Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ops

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2011 10:54

Witam klasa mi się nie compiluje pomógł by ktoś i powiedział co jest źle dam ++


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Phantom (Premium)";
new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z M4A1 1/2 he 1/3 Awp, dodatkowy xp";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}

public cod_class_enabled(id)
  set_user_footsteps(id, 1);
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
  
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.45, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.55, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_HE && !random(1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+460);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.12.2011 11:25


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>



#define DMG_BULLET (1<<1)



#define DMG_HE (1<<24) 



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Phantom (Premium)";

new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z M4A1 1/2 he 1/3 Awp, dodatkowy xp";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ;

new const zdrowie = 25;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 25;

new const wytrzymalosc = 25;



public plugin_init() 

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); 

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)



}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

    {

        client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")

        return COD_STOP;

    }

    ma_klase[id] = true;

    set_user_footsteps(id, 1);

  

    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_user_footsteps(id, 0);

ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.45, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.55, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(damagebits & DMG_HE && !random(1))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);





return HAM_IGNORED;

}



public Death(id)

{

new attacker = read_data(1);

if(!is_user_connected(attacker))

return PLUGIN_CONTINUE;



if(!ma_klase[attacker])

return PLUGIN_CONTINUE;



if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))

cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+460);



return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 27.12.2011 11:28

Problem był tu
public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}


Po co dajesz zmienna przed wykonaniem publicu, powinno być tak

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz praw do tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);

return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#4 Ops

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2011 15:20

dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.12.2011 18:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych