Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] VIPNie mogę podmienic modelu broni tylko dla administratora


Najlepsza odpowiedź NieWiemMamMac@, 30.01.2015 19:12

Sprawdź:

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaa

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Misia
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 30.01.2015 17:31

Mam problem z pluginem  podmienia modele broni AWP, ale niestety  nie dość, że broń nie jest trzymana w rękach to w dodatku jest trzymana na poziomie pasa i dostępna dla wszystkich użytkowników a powinna byc tylko dla VIP-a czyli osoby z daną flagą (h). Czy można mi jakoś pomóc ? 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwItemDeploy",1);
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl");
	precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl");
	precache_model("models/player/awupe/awupe.mdl");
	
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "viptt" : "vipct");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public fwItemDeploy(wpn){
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/player/awupeawupe.mdl");
	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/player/awupeawupe.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}


Użytkownik Misiaa edytował ten post 30.01.2015 18:12

  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 30.01.2015 17:47

public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }

Co to jest 524288? :D Zamień na:

public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        client_authorized_vip(id);
    }

Rozumiem że chodzi o flagę 't', bo flaga 'h' to ADMIN_CFG :) Nie chcesz jej dawać vipom :D

 

 

 

Jeżeli chodzi o modele to błąd jest taki że dla:

 

pev_viewmodel2 - przypisujesz model v_twojeawp.mdl (view model v_*.mdl)

 

pev_weaponmodel2 - przypisujesz p_twojeawp.mdl (weapon model p_*.mdl)

 

Nie chodzi tu o samą nazwę, choć przedrostek należy zachować, to nie możesz modelu v_ przypisać jako weapon model - jeżeli nie posiadasz modelu p_ to nie zmieniaj go wcale :)

 

Powinno być tak:

set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_awupeawupe.mdl");
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_awupeawupe.mdl");

Użytkownik psilocybe edytował ten post 30.01.2015 17:49

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Misiaa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Misia
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 30.01.2015 18:05

a jest jakiś inny sposób by podstawić model awp? 

Czy do każdego muszę mieć viev model v_*.mdl i  i weapon model p_*.mdl? 

 

i tutaj mam podać to tak ?

 

 

precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl");
precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl");
precache_model("models/player/awupe/v_awupe.mdl");
precache_model("models/player/awupe/p_awupe.mdl");

 

 

 

Niestety pisanie pluginów nie jest moją mocna stroną i męczę się  już z tym parę dni ; / 

 

 

Lista błędów przy kompilacji 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
awupe.sma(19) : warning 217: loose indentation
awupe.sma(25) : error 010: invalid function or declaration
awupe.sma(26) : error 010: invalid function or declaration
awupe.sma(27) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
awupe.sma(29) : error 054: unmatched closing brace
awupe.sma(140) : error 004: function "client_authorized" is not implemented
 
4 Errors.
Could not locate output file awupe.amxx (compile failed).
 

Użytkownik Misiaa edytował ten post 30.01.2015 18:35

  • +
  • -
  • 0

#4 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 30.01.2015 18:37


Czy do każdego muszę mieć viev model v_*.mdl i i weapon model p_*.mdl?

v_*.mdl no raczej musisz mieć.

 

Jak nie masz p_*.mdl to usun:

set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/player/awupeawupe.mdl");

Co to jest 524288? :D

To jest : ADMIN_LEVEL_H <LOL>

 

@up

podeslij kod.


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 30.01.2015 18:52

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#5 Misiaa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Misia
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 30.01.2015 18:54

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwItemDeploy",18);
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
   public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl");
	precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl");
	precache_model("models/player/awupe/v_awp.mdl");
	precache_model("models/player/awupe/p_awp.mdl");
	
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "viptt" : "vipct");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public fwItemDeploy(wpn){
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/player/awupe/v_awp.mdl");
	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/player/awupe/p_awp.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

kompiluje się ale model gracza jest dostępny tylko dla vipa, czyli tak jak być powinno, ale niestety model broni juz jest dostępny dla wszystkich 

 

 

jeśli robię z

 public client_authorized(id){

    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        client_authorized_vip(id);
    }

 

to nie chce sie kompilować 

  • +
  • -
  • 0

#6 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 30.01.2015 19:12   Najlepsza odpowiedź

Sprawdź:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#7 Misiaa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Misia
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 30.01.2015 19:17

Dziękuje za pomoc jest ok ;) 


  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.01.2015 22:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych