Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

psilocybe - zdjęcie

psilocybe

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2015 14:09
-----

#687632 Jak (jeżeli się da) usunąć hp i armor z HUDa?

Napisane przez psilocybe w 11.02.2015 11:59

Tutaj koleś prosił o usunięcie samej amunicji i pokazanie w tym miejscu nowej, nie testowałem ale z tego co piszą to działa więc zaglądnij w kod:

 

https://forums.allie...765&postcount=5


  • +
  • -
  • 1


#687488 Jak (jeżeli się da) usunąć hp i armor z HUDa?

Napisane przez psilocybe w 10.02.2015 17:15

Proszę: http://amxx.pl/topic...-customizer-04/


  • +
  • -
  • 1


#687484 [ROZWIĄZANE] Bf2webdocs

Napisane przez psilocybe w 10.02.2015 17:12

Sprawdź czy nie zdublowałeś folderu 'bf2webdosc'. Jeżeli ścieżka będzie poprawna zobaczysz 'Index of /bf2webdosc' i listę plików w folderze.

 

Możesz na PW mi podać ten link to sprawdzę.

 

 


  • +
  • -
  • 1


#686961 Prośba o kompilacje pluginów

Napisane przez psilocybe w 07.02.2015 23:04

Na prośbę wrzucam skompilowane *.sma z 1 postu.

 

Załączony plik  compiled.zip   67,53 KB  91 Ilość pobrań

 

Assasin się nie skompilował, kod zawiera błędy. Reszta ok.


  • +
  • -
  • 1


#686834 Prośba o kompilacje pluginów

Napisane przez psilocybe w 07.02.2015 04:59

Wrzuć zawartość folderu scripting z paczki moda do swojego folderu scripting. Jeżeli nadal masz z tym problem to poczytaj dokładnie temat który linkowałem wyżej i pobierz paczkę ze sprawdzonego źródła(w tym przypadku AlliedModders).

 

Gdybyś założył temat w odpowiednim dziale, dał bym Ci skompilowane pliki - lecz niestety tutaj nie mogę ;)

 

Prośby o kompilacje itp. składamy w tym dziale: http://amxx.pl/forum...y-z-kompilacją/


  • +
  • -
  • 1


#686831 Prośba o kompilacje pluginów

Napisane przez psilocybe w 07.02.2015 04:43

W paczce ZP masz wszystkie potrzebne pliki do kompilacji. Mi się wszystko skompilowało - poza zp50_gamemode_assassin.sma - ten kod ma błędy.


  • +
  • -
  • 1


#686829 Prośba o kompilacje pluginów

Napisane przez psilocybe w 07.02.2015 04:26

Aby skompilować to lokalnie potrzebujesz paczki ZP 5.0: https://forums.allie...t=72505?t=72505

 

Poczytaj ten temat: http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/


  • +
  • -
  • 1


#685907 [ROZWIĄZANE] Gdzie najlepiej zliczać czas, trzymania broni w dłoni

Napisane przez psilocybe w 01.02.2015 18:16

PreThink to chyba nie jest najlepszy pomysł :)

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.


  • +
  • -
  • 1


#685632 [ROZWIĄZANE] Po zmianie ścieżki do modeli nie strzelają kulkami z paintballa...

Napisane przez psilocybe w 31.01.2015 09:23

A patrzyłeś w logi? Jakieś errory? :D

 

Jest ok, teraz tylko zamień(linijki 404, 405):

new model[25];
        pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);

na:

new model[33];
        pev(id, pev_viewmodel2, model, 32);

  • +
  • -
  • 1


#685554 [ROZWIĄZANE] VIP

Napisane przez psilocybe w 30.01.2015 17:47

public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }

Co to jest 524288? :D Zamień na:

public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        client_authorized_vip(id);
    }

Rozumiem że chodzi o flagę 't', bo flaga 'h' to ADMIN_CFG :) Nie chcesz jej dawać vipom :D

 

 

 

Jeżeli chodzi o modele to błąd jest taki że dla:

 

pev_viewmodel2 - przypisujesz model v_twojeawp.mdl (view model v_*.mdl)

 

pev_weaponmodel2 - przypisujesz p_twojeawp.mdl (weapon model p_*.mdl)

 

Nie chodzi tu o samą nazwę, choć przedrostek należy zachować, to nie możesz modelu v_ przypisać jako weapon model - jeżeli nie posiadasz modelu p_ to nie zmieniaj go wcale :)

 

Powinno być tak:

set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_awupeawupe.mdl");
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_awupeawupe.mdl");

  • +
  • -
  • 1


#685519 [ROZWIĄZANE] Po zmianie ścieżki do modeli nie strzelają kulkami z paintballa...

Napisane przez psilocybe w 30.01.2015 15:25

Jeżeli nie zmieniałeś innych modeli poza tymi z 17 linijki to tylko w 406.


  • +
  • -
  • 1


#685511 [ROZWIĄZANE] Po zmianie ścieżki do modeli nie strzelają kulkami z paintballa...

Napisane przez psilocybe w 30.01.2015 15:11

Wczoraj specjalnie instalowałem Paintball i wrzucałem modele na swój serwer by sprawdzić czy podmiana działa.

 

Po zmianie ścieżek w linijce 17 (oryginalny PB), należy zmienić również ścieżkę w linijce 406.


  • +
  • -
  • 1


#685455 Czy może mi ktoś zmienić ścieżkę do modelów broni/granatów

Napisane przez psilocybe w 30.01.2015 00:59

Sprawdziłem specjalnie na serwerze bo to jest niemożliwe, co się okazało u mnie działa.

Musiałeś coś pokręcić albo przy modelach albo w kodzie bo ja bez problemu podmieniłem modele i strzelały kulkami... Przeczytaj wątek od początku, sprawdź wszystko dwa razy zanim znów napiszesz że nie działa...


  • +
  • -
  • 1


#685441 Czy może mi ktoś zmienić ścieżkę do modelów broni/granatów

Napisane przez psilocybe w 29.01.2015 21:31

Te nowe modele w folderze models/WyspaSkilla/ mają takie same nazwy jak oryginalne czy zmieniłeś nazwy nowych modeli?

 

Domyślam się że jak są w podfolderze to nie zmieniałeś, ale kto to wie :D

 

Pokaż dla pewności jak wygląda teraz 17 linijka.


  • +
  • -
  • 1


#685399 FATAL ERROR (shutting down): Trigger in clipping list

Napisane przez psilocybe w 29.01.2015 17:33

Najlepiej opisał to kolega w tym poście: http://amxx.pl/topic...ow-on/?p=555665

 

Przedobrzyłeś z wtyczkami, a co dokładnie to trzeba szukać.

 

Tego błędu z czapki.amxx bym nie ignorował. Na początku pomyślałem że to na pewno wina tej wtyczki, czemu twierdzisz że to raczej nie to?

 

Sprawdź pluginy w których przerabiałeś wiadomości hud, lub jakieś inne wtyczki które wysyłają wiadomości na chat/hud.

 

Jeżeli używasz pluginów które coś wymuszają na wszystkich graczach to również wyłącz je tymczasowo.

 

Jeżeli ktoś ma *.cfg tylko do odczytu to źle napisany plugin od 'wymuszania' może powodować podobne błędy choć nawet celowo nie udało mi się tego osiągnąć to nigdy nie wiadomo co w trawie piszczy :) Piszę wszystko co przyszło mi do głowy w tym temacie ;)


  • +
  • -
  • 1