/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new skoki[33];
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "GROM (Premium)";
new const opis[] = "Posiada 5hp (Startowe), na nożu jest niewidzialny, AWP 1/1, Deagle 1/4, 4 skoki w powietrzu, 50 dodatkowych dmg z każdej broni";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = -95;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 8;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //Register rendering on knife
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("Health", "Health", "be")
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ops
Rejestracja: 23.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2012 16:08




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 23
- Odwiedzin: 1 995
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
PL
Kontakt
Moje tematy
[ROZWIĄZANE] klasa nie compiluje
29.12.2011 17:18
Pomoze ktos dam + klasa nie compiluje sie
Problem z perkiem predator nie dziala
28.12.2011 20:29
Dałem perk predator nie działa tzn jak nacisne klawisze to nie wylatuje pocisk
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const perk_name[] = "Predator";
new const perk_desc[] = "Dostajesz predatora na runde";
new bool:ma_perk[33], user_controllsem[33], bool:predator[33], sprite_blast, cache_trail;
public plugin_init() {
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_touch("predator_ent", "*", "touchedpredator");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
precache_model("models/cod_predator.mdl");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
predator[id] = true;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127);
predator[id] = true;
}
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !predator[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];
velocity_by_aim(id, 700, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);
Angle[0] *= -1.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent");
entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl");
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(ent);
write_short(cache_trail);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();
predator[id] = false;
attach_view(id, ent);
user_controllsem[id] = ent;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(user_controllsem[id])
{
new ent = user_controllsem[id];
if(is_valid_ent(ent))
{
new Float:Velocity[3], Float:Angle[3];
velocity_by_aim(id, 500, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);
}
else
attach_view(id, id);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public touchedpredator(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
bombs_explode(ent, 220.0, 400.0);
attach_view(owner, owner);
user_controllsem[owner] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;
entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);
if(fDamage>0.0)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET);
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
remove_entity(ent);
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
{
new Float:fOrigin[3]
new tr
new Float:fFraction
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr)
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction)
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0
return 0.6
}
perk nacpanie
28.12.2011 14:40
Czy ktoś umiał by napisać taki perk Broń biologiczna (1/3 szans na naćpanie przeciwnika po trafieniu) dam +
Perk nie compiluje sie
28.12.2011 14:33
Mam problem perk nie chce sie scompilowac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Szpryca";
new opis[] = "Dostajesz 50 do wszystkiego";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ops");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50)
cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
[ROZWIĄZANE] Adres Forum
28.12.2011 10:57
Jak dodać adres forum nad Klasa żeby widniał na zielono dam +
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Ops
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość