Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ops - zdjęcie

Ops

Rejestracja: 23.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2012 16:08
-----

#341812 [ROZWIĄZANE] klasa nie compiluje

Napisane przez _nothing_ w 29.12.2011 17:26

Łap :

Załączone pliki




#341011 Perk nie compiluje sie

Napisane przez radim w 28.12.2011 14:35

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

new nazwa[] = "Szpryca";

new opis[] = "Dostajesz 50 do wszystkiego";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "Ops");

cod_register_perk(nazwa, opis);

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ma_perk[id] = true;

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50);

cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50);

cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50)

cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);

}

public cod_perk_disabled(id)

{

ma_perk[id] = false;

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50);

cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-50);

cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);

cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);

}

  • +
  • -
  • 1


#340995 [ROZWIĄZANE] Adres Forum

Napisane przez Raen w 28.12.2011 14:18

Ops zmien jeszcze w sma wyrzymalosc perku tzn dodaj jedno ^n przed Wytrzymalosc perku i nie bedzie nachodzić.
  • +
  • -
  • 1


#340664 Statystyka Grawitacja

Napisane przez radim w 27.12.2011 20:52

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#340318 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja

Napisane przez radim w 27.12.2011 11:25


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>



#define DMG_BULLET (1<<1)



#define DMG_HE (1<<24) 



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Phantom (Premium)";

new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z M4A1 1/2 he 1/3 Awp, dodatkowy xp";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ;

new const zdrowie = 25;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 25;

new const wytrzymalosc = 25;



public plugin_init() 

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); 

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)



}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

    {

        client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")

        return COD_STOP;

    }

    ma_klase[id] = true;

    set_user_footsteps(id, 1);

  

    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_user_footsteps(id, 0);

ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.45, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.55, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(damagebits & DMG_HE && !random(1))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);





return HAM_IGNORED;

}



public Death(id)

{

new attacker = read_data(1);

if(!is_user_connected(attacker))

return PLUGIN_CONTINUE;



if(!ma_klase[attacker])

return PLUGIN_CONTINUE;



if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))

cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+460);



return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1


#340320 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja

Napisane przez Hleb w 27.12.2011 11:28

Problem był tu
public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}


Po co dajesz zmienna przed wykonaniem publicu, powinno być tak

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);

return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1