Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ops
Rejestracja: 23.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2012 16:08





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 23
- Odwiedzin: 1 818
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
PL
Kontakt
#341812 [ROZWIĄZANE] klasa nie compiluje
Napisane przez
_nothing_
w 29.12.2011 17:26
Łap :
#341011 Perk nie compiluje sie
Napisane przez radim
w 28.12.2011 14:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Szpryca"; new opis[] = "Dostajesz 50 do wszystkiego"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Ops"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50); cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50); cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50) cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50); cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-50); cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50); cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50); }
#340995 [ROZWIĄZANE] Adres Forum
Napisane przez Raen
w 28.12.2011 14:18
#340664 Statystyka Grawitacja
Napisane przez radim
w 27.12.2011 20:52
Trzymaj
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 54,32 KB 46 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
-
QTM_CodMod.amxx 59,93 KB 2 Ilość pobrań
#340318 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja
Napisane przez radim
w 27.12.2011 11:25
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Phantom (Premium)"; new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z M4A1 1/2 he 1/3 Awp, dodatkowy xp"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 25; new const wytrzymalosc = 25; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; set_user_footsteps(id, 1); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.45, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.55, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HE && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+460); return PLUGIN_CONTINUE; }
#340320 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja
Napisane przez Hleb
w 27.12.2011 11:28
Problem był tu
Po co dajesz zmienna przed wykonaniem publicu, powinno być tak
public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Po co dajesz zmienna przed wykonaniem publicu, powinno być tak
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Ops
- Regulamin