.2013

Radim nie kompiluje sie ta nowa wersja

 

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 09.08.2013

Jakie błędy masz ?!

Odpowiedz

  • +
  • -
koko12 - zdjęcie koko12 09.08.2013

Poke_ItemToName(item, szItem, charsmax(szItem))

 

Error: Number of arguments does not match definition on line 445

Odpowiedz

  • +
  • -
koko12 - zdjęcie koko12 09.08.2013

itemy dziaja ale pokemonow znow nie daje

Ps. Sebul jestem najebany i nie spojrzalem myslalem ze dal mi jakis swoj stary poradnik


sebul (09.08.2013 20:12):
To Ty chcesz wgrać plugin z tego tematu, a nie jego autor, skorzystaj z porady jaka została Ci udzielona o_O

Użytkownik koko12 edytował ten post 09.08.2013 20:19
Odpowiedz