Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Super Szpieg

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 13:52

*
Popularny

Klasa posiada p228. Gdy wciśnie PPM znika (efekt na filmie) i ma 10 sekund niewidzialnosci. Gdy zaatakuje (czy zada obrażenia czy nie) pojawia się. Pasek niewidzialności się ładuje jeśli jest widzialny. Zabija natychmiastowo z noża jeśli zaatakuje w plecy.

Film pokazujący.

Cod Class || Spy as in TF2 in Cs 1.6 || AMXX Plugin - YouTube

instalacji chyba nie muszę tłumaczyć ;>

SMA w załączniku.


UPDATE w spoileru :

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14

b_560_95_1.png


#2 GLobaL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Lokalizacja:Majdan City
Offline

Napisano 05.11.2011 14:12

A można zmienić to że przy strzelaniu nadal jest niewidzialny?
  • +
  • -
  • 0

#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 15:03

tak.Wersja dla Ciebie w spoilerze.

Spoiler

  • +
  • -
  • 3

b_560_95_1.png


#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.11.2011 15:12

ładnie +:P
  • +
  • -
  • 1

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.11.2011 15:15

Zabija natychmiastowo z noża jeśli zaatakuje w plecy.

O ile się nie mylę, gdy się bije z PPM to zawsze zabija.
  • +
  • -
  • 3

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2011 15:22

ciekawa klasa :) + dla Cb

#7 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 05.11.2011 15:39


Zabija natychmiastowo z noża jeśli zaatakuje w plecy.

O ile się nie mylę, gdy się bije z PPM to zawsze zabija.


Jeśli jest serwer fast exp na którym są hp +20k, to chyba nie, z tyłu zabiera 365obrażeń.
  • +
  • -
  • 2
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#8 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • GG:
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 05.11.2011 19:35

Git. + za pomysł na klasę
  • +
  • -
  • 1

naOtwocku.pl [CoD:Advanced][100lvl] - 80.82.16.66:27024

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.11.2011 09:39

Jeśli jest serwer fast exp na którym są hp +20k, to chyba nie, z tyłu zabiera 365obrażeń

Pewnie masz +100 wytrzymałości, i wtedy nie zbija na raz
  • +
  • -
  • 1

#10 aQua.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wysoczyn
Offline

Napisano 30.12.2011 17:57

Próbuje tą klasę zrobić jako premke, i nie za bardzo mi to wychodzi, nie da się skompilować, co robie nie tak? :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Spy [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define PASEK 5178
#define PASEK_LAD 4321
new bool:jest_niewidzialny[32];
new przez[32];
new czas[32]
new HUD;
new bool:is_spy[32];
new const nazwa[] = "Super Szpieg (Premium)";
new const opis[] = "Ma p228,noz. wpisujac /pomoc dowiesz sie jak grac ";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDmg");
register_clcmd("say /pomoc","Pomoc")


register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazPasek");

HUD= CreateHudSyncObj()
}
public Pomoc(id)
{
if(is_spy[id])
{
client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")
client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")
client_print(id,print_chat,"Masz 1/1 z noza gdy atakujesz z Tylu przeciwnika")
client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a.")
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Super Szpieg] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
{
is_spy[id] = true;
czas[id] = 10;
}
public cod_class_disabled(id)
is_spy[id] = false;
public Spawn(id)
{
if(is_spy[id])
{
przez[id]=255
remove_task(id + 9823)
remove_task(id + PASEK)
jest_niewidzialny[id]=false;
czas[id] = 10;
client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Super Szpiegiem? Wpisz /pomoc")
}
}

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && jest_niewidzialny[id])
{

remove_task(id + 9823)
remove_task(id+PASEK)
remove_task(id+PASEK_LAD)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;

if(czas[id]<10)
set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && !jest_niewidzialny[id])
{
remove_task(id+PASEK_LAD)
remove_task(id+PASEK)
remove_task(id + 9823)
set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)
}
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && (jest_niewidzialny[id]))
{
if(task_exists(id + 9823))
remove_task(id + 9823)

remove_task(id+PASEK)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
jest_niewidzialny[id]=false;
if(czas[id]<10)
set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!is_spy[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(health < 2)
return HAM_IGNORED;


if(weapon == CSW_KNIFE && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage=float(health);

SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
public niewidzialny(id)
{
id-=9823;
if(przez[id]>0)
{
przez[id]-=15;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, przez[id]);
set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)
}
else
{
client_print(id,print_center,"Jestes niewidzialny")
remove_task(id + 9823)
jest_niewidzialny[id]=true;
set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CzasFun(id)
{
id-=PASEK;

if(czas[id]!=0)
{
czas[id]-=1;
set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
jest_niewidzialny[id]=false;
remove_task(id+PASEK)
set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
}
public LadowaniePaska(id)
{
id-=PASEK_LAD;
jest_niewidzialny[id]=false;
if(czas[id]<10)
{
czas[id]++
set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
else
remove_task(id+PASEK_LAD)
}
public PokazPasek(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(czas[id]<4)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
else
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);


ShowSyncHudMsg(id, HUD,"Spy^n[------%d-----]",czas[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//Kod wziety CodMod.
stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)
{
if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)
return true;

return false;
}
stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];

pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);

if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;

pev(Core,pev_angles, CoreAngles);

for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];

new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);

//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}

//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);

new Float:v_forward[3];
new Float:v_forward2D[2];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);

v_forward2D[0] = v_forward[0];
v_forward2D[1] = v_forward[1];

flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];

if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}

return 0.0;
}
stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
{
return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}

  • +
  • -
  • 0

Nowy Call of Duty MOD Slow EXP

Dołączona grafika

Jail Break

Dołączona grafika

Zapraszam na profesjonalny hosting gier, sloty już od 1.10 zł !

Dołączona grafika


#11 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.12.2011 18:06


return COD_CONTINUE;
}
{



Usun ta klamre "{"
  • +
  • -
  • 0

#12 aQua.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wysoczyn
Offline

Napisano 30.12.2011 21:42

Niestety dalej nie da się skompilować, i wywala inne błędy.
  • +
  • -
  • 0

Nowy Call of Duty MOD Slow EXP

Dołączona grafika

Jail Break

Dołączona grafika

Zapraszam na profesjonalny hosting gier, sloty już od 1.10 zł !

Dołączona grafika


#13 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.12.2011 01:40

Proszę bardzo :)

Spoiler

Użytkownik _nothing_ edytował ten post 31.12.2011 01:41


#14 aQua.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wysoczyn
Offline

Napisano 01.01.2012 16:58

Heh, tak, prawie działa...
Nothing masz plusa za to zmieniłeś klase na premium, niestety teraz kolejny problem, znaczy kolejny... nie patrzyłem czy wcześniej ta klasa działała, ale teraz niestety nie działa w niej niewidzialność, klikam PPM i nic się nie dzieje, niewidzialny nie jestem, ani czas nie idzie, testował ktoś tą klase?
  • +
  • -
  • 0

Nowy Call of Duty MOD Slow EXP

Dołączona grafika

Jail Break

Dołączona grafika

Zapraszam na profesjonalny hosting gier, sloty już od 1.10 zł !

Dołączona grafika


#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 01.01.2012 18:07

@ aQua - tak testowałem tą klase miesiąc u Siebie na serwerze.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#16 heroes

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 01.01.2012 21:39

ladnie ladnie :) plusik
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#17 ChillOut

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Dz-wo
Offline

Napisano 04.01.2012 07:26

Ja bym prosił wersje Szpiega, który ma model przeciwnika. Ten jest dobry, ale widziałem gdzieś Szpiega na starym codzie co miał model drugiego teamu zawsze, więc prosiłbym o tą klasę na nowy CoD. Oczywiście nagroda w postaci + będzie. ^^
  • +
  • -
  • 0

#18 yellowstone

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:134
  • GG:
  • Imię:Ave :)
  • Lokalizacja:Włoszakowice
Offline

Napisano 05.01.2012 00:53

klasa fajna lecz jak na zwykłą troche zbytnio dobra jak dla mnie, mała mapa zawsze na niewidzialności zajdzie cię od tyłu i jest kox ;d

#19 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.01.2012 15:16

klasa szpieg (zwykly)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiadasz ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 300;

new const modele_ct[][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new const modele_tt[][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]: modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]);
}

public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? modele_ct[random_num(0, charsmax(modele_ct))]: modele_tt[random_num(0, charsmax(modele_tt))]);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#20 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 389
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 19.02.2012 20:02

U mnie nie działa włączenie niewidzialności :( Macham nożem jak pisze w info, ale nie działa. Wcześniej działało teraz nie :/ Co jest nie tak ?
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych