/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new skoki[33]; new ma_klase[33]; new const nazwa[] = "GROM (Premium)"; new const opis[] = "Posiada 5hp (Startowe), na nożu jest niewidzialny, AWP 1/1, Deagle 1/4, 4 skoki w powietrzu, 50 dodatkowych dmg z każdej broni"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = -95; new const kondycja = 80; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 8; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //Register rendering on knife register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("Health", "Health", "be") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ops
Rejestracja: 23.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2012 16:08





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 23
- Odwiedzin: 1 812
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
PL
Kontakt
Moje tematy
[ROZWIĄZANE] klasa nie compiluje
29.12.2011 17:18
Pomoze ktos dam + klasa nie compiluje sie
Problem z perkiem predator nie dziala
28.12.2011 20:29
Dałem perk predator nie działa tzn jak nacisne klawisze to nie wylatuje pocisk
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> new const perk_name[] = "Predator"; new const perk_desc[] = "Dostajesz predatora na runde"; new bool:ma_perk[33], user_controllsem[33], bool:predator[33], sprite_blast, cache_trail; public plugin_init() { cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_touch("predator_ent", "*", "touchedpredator"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr"); precache_model("models/cod_predator.mdl"); } public cod_perk_enabled(id) { predator[id] = true; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public ResetHUD(id) { if(ma_perk[id]) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127); predator[id] = true; } } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !predator[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3]; velocity_by_aim(id, 700, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); Angle[0] *= -1.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent"); entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_origin(ent, Origin); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(ent); write_short(cache_trail); write_byte(10); write_byte(5); write_byte(205); write_byte(237); write_byte(163); write_byte(200); message_end(); predator[id] = false; attach_view(id, ent); user_controllsem[id] = ent; return PLUGIN_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(user_controllsem[id]) { new ent = user_controllsem[id]; if(is_valid_ent(ent)) { new Float:Velocity[3], Float:Angle[3]; velocity_by_aim(id, 500, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); } else attach_view(id, id); } return FMRES_IGNORED; } public touchedpredator(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); bombs_explode(ent, 220.0, 400.0); attach_view(owner, owner); user_controllsem[owner] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin); entOrigin[2] += 1.0; new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32); for(new i=0; i < numfound; i++) { new victim = entlist[i]; if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)) continue; entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin); fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien)); fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim); if(fDamage>0.0) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET); } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(floatround(entOrigin[0])); write_coord(floatround(entOrigin[1])); write_coord(floatround(entOrigin[2])); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); remove_entity(ent); } stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent) { new Float:fOrigin[3] new tr new Float:fFraction entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr) get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction) if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent) return 1.0 return 0.6 }
perk nacpanie
28.12.2011 14:40
Czy ktoś umiał by napisać taki perk Broń biologiczna (1/3 szans na naćpanie przeciwnika po trafieniu) dam +
Perk nie compiluje sie
28.12.2011 14:33
Mam problem perk nie chce sie scompilowac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Szpryca"; new opis[] = "Dostajesz 50 do wszystkiego"; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Ops"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50); cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50); cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50) cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50); return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50); cod_set_user_bonus_intelligence (id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-50); cod_set_user_bonus_health (id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50); cod_set_user_bonus_stamina (id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
[ROZWIĄZANE] Adres Forum
28.12.2011 10:57
Jak dodać adres forum nad Klasa żeby widniał na zielono dam +
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Ops
- Regulamin