Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Adres Forum

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ops

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.12.2011 10:57

Jak dodać adres forum nad Klasa żeby widniał na zielono dam +
  • +
  • -
  • 0

#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 28.12.2011 12:25

podaj sma tzn public PokazInformacje
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#3 Ops

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.12.2011 12:33


public PokazInformacje(id) 

{

id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;



if(!is_user_connected(id))

{

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



if(!is_user_alive(id))

{

new target = pev(id, pev_iuser2);



if(!target)

return PLUGIN_CONTINUE;



set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nObrazenia : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target],obrazenia_gracza[target]);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id] , nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);



return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0

#4 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.12.2011 12:41

ale co żeby jak wybierzesz klase to w say ci będzie pisało: klasa zrobiona przez? coś w tym stylu czy nie?

jeśli chcesz na say: to łap :)

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Ops", nazwa))

{


#5 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 28.12.2011 12:43

spróbuj tego:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nObrazenia : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target],obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : TwojeForum.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id] , nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

ale co żeby jak wybierzesz klase to w say ci będzie pisało: klasa zrobiona przez? coś w tym stylu czy nie?

jeśli chcesz na say: to łap :)

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Ops", nazwa))

{




jemu chodzi o napis w HUD nad klasą tzn nad nazwą klasy.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#6 Ops

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.12.2011 12:43

chodzi mi jak masz to na zielono pisze ci klasa wytrzymalosc perku itd zeby bylo tam jeszcze adres forum Dev działa tylko sie nakłada z klasa na siebie

Użytkownik Ops edytował ten post 28.12.2011 12:47

  • +
  • -
  • 0

#7 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.12.2011 13:13

tu jak masz ColorChat(id, tutaj zamiast RED możesz dać green będzie na zielono

jak chcesz w hud to raczej nic ci nie poradzę :(

testowałem sposób daveya i działa myśle że należy mu się plusik :|

Użytkownik PRoMEN edytował ten post 28.12.2011 12:46


#8 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 28.12.2011 14:18

Ops zmien jeszcze w sma wyrzymalosc perku tzn dodaj jedno ^n przed Wytrzymalosc perku i nie bedzie nachodzić.
  • +
  • -
  • 1

angel-little.png


#9 Ops

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.12.2011 14:23

dzięki +
  • +
  • -
  • 0

#10 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 28.12.2011 14:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych