Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

pixel - zdjęcie

pixel

Rejestracja: 31.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2012 19:52
-----

#319111 [ROZWIĄZANE] Grawitacja w klasach Cod MOD

Napisane przez pixel w 07.11.2011 19:00

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[]   = "Lambyda";

new const opis[]	= "Ma zmniejszona grawitacje";

new const bronie	= 0;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 12;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "zastrzel.com");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



}



public cod_class_enabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;



}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}

  • +
  • -
  • 1


#318491 [ROZWIĄZANE] Cod Mod Nowy /oddaj i /oddaj2

Napisane przez pixel w 06.11.2011 09:10

http://amxx.pl/topic...post__p__318490
  • +
  • -
  • 1


#318490 2 sloty na perk

Napisane przez pixel w 06.11.2011 09:08

Dodam coś od siebie

/sklep z losowaniem perku2
Załączony plik  sklep_2perki.amxx   6,67 KB  20 Ilość pobrań

Załączony plik  sklep_2perki.sma   6,62 KB  250 Ilość pobrań
  sklep_2perki.amxx

/oddaj /oddaj2
Załączony plik  oddaj_perk1x2.amxx   6,56 KB  38 Ilość pobrań

Załączony plik  oddaj_perk1x2.sma   4,38 KB  356 Ilość pobrań
  oddaj_perk1x2.amxx
  • +
  • -
  • 3


#318211 Super Szpieg

Napisane przez pixel w 05.11.2011 15:39

Zabija natychmiastowo z noża jeśli zaatakuje w plecy.

O ile się nie mylę, gdy się bije z PPM to zawsze zabija.


Jeśli jest serwer fast exp na którym są hp +20k, to chyba nie, z tyłu zabiera 365obrażeń.
  • +
  • -
  • 2


#317268 [ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Nowy Cod MOd

Napisane przez pixel w 03.11.2011 15:12




/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <engine>

#include <codmod>





new const perk_name[] = "Szalencze Miny";

new const perk_desc[] = "+100hp, 3miny zadajace 200(+inteligencja) obrazen ^n-Nie kladz min w przejsciach!";



new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"



new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];



public plugin_init() 

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");



register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");



RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}



public plugin_precache()

{



precache_model(modelMiny);

sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");



}



public client_disconnect(id)

{



new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

while(entMiny > 0)

{

if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}



}

public cod_perk_enabled(id)

{

cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+60);

ilosc_min_gracza[id] = 3;



}



public cod_perk_disabled(id)

{

cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-60);

ilosc_min_gracza[id] = 0;

}

public cod_perk_skill_used(id)

{



if (!ilosc_min_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

}

else

{



ilosc_min_gracza[id]--;



new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

entity_set_origin(ent, origin);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);



entity_set_model(ent, modelMiny);

entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});



drop_to_floor(ent);



set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

}

}



public fwSpawn_Miny(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_min_gracza[id] = 3;

}



public DotykMiny(ent, id)

{

if(!is_valid_ent(ent))

return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

{

new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast_miny);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;



cod_inflict_damage(attacker, pid, 200.0, 0.8, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

}



public NowaRunda_Miny()

{

new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

while(entMiny > 0)

{

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}


  • +
  • -
  • 1


#316059 Klasa Charger

Napisane przez pixel w 31.10.2011 20:22

Skontaktuj się ze mną na gadu-gadu(jest w sygnaturce, pod wiadomością); nie potrafię zrozumieć Twoich wypowiedzi - może tam o tym opowiesz.

bpt nie jest łatwo zrobić, sklejam kod.
  • +
  • -
  • 1