Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić itemy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziemniak

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 21.02.2012 19:25

Witam jak zrobić takie itemy :

1.
Item : Betonowe cialo
Opis : Zabić mozna tylko strzelając w głowę.

2.
Item : GPS
Opis : Widzisz przyciwkoników na radarze.

3.
Item : M4A1 Żołnierza
Opis : Dostajesz M4A1 oraz 20 obrażeń z niej.

4.
item : Prezent od babci
Opis : Masz nieskończone ammo.

5.
item : Specjal Exoluse
Opis : Dostajesz AK i M4A1 oraz 50 dodatkowych dmg z nich.

Użytkownik Ziemniak edytował ten post 21.02.2012 19:25


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.03.2012 15:06

4. http://amxx.pl/topic...-no-limit-ammo/
2. http://amxx.pl/topic...dar-i-teleport/ - radar

Następnym razem szukaj, a jeśli 'szukałeś', to dokładniej :) A co do reszty to nie mam czasu teraz pisać ; x
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 KadrO

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:J-bie
Offline

Napisano 02.03.2012 15:57

Poniżej podane itemy tworzysz oczywiście według standardu. Tutaj tylko zaprezentuje Ci funkcje jakich powinieneś użyć.

Nr 3.

w RoundStart() w pętli for dodajesz :

if(player_b_m4a1zolnierz[i] > 0) {
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}


zmienna - player_b_m4a1zolnierz - tu wpisujesz swoją od itemu

Następnie w plugin_init dodaj

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");


i w dowolnym miejscu w pluginie :

public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{
new clip,ammo
new bron = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)

if( player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1 )
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}


Nr 5 robisz bliźniaczo podobno. Jestem tylko ciekaw w jaki sposób chcesz jednocześnie dać i M4 i AK, chyba że posiadasz plugin 2 broni.
  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 03.03.2012 01:20

if(player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1) 


zamień na:

if(player_m4a1zolnierz[attacker] > 0 && bron==CSW_M4A1)


Nr 5 robisz bliźniaczo podobno. Jestem tylko ciekaw w jaki sposób chcesz jednocześnie dać i M4 i AK, chyba że posiadasz plugin 2 broni


Nie ma problemu, funkcje give_weapon nie wyrzucają poprzedniej broni. Daj M4 i AK z nabojami jak w schemacie podał KadrO a potem pod podmień PlayerDamage na:
http://wklej.to/qlm5R

A coś jeszcze KadrO, funkcja PlayerDamage mu nie zawiała z Twojego kodu, gdyż nie zapisałeś zmian w edycji obrażeń poprzez

return HAM_IGNORED


To tylko z mojej strony, elo

Użytkownik ogieR- edytował ten post 03.03.2012 01:22

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych