Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

psilocybe - zdjęcie

psilocybe

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2015 14:09
-----

#684247 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez psilocybe w 22.01.2015 15:38

Jednak masz już ColorChat więc nie dodawaj w bf2rank.sma tego #include <ColorChat>.


  • +
  • -
  • 1


#684173 Problem z Modelami

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 23:15

Puknij się w główkę :D

 

Jak chcesz podmienić model w_*.mdl na v_*.mdl ??

 

Powinno być:

"models/v_usp.mdl" "models/codgb/v_usp.mdl"
"models/v_ak47.mdl" "models/codgb/v_ak47.mdl"
"models/v_aug.mdl" "models/codgb/v_aug.mdl"
"models/v_awp.mdl" "models/codgb/v_awp_2.mdl"
"models/v_famas.mdl" "models/codgb/v_famas_2.mdl"
"models/v_galil.mdl" "models/codgb/v_galil.mdl"
"models/v_glock18.mdl" "models/codgb/v_glock18_2.mdl"
"models/v_knife.mdl" "models/codgb/v_knife.mdl"
"models/v_m3.mdl" "models/codgb/v_m3.mdl"
"models/v_m4a1.mdl" "models/codgb/v_m4a1.mdl"
"models/v_m249.mdl" "models/codgb/v_m249.mdl"
"models/v_mac10.mdl" "models/codgb/v_mac10.mdl"
"models/v_mp5.mdl" "models/codgb/v_mp5new.mdl"
"models/v_p90.mdl" "models/codgb/v_p90.mdl"
"models/v_scout.mdl" "models/codgb/v_scout.mdl"
"models/v_ump45.mdl" "models/codgb/v_ump45.mdl"
"models/v_c4.mdl" "models/codgb/w_c4.mdl"

  • +
  • -
  • 1


#684154 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 21:58

Zamień linijkę 107 czyli:

client_print( id, print_chat, "[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!" );

Na:

ColorChat(id, GREEN, "[BF2] Nie dostales darmowej snajperki poniewaz posiadasz juz bron!");

Jeżeli się nie kompiluje to znaczy że musisz dopisać w bf2rank.sma

#include <ColorChat>

Plik nagłówkowy pobierzesz tutaj: colorchat.inc


  • +
  • -
  • 1


#684143 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 20:16

Małe nieporozumienie :D

 

Sprawdź załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#684135 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 19:44

Te błędy to na pewno nie wina mojej edycji, musiałeś coś kombinować wcześniej, lub include nie pochodzi z tej samej wersji.

 

Sprawdź załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#684123 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 18:40

Zrób kopie swojego pliku badgepowers.inl i podmień go na ten z załącznika, skompiluj bf2 i odp. czy działa ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#684104 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 17:18

W oryginalnym BF2 fragment kodu odpowiedzialny za dawanie awp/scout znajduje się w pliku badgepowers.inl

 

Funkcja give_userweapon, linjka około 83.

 

Napisz jaką masz dokładnie wersje to powiem Ci dokładniej gdzie szukać ;)


  • +
  • -
  • 1


#684081 Podmiana dźwięków broni.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 14:38

Witam, dziś opiszę proces podmiany dźwięków w modelach, na potrzeby serwerów Counter Strike 1.6.

Spora część użytkowników ma problem z tym zagadnieniem więc postanowiłem w końcu opisać to dokładniej.

Jest to mój pierwszy poradnik.

 

Będzie nam potrzebne:
Halflife Model Viewer 1.3 (w paczce)
GUI Studio (w paczce)
MDL Decompiler (w paczce)
Notepad++ (Do pobrania z oficjalnej strony: link)

 

Załączony plik  HLMV13+decompiler.rar   609,59 KB  251 Ilość pobrań

1. Rozpakuj archiwum z załącznika.

2. Uruchom hlmv.exe (folder ../hlmv13_setup/hlmv.exe)

3. Wchodzimy w Menu > Tools > Configure Tools
    
    Pokaże nam się okienko, gdzie podajemy ścieżki do kompilatora i dekompilatora (folder ../GUI StudioMDL 1.0/)
    
    amxx_1421846978__1.jpg
    
    Wskazujemy pliki, klikamy OK i możemy przystąpić do dekompilacji modelu.
    
    Uwaga: Przed dekompilacją modelu, warto stworzyć osobny folder dla każdego przerabianego modelu ponieważ dekompilator tworzy sporo plików, nie chcemy bałaganu.
    
    Np. Tworzymy folder Ak47 i kopiujemy do niego model który będziemy dekompilować.

