Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działa 1/2 z HE w klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 delmus

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.06.2012 11:07

Witam ,została mi udzielona pomoc w poprzednim temacie jednak jedna rzecz nie działa , a mianowicie 1/2 z HE.
Może ktoś znaleźć tego przyczynę , za pomoc wynagradzam reputacją :)

Spoiler


#2 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.06.2012 15:37


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "1/1 z AWP + 1/2 z HE + niewidzialnosc podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wyszkolony Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Siedem edytował ten post 02.06.2012 15:41

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.06.2012 18:16

Teraz jest 1/1 :P

#4 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.06.2012 21:59

Refresh :>

#5 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 05.06.2012 15:51

To jest 1/2 ..

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,2)==1)

1, "na ile - i jest 1 , 2 czyli 1/2 ;)
  • +
  • -
  • 1

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl


#6 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.06.2012 09:28

żeby sprawdzić to trzeba ten perk użyć z 10 razy a i tak nie wiadomo czy bedziesz miał tyle "pecha " że nie zabije od razu :) zmien zamiast 1/2 na powiedzmy 1/10 i wtedy powiedz czy dalej zabija od razu za każdym razem
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#7 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.06.2012 14:50

Coś dziwnego z tym jest. Gdy jest 1/2 to może jeden raz na mapę kogoś nie zabije z HE. A gdy dałem 1/10 ,to zachowuje się jakby było 1/2-3 . Kłopot chyba rozwiązny dziękuję wam :].




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych