Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

psilocybe - zdjęcie

psilocybe

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2015 14:09
-----

#685369 Czy może mi ktoś zmienić ścieżkę do modelów broni/granatów

Napisane przez psilocybe w 29.01.2015 12:37

Szczerze to nie znam się na PB i patrzyłem w kod dłuższą chwilę, nie widzę nic więcej odnośnie modeli i strzelania kulkami.

 

Rozumiem że przed podmianą strzelały kulkami?

 

Poczekajmy na kogoś bardziej obeznanego w PB. Nie wiem, może w 'silniku' trzeba coś zmienić jeszcze?


  • +
  • -
  • 1


#685341 Czy może mi ktoś zmienić ścieżkę do modelów broni/granatów

Napisane przez psilocybe w 28.01.2015 23:29

Myślę ze nie strzelają kulkami ponieważ nie zmieniłeś w linijce 406 stringu na podstawie którego silnik sprawdza czy masz 'pbgun'.

 

Zamień:

if (containi(model, "models/v_pbgun") != -1)

na:

if (containi(model, "models/WyspaSkilla/v_pbgun") != -1)

Linijka 408 i 410 również może być do zmiany, jeżeli te modele również podmieniłeś.


  • +
  • -
  • 1


#685198 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem warmuppro_PL brak muzyki rozgrzewkowej

Napisane przez psilocybe w 28.01.2015 01:49

Skompilowałem ten plik który podałem wyżej, wrzuciłem na serwer, wrzuciłem plik muzyczka.wav do folderu sound/misc/ zresetowałem serwer i wszystko działa jak należy. Pobiera i gra.

 

Jeszcze mam zainstalować za Ciebie? :D Nie osłabiaj ludzi.


  • +
  • -
  • 1


#685196 [4FUN] GHW RedBull (Spolszczony)

Napisane przez psilocybe w 28.01.2015 01:11

opis

 

Plugin autorstwa GHW_Chronic z AM: https://forums.allie...ead.php?t=16986

 

Plugin daje możliwość zakupu 'RedBulla', przez określony czas mamy zwiększoną prędkość biegania, mniejszą grawitację i dostajemy 1hp na sekundę dopóki napój działa ;)

 

Dodałem do pliku GHW_Red_Bull.txt polskie tłumaczenie.

 

Komenda /RedBull - kupujemy napój ;)

 

 

cvary

 

RB_Cost "2000" // Ustawiamy ile kosztuje Redbull
RB_Lasts "20.0" // Czas trwania 'efektów'
RB_Speed "650.0" // Max prędkość gracza 'na Redbullu'

 

 

instalacja

 

Standardowa.

Plik Załączony plik  GHW_Red_Bull.txt   1,49 KB  489 Ilość pobrań
wrzucamy do ../amxmodx/data/lang/

 

 

download

 

Załączony plik  GHW_Red_Bull.sma   2,45 KB  411 Ilość pobrań
  GHW_Red_Bull.amxx

 

Załączony plik  GHW_Red_Bull.txt   1,49 KB  489 Ilość pobrań

 

 


  • +
  • -
  • 1


#685195 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem warmuppro_PL brak muzyki rozgrzewkowej

Napisane przez psilocybe w 28.01.2015 01:08

Bo w tym *.sma które Ty dałeś to jakieś głupoty porobiłeś i nie będzie grała.

 

Sprawdź to z załącznika, będzie grało. W czym problem?


  • +
  • -
  • 1


#685191 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem warmuppro_PL brak muzyki rozgrzewkowej

Napisane przez psilocybe w 28.01.2015 00:42

http://amxx.pl/topic...ge-3#entry81337

 

Sprawdź wersję z tego posta.

 

Plik "sound/misc/muzyczka.wav" możesz zmienić w 46 linijce ;)


  • +
  • -
  • 1


#685167 de_dust_lazz

Napisane przez psilocybe w 27.01.2015 22:01


Jest i mapka, nie powala ale zawsze się komuś może przydać :)

 

Sprawdziłem z nudów no i nie powala, masz racje :D

 

Jak chcesz robić mapy, musisz wyrobić sobie pewne nawyki, a robiąc te mapy źle wyrobisz sobie złe nawyki :P

 

Nie chce mi się wymieniać błędów bo jest ich wiele, najbardziej razi brak zachowanych proporcji (skrzynki, drzwi), brak ładu o detalach nie wspomnę. Ale nie o tym chciałem pisać.

 

 

Chciałem o tym czego nie widać i czego nie zauważy gracz na nowszym sprzęcie, za to bardzo odczują gracze na słabszych komputerach.

 

thumb_amxx_1422391871__de_dust_lazz0003.

 

Jest to screen w Twojej mapy, w trybie deweloperskim z parametrem gl_wireframe, jak widać stoję w samym rogu mapy i widzę całą mapkę (silnik renderuje praktycznie całą mapę). Jest to niedopuszczalne! O ile Twoja mapka jest jeszcze mała, to na większej spadek FPS był by tak drastyczny że po prostu nie dało by się grać.

 

Optymalizacja mapy pod tym kątem nie jest łatwa, najważniejszy jest początek, źle zaprojektowana przestrzeń będzie bezużyteczna. Podejrzewam że Twoja mapka kartki nie widziała :P

 

Podstaw po polsku dowiesz się tutaj: http://hlmaps.noskil.../page.php?id=43- zrozumiesz dlaczego o tym wszystkim piszę jak przeczytasz. Zrozumiesz też trochę jak działa silnik GoldSrc.

 

Więcej z angielska: http://cs.gamebanana.com/tuts/11466- jak nie znasz języka to przynajmniej przeanalizuj dokładnie screeny, może czegoś się nauczysz.

 

 

Ocena ogólna: 3/10

 

Jeden plus jest taki że widziałem gorsze mapy :P


  • +
  • -
  • 1


#685115 [ROZWIĄZANE] Bf4/mina

Napisane przez psilocybe w 27.01.2015 18:08

Wejdź na FTP serwera, w folderze ../amxmodx/configs/ stwórz folder maps (jeżeli nie ma), do tego folderu wrzucasz pliki *.cfg, czyli przykładowo:

 

35hp.cfg

de_dust2.cfg

nazwa_mapy.cfg

 

itp.

 

amxx_1422378410__cfg527289.jpg

 

 

 

 

W pliku *.cfg podajesz nowe wartości Cvarów. Zobacz przykładowy plik w załączniku. Zmień sobie wartości, nie pamiętam która odznaka to snajperska :P

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  35hp.cfg   1,52 KB  26 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#685098 [ROZWIĄZANE] Zbugowany hud po śmierci

Napisane przez psilocybe w 27.01.2015 17:00

get_user_health[target]

na 

get_user_health(target)

  • +
  • -
  • 1


#685095 [ROZWIĄZANE] W momencie restartu rundy, zmienna gRound nie jest równa zeru.

Napisane przez psilocybe w 27.01.2015 16:54

IntelCom, zdaje się że dobrze miałeś ten warunek dodany.

 

 

Po prostu zamień:

register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");

na:

register_event("TextMsg", "Runda_Restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");

No i nazwę funkcji z GameCommencing na Runda_Restart, zauważ że poprzedni event nie łapał Ci restartu np. poprzez "sv_restart"


  • +
  • -
  • 1


#684758 [KOSZ] Problem 10-10

Napisane przez psilocybe w 25.01.2015 16:31

Brakuje spawnów na mapie. Był plugin do ręcznego dodawania respawnów na mapy.

 

Proszę bardzo: http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/


  • +
  • -
  • 1


#684579 [ROZWIĄZANE] Konto Steam ograniczone

Napisane przez psilocybe w 24.01.2015 15:09

PaySafeCard kupisz wszędzie na mieście. Polecam, anonimowe itp. Przeliczają Ci ze złotówek na euro lub dolary. Sprawdź sobie ten system bo ja jestem zadowolony jeżeli chodzi o kupowanie gier. Znajomy kupuje klucze do skrzynek od Steam więc podejrzewam że za gry też PaySafeCard zapłacisz.


  • +
  • -
  • 1


#684477 [ROZWIĄZANE] Poruszanie sie klasy

Napisane przez psilocybe w 24.01.2015 00:27

set_user_maxspeed( id, get_user_maxspeed(id) *0.95 )

??


  • +
  • -
  • 1


#684438 [ROZWIĄZANE] Bf4/mina

Napisane przez psilocybe w 23.01.2015 19:40

Jeżeli nie masz plików źródłowych BF4 to nie będzie to takie proste.

 

Trzeba by zablokować możliwość pisania "mina" przez graczy, lub usuwać entity które mają model '../bf4mod/mina.mdl' na danych mapach.

 

Trochę bez sensu ale powinno działać.

 

 

Możesz też zrobić osobny *.cfg dla map awp_ i 35hp a w nich wyłączyć moc odznaki która daje miny.


  • +
  • -
  • 1


#684251 [ROZWIĄZANE] BF2 -nie działa /pomoc

Napisane przez psilocybe w 22.01.2015 15:50

Nie dziwne, podałem Ci tylko przykład jak ma wyglądać cvar.

 

Zrozum że potrzebujesz serwera WWW na którym umieścisz ten folder 'bf2webdocs'.

 

Ogarnij sobie serwer www - tymczasem wysłałem Ci na PW link.

 


  • +
  • -
  • 1