#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "zastrzel.com");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
pixel
Rejestracja: 31.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2012 19:52




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 2 417
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
k. krakowa
Kontakt
-
Steam
76561198052005850
9
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
pixel nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#319111 [ROZWIĄZANE] Grawitacja w klasach Cod MOD
Napisane przez pixel
w 07.11.2011 19:00
#318491 [ROZWIĄZANE] Cod Mod Nowy /oddaj i /oddaj2
Napisane przez pixel
w 06.11.2011 09:10
#318490 2 sloty na perk
Napisane przez pixel
w 06.11.2011 09:08
Dodam coś od siebie
/sklep z losowaniem perku2
sklep_2perki.amxx 6,67 KB 20 Ilość pobrań
sklep_2perki.sma 6,62 KB 262 Ilość pobrań
sklep_2perki.amxx
/oddaj /oddaj2
oddaj_perk1x2.amxx 6,56 KB 38 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.sma 4,38 KB 368 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.amxx
/sklep z losowaniem perku2
sklep_2perki.amxx 6,67 KB 20 Ilość pobrań
sklep_2perki.sma 6,62 KB 262 Ilość pobrań
sklep_2perki.amxx
/oddaj /oddaj2
oddaj_perk1x2.amxx 6,56 KB 38 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.sma 4,38 KB 368 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.amxx
#318211 Super Szpieg
Napisane przez pixel
w 05.11.2011 15:39
#317268 [ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Nowy Cod MOd
Napisane przez pixel
w 03.11.2011 15:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Szalencze Miny";
new const perk_desc[] = "+100hp, 3miny zadajace 200(+inteligencja) obrazen ^n-Nie kladz min w przejsciach!";
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+60);
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-60);
ilosc_min_gracza[id] = 0;
}
public cod_perk_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 200.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
#316059 Klasa Charger
Napisane przez pixel
w 31.10.2011 20:22
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: pixel
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
