Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KadrO - zdjęcie

KadrO

Rejestracja: 11.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2012 21:47
-----

#418869 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez KadrO w 08.06.2012 12:16

Jak dla mnie także minus. Już widzę wysypisko serwerów z gildiami i artefaktami, każdy będzie taki sam a samemu coraz trudniej będzie wymyślić coś unikatowego.
  • +
  • -
  • -4


#386143 Napis klasa premium

Napisane przez KadrO w 25.03.2012 17:04

Pod linijką:

public cod_class_enabled(id)

dodaj:
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy")
		return COD_STOP;
	}


Tyle wystarczy ;)


Chyba pomyliłeś mody.

Nie wiem jak u Ciebie wygląda wybór klasy bo nawet nie dałeś .sma, ale jeżeli masz menu z instrukcją switch to zrób tak :

  case NUMER:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_JAKITAMCHCESZ)
{
player_class[id] =NAZWAKLASY
}
else client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz uprawnien do tej klasy!");
}

  • +
  • -
  • 2


#386137 Blyskawica z Nieba

Napisane przez KadrO w 25.03.2012 16:53

To :

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}


Zamień na :

public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}


Następnie przed :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Dodaj :



new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)

new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);

origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60


Na koniec to :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Zamień na :

Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);


Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
  • +
  • -
  • 1


#385544 Blyskawica z Nieba

Napisane przez KadrO w 24.03.2012 15:15

Wystarczy wyciąć stąd : http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/
  • +
  • -
  • 1


#385410 [ROZWIĄZANE] Spadochron, a użycie przedmiotu ?!

Napisane przez KadrO w 24.03.2012 09:30

Wyszukaj w swoim kodzie:

 if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)


i IN_USE podmień na np. IN_ALT1.
  • +
  • -
  • 1


#383522 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg

Napisane przez KadrO w 19.03.2012 21:27

Dodaj w plugin_init (wyszukaj sobie) :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");


a potem w dowolnym miejscu w pluginie (kopiuj+wklej) :

public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{

if(player_class[attacker] == KLASA)
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}


Gdzie KLASA - nazwa Twojej klasy, a wartość (20.0) ilość dodatkowego DMG.
  • +
  • -
  • 1


#381347 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg

Napisane przez KadrO w 15.03.2012 21:37

http://amxx.pl/topic...970#entry373970

Zjedź niżej i skorzystaj z funkcji PlayerDamage, przedostatni post.

player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1


po prostu zamień na na weryfikację klasy..
  • +
  • -
  • 1


#373976 [5.9l] Nie działa /klasa

Napisane przez KadrO w 02.03.2012 16:00

no i tu problem bo nic nie dodawałem do amxx więc moje pytanie co ja mam tam podać ?


Musisz dodać tam odpowiednie cvary, które odnoszą się do Twojej bazy danych (mam nadzieję że taką utworzyłeś...) :

diablo_sql_host "HOST/IP"
diablo_sql_user "LOGIN"
diablo_sql_pass "HASLO"
diablo_sql_database "NAZWABAZY"
diablo_sql_table "NAZWATABELI"
diablo_sql_save "0"


W zależności od diablo.
  • +
  • -
  • 1


#373961 [5.9l] Nie działa /klasa

Napisane przez KadrO w 02.03.2012 15:42

L 03/02/2012 - 11:55:51: Error on Table query: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 03/02/2012 - 11:55:51: Could not connect to SQL database.


Czego stąd nie rozumiesz? Najwyraźniej chcesz utworzyć nową bazę, która zwykle tworzy się automatycznie przy pierwszym wpisaniu /klasa (oczywiście jeżeli wcześniej nie istniała) aczkolwiek plugin nie może tego wykonać ze względu na złe dane w amxx.cfg dotyczące połączenia z bazą (login, haslo, ip) lub brak umożliwionego dostępu od strony bazy (dużo mniej realne).

Moja rada? Sprawdź czy odpowiednio wpisałeś passy (oraz pozostałe dane) w amxx.cfg.
  • +
  • -
  • 1