Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KadrO
Rejestracja: 11.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2012 21:47





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 40
- Odwiedzin: 2 410
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
J-bie
#418869 Diablo Mod by Stachu
Napisane przez KadrO
w 08.06.2012 12:16
Jak dla mnie także minus. Już widzę wysypisko serwerów z gildiami i artefaktami, każdy będzie taki sam a samemu coraz trudniej będzie wymyślić coś unikatowego.
#386143 Napis klasa premium
Napisane przez KadrO
w 25.03.2012 17:04
Pod linijką:
public cod_class_enabled(id)
dodaj:if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy") return COD_STOP; }
Tyle wystarczy
Chyba pomyliłeś mody.
Nie wiem jak u Ciebie wygląda wybór klasy bo nawet nie dałeś .sma, ale jeżeli masz menu z instrukcją switch to zrób tak :
case NUMER:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_JAKITAMCHCESZ)
{
player_class[id] =NAZWAKLASY
}
else client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz uprawnien do tej klasy!");
}
#386137 Blyskawica z Nieba
Napisane przez KadrO
w 25.03.2012 16:53
To :
Zamień na :
Następnie przed :
Dodaj :
Na koniec to :
Zamień na :
Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
Zamień na :
public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}
Następnie przed :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Dodaj :
new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)
new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);
origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60
Na koniec to :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Zamień na :
Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);
Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
#385544 Blyskawica z Nieba
Napisane przez KadrO
w 24.03.2012 15:15
#385410 [ROZWIĄZANE] Spadochron, a użycie przedmiotu ?!
Napisane przez KadrO
w 24.03.2012 09:30
#383522 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg
Napisane przez KadrO
w 19.03.2012 21:27
Dodaj w plugin_init (wyszukaj sobie) :
a potem w dowolnym miejscu w pluginie (kopiuj+wklej) :
Gdzie KLASA - nazwa Twojej klasy, a wartość (20.0) ilość dodatkowego DMG.
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");
a potem w dowolnym miejscu w pluginie (kopiuj+wklej) :
public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{
if(player_class[attacker] == KLASA)
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}
Gdzie KLASA - nazwa Twojej klasy, a wartość (20.0) ilość dodatkowego DMG.
#381347 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg
Napisane przez KadrO
w 15.03.2012 21:37
http://amxx.pl/topic...970#entry373970
Zjedź niżej i skorzystaj z funkcji PlayerDamage, przedostatni post.
po prostu zamień na na weryfikację klasy..
Zjedź niżej i skorzystaj z funkcji PlayerDamage, przedostatni post.
player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1
po prostu zamień na na weryfikację klasy..
#373976 [5.9l] Nie działa /klasa
Napisane przez KadrO
w 02.03.2012 16:00
no i tu problem bo nic nie dodawałem do amxx więc moje pytanie co ja mam tam podać ?
Musisz dodać tam odpowiednie cvary, które odnoszą się do Twojej bazy danych (mam nadzieję że taką utworzyłeś...) :
diablo_sql_host "HOST/IP"
diablo_sql_user "LOGIN"
diablo_sql_pass "HASLO"
diablo_sql_database "NAZWABAZY"
diablo_sql_table "NAZWATABELI"
diablo_sql_save "0"
W zależności od diablo.
#373961 [5.9l] Nie działa /klasa
Napisane przez KadrO
w 02.03.2012 15:42
L 03/02/2012 - 11:55:51: Error on Table query: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 03/02/2012 - 11:55:51: Could not connect to SQL database.
Czego stąd nie rozumiesz? Najwyraźniej chcesz utworzyć nową bazę, która zwykle tworzy się automatycznie przy pierwszym wpisaniu /klasa (oczywiście jeżeli wcześniej nie istniała) aczkolwiek plugin nie może tego wykonać ze względu na złe dane w amxx.cfg dotyczące połączenia z bazą (login, haslo, ip) lub brak umożliwionego dostępu od strony bazy (dużo mniej realne).
Moja rada? Sprawdź czy odpowiednio wpisałeś passy (oraz pozostałe dane) w amxx.cfg.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KadrO
- Regulamin