    

 

4. Wchodzimy w Menu > Tools > Decompile Model...

    Wyskoczy okienko gdzie wskazujemy nasz model, pamiętajcie że zawsze będzie to model v_, ja wybrałem orygianlny v_ak47.mdl
    
    Klikamy OK, po chwili w folderze obok v_ak47.mdl pokaże się sporo plików
    
    amxx_1421847009__2.jpg
    
    Nas interesuje tylko jeden plik, ten z rozszerzeniem *.qc - w tym przypadku będzie to v_ak47.qc
    

 

5. Otwieramy plik *.qc programem Notepad++ - teraz następuje właściwa edycja dźwięków przypisanych do danego modelu.

    Odnajdujemy w pliku *.qc (z reguły na końcu) fragment z sekwencjami, w moim przypadku wygląda on tak:
    
    


    // 6 animation sequence(s)

    $sequence "idle1" "idle1" fps 30

    $sequence "reload" "reload" fps 37 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }

    $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }

    $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    

    
    Uwaga: Treść pliku *.qc może znacznie różnić się od przykładu, szczególnie w przypadku niestandardowych modeli, jednak zasada edycji pozostaje taka sama.
    

 

    Zajmiemy się dźwiękami strzałów, ponieważ jak widać do sekwencji "shoot1" "shoot2" i "shoot3" nie ma przypisanych dźwięków "po ścieżce", zamiast tego mamy tajemnicze "22" ;)
    
    Zmieniamy:
    
    


    $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    

    
    Na:
    
    


    $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 "weapons/new_sounds/ak47_strzal.wav" }

    $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 "weapons/new_sounds/ak47_strzal.wav" }

    $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 "weapons/new_sounds/ak47_strzal.wav" }

    

    
    Co zmieniliśmy? Poza podaniem ścieżki do *.wav zamiast "22", zmieniamy event 5001 na 5004
    
    Uwagi: -W przypadku sekwencji 'event 5004' czyli np. "draw", gdzie mamy podaną ścieżkę do dźwięku, zmieniamy tylko ścieżkę
           -Liczba pomiędzy event 5004 a ścieżką to opóźnienie odegrania dźwięku w ms, nie polecam zmieniać :)
           -Nowe dźwięki warto umieszczać w podfolderze np. cstrike/sound/weapons/new_sounds/..

        

 

   

6. Po zakończeniu edycji pliku *.qc zapisujemy zmiany i wracamy do Half-life Model Viewer

    Wchodzimy w Menu > Tools > Compile Model... i wskazujemy nasz edytowany plik *.qc
    
    Pokaże się okienko kompilatora:
    
    amxx_1421847035__3.jpg
    
    Jeżeli wszystko jest w porządku zobaczymy tekst:
    
    


    [Opening QC file - C:\Users\amxx\Desktop\v_ak47\v_ak47.qc]

    [QC loaded O.K!]

    

    
    Klikamy przycisk Compile
    
    Jeżeli wszystko jest ok to po chwili na dole zobaczymy tekst:
    
    


    [Compiler execution completed]

    

    
    Co oznacza że model skompilował się poprawnie, a w folderze którym był plik *.qc mamy swój nowy plik *.mdl (poprzedni został nadpisany)
    

 

 

7. Instalacja nowego modelu i dźwięków.

    Do podmiany modeli na serwerach polecam plugin GHW Weapon Replacement
    
    Przykładowy model z podmienionymi dźwiękami oraz instrukcją: M4A1 z dźwiękami CS:GO
    

Uwagi:

    -Pamiętajcie że nowe dźwięki muszą być w formacie *.wav oraz odpowiednio zresamplowane:

    


    Channel(s)                  : 1 channel

    Sampling rate               : 22.05 KHz

    Bit depth                   : 8 bits

    

    
    -Warto zachować porządek w folderach, nowe modele wrzucajcie np. do /cstrike/models/new_models/.. dźwięki do /cstrike/sound/weapons/new_sounds/..
    
    -Podmienione dźwięki będziemy słyszeć poprawnie ale inni gracze nasze strzały usłyszą już normalne (nie da się tego obejść w żaden sposób jeżeli chodzi o HLDS)

    

 


Jeżeli czegoś brakuje, proszę pisać. Pozdrawiam i powodzenia w edycji.

 


  • +
  • -
  • 7


#683950 [ROZWIĄZANE] Problem.. event resetuje się.

Napisane przez psilocybe w 20.01.2015 20:28

Grawitacja resetuje się po śmierci + wiadomość na czacie "Straciłeś mniejszą grawitację" ;)

 

Sprawdź załącznik ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#683736 Jak zablokować dany klawisz?

Napisane przez psilocybe w 19.01.2015 14:33

Ty nie chcesz zablokować klawisza, tylko usunąć na czas rozgrzewki buyzone.

 

Najprostszy kod jaki widziałem:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_precache()
    RegisterHam(Ham_Spawn,"func_buyzone","buyZoneSpawn")
   
public plugin_init()
    register_plugin("Remove Buyzone", "1.0", "Can't remember")
   
public buyZoneSpawn(id)
    return HAM_SUPERCEDE;

Byt buyzone sam się zrespawnuje w nowej rundzie, więc usuwaj go tylko podczas rundy rozgrzewkowej.


  • +
  • -
  • 1


#683587 [ROZWIĄZANE] Jak przy każdym napisie dać znak?

Napisane przez psilocybe w 18.01.2015 15:42

<head>
<style type="text/css">
body{
    background-color: #000000;
    font-family:Verdana,Tahoma;
    color: #FFFFFF;
}

li{
    list-style-type: square;
    font-size: 10px;
}
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
</head>
<body>
<ul><font color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
<li>10 HP co rundę</li>
<li>100 AP co rundę</li>
<li>1000$ co rundę</li>
<li>1 HE co rundę</li>
<li>2 FB co rundę</li>
<li>1 SG co rundę</li>
<li>Menu z wyborem 4 zestawow broni
+deagl, gdy brak pistoletu</li>
<li>Napis VIP w tabeli wyników</li>
<li>VIP widoczny ba liście /vips</li>
<li>Prefix przed nickiem</li>
<li>Przywitanie gdy wchodzi na serwer</li>
Cena vipa na 30dni<br>
<li>11.07zl/sms</li>
<li>6zl/przelew</li>
</font></ul>


</body>

Definiuj rozmiar w pixelach. Zapoznaj się z podstawami html ;)


  • +
  • -
  • 1


#683265 M4A1 z dźwiękami CS:GO na serwery 1.6

Napisane przez psilocybe w 17.01.2015 11:16

opis

 

Wrzucam model którego używam na serwerze BF4. Jest to oryginalne M4A1 z Condition Zero na animacjach Valve ale z podmienionymi dźwiękami strzałów - dźwięki pochodzą z Global Offensive ;)

 

Zmienione zostały tylko dźwięki strzałów.

 

amxx_1421489251__20140715021702.png
 
Uwaga: do poprawnego działania najlepiej używać pluginu GHW Weapon Replacement, jeżeli podmieniasz modele innym pluginem pamiętaj by precache'ować podmienione dźwięki.

 

 

instalacja

 

Wrzuć rozpakowane archiwum z załącznika zgodnie ze strukturą katalogów na swój serwer.

 

Jeżeli używasz GHW Weapon Replacement, wystarczy dodać do pliku amxmodx/configs/new_weapons.ini poniższy fragment:

;M4A1 CS:CZ GO SOUNDS
"models/v_m4a1.mdl" "models/new_weapons/v_m4a1.mdl"
"sound/weapons/m4a1-1.wav" "sound/weapons/m4a1-s.wav"
"sound/weapons/m4a1_unsil-1.wav" "sound/weapons/m4a1-u.wav"
"sound/weapons/m4a1_unsil-2.wav" "sound/weapons/m4a1-u.wav"

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#682677 [ROZWIĄZANE] Wydłużenie zmiany na nową mapę.

Napisane przez psilocybe w 13.01.2015 11:23

Sprawdź może czy działa, bo nawet nie wiesz do czego ta komenda służy.

 

Ustaw mp_chattime "5" lub więcej sekund i powiedz czy działa, jeżeli nie to znaczy że jakiś plugin zmienia tą wartość (powinno być w konsoli gdy pokazuje się tabela końcowa)

 

Używasz jakiegoś pluginu czy komendy mp_winlimit do zmiany mapy po X wygranych?

 

Jakiego pluginu do zmiany/vote map używasz? Mapchooser4 i Galileo wymuszają mp_chattime o ile dobrze pamiętam, w BF2 też coś z tym było, napisz która wersja.


  • +
  • -
  • 1


#682670 Model X-Men

Napisane przez psilocybe w 13.01.2015 09:49

Jeżeli szukasz modelu gracza to pokaż screen jak wygląda ten X-men bo nie oglądałem :^D

 

To chyba jeden z nich tak?

 

thumb_amxx_1421138810__51745ccfc16b0.jpg

 

Link: http://cs.gamebanana...download/125764

 


  • +
  • -
  • 1


#682635 [ROZWIĄZANE] Wydłużenie zmiany na nową mapę.

Napisane przez psilocybe w 12.01.2015 23:13

Jeżeli ustawiasz to za pomocą komendy serwera mp_winlimit to sprawdź czy komenda mp_chattime nie jest ustawiona na "0", jeżeli nie masz jej wcale dopisanej w server.cfg to dopisz i podaj wartość w sekundach np. mp_chattime "5"

 

Jeżeli nie działa to jakiś plugin musi wymuszać tak szybką zmianę, wiem że z medalami w bf2 ma coś to wspólnego.


  • +
  • -
  • 2