Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Grawitacja w klasach Cod MOD

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 07.11.2011 18:08

Witam, zrobiłem pewną klasę którą autorytetem jest grawitacja. Grawitacja jest lecz na jedną pierwszą rundę po wyborze tej klasy (po rundzie już nie ma gravitacji - jest standard..)


Klasa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez http://www.zastrzel.com");
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}



Proszę o pomoc

Użytkownik hateyou edytował ten post 07.11.2011 18:09

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 07.11.2011 19:00

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[]   = "Lambyda";

new const opis[]	= "Ma zmniejszona grawitacje";

new const bronie	= 0;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 12;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "zastrzel.com");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



}



public cod_class_enabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;



}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}

Użytkownik pixel edytował ten post 07.11.2011 19:01

  • +
  • -
  • 1
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#3 hateyou

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 07.11.2011 19:31

Dzięki, dzierga prawidłowo ;P
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.11.2011 15:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych