Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] klasa nie compiluje

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ops

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 29.12.2011 17:18

Pomoze ktos dam + klasa nie compiluje sie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new skoki[33];
new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "GROM (Premium)";
new const opis[] = "Posiada 5hp (Startowe), na nożu jest niewidzialny, AWP 1/1, Deagle 1/4, 4 skoki w powietrzu, 50 dodatkowych dmg z każdej broni";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = -95;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 8;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //Register rendering on knife
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
  
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
       
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
       
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,2) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
       
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
       
    return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.12.2011 17:26

Łap :

Załączone pliki



#3 Ops

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 29.12.2011 17:36

dzięki +

Użytkownik Ops edytował ten post 29.12.2011 17:38

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.12.2011 18:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych