#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Lambyda"; new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 12; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "zastrzel.com"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
pixel
Rejestracja: 31.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2012 19:52
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 1 980
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
k. krakowa
Kontakt
- Steam 76561198052005850
9
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
pixel nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#319111 [ROZWIĄZANE] Grawitacja w klasach Cod MOD
Napisane przez pixel w 07.11.2011 19:00
#318491 [ROZWIĄZANE] Cod Mod Nowy /oddaj i /oddaj2
Napisane przez pixel w 06.11.2011 09:10
#318490 2 sloty na perk
Napisane przez pixel w 06.11.2011 09:08
Dodam coś od siebie
/sklep z losowaniem perku2
sklep_2perki.amxx 6,67 KB 20 Ilość pobrań
sklep_2perki.sma 6,62 KB 250 Ilość pobrań
sklep_2perki.amxx
/oddaj /oddaj2
oddaj_perk1x2.amxx 6,56 KB 38 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.sma 4,38 KB 356 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.amxx
/sklep z losowaniem perku2
sklep_2perki.amxx 6,67 KB 20 Ilość pobrań
sklep_2perki.sma 6,62 KB 250 Ilość pobrań
sklep_2perki.amxx
/oddaj /oddaj2
oddaj_perk1x2.amxx 6,56 KB 38 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.sma 4,38 KB 356 Ilość pobrań
oddaj_perk1x2.amxx
#318211 Super Szpieg
Napisane przez pixel w 05.11.2011 15:39
#317268 [ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Nowy Cod MOd
Napisane przez pixel w 03.11.2011 15:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <codmod> new const perk_name[] = "Szalencze Miny"; new const perk_desc[] = "+100hp, 3miny zadajace 200(+inteligencja) obrazen ^n-Nie kladz min w przejsciach!"; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+60); ilosc_min_gracza[id] = 3; } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-60); ilosc_min_gracza[id] = 0; } public cod_perk_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 200.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } }
#316059 Klasa Charger
Napisane przez pixel w 31.10.2011 20:22
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: pixel
- Regulamin