Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Weed.
Rejestracja: 06.09.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2010 20:43





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 158
- Odwiedzin: 5 556
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Styczeń 30, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kwidzyn
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Weed. nie posiada znajomych
#180297 klasy z 0lvl
Napisane przez Złotówka
w 15.10.2010 18:26
Zmień tutaj na liczbe klas + 1 none czyli na 12
#180144 menu klas nowa strona( blad)
Napisane przez DarkGL
w 15.10.2010 12:00
#116299 menu klas nowa strona
Napisane przez G[o]Q
w 04.03.2010 16:08
na poczatku szukamy
#define TASKID_SETUSER 13312
i doklejamy pod tym
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230 #define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu
potem dodajemy pod
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu") register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy") register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu") register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu") register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu") register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
potem podmieniamy funkcje
select_class
na
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[13] get_cvar_string("diablo_classes",flags,13) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text) }
i w public select_class_menu(id, key)
po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamy
dopisujemy podnew lx[13]
case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 }
case 8:{ ShowKlasy(id,lx) }
potem pod funkcja
wklejamy toselect_class_menu
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
#116585 menu klas nowa strona
Napisane przez G[o]Q
w 05.03.2010 18:52
#115937 item nie daje expa
Napisane przez Ortega
w 02.03.2010 17:31
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
fm_set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker_id)
write_short(get_user_frags(attacker_id))
write_short(get_user_deaths(attacker_id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker_id))
message_end()
fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
Give_Xp(attacker_id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
}
}
#115925 item nie daje expa
Napisane przez Ortega
w 02.03.2010 16:48
#115912 item nie daje expa
Napisane przez Ortega
w 02.03.2010 16:25
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}
Zmień na:
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
Give_Xp(attakcer_id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
}
}
#115300 problem z xds_opt.
Napisane przez Misiaczek ;c
w 28.02.2010 02:26

Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Updating server using Steam.
Checking bootstrapper version ...
Updating Installation
Checking/Installing 'Counter-Strike Base Content' version 35
Checking/Installing 'Linux Server Engine' version 53
Checking/Installing 'Half-Life Base Content' version 12
HLDS installation up to date
Console initialized.
scandir failed:/home/s1233/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s1233/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 15:58:06 Jun 15 2009 (4617)
STEAM Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address **********************
Metamod version 1.19p32 Copyright © 2001-2006 Will Day
Patch: Metamod-P (mm-p) v32 Copyright © 2004-2007 Jussi Kivilinna
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.
[XDSOPT]: Version 0.4 Linux
[XDSOPT]: engine_i686.so found at 0xb79a6000
[XDSOPT]: Preinit complete.
[XDSOPT]: Patching for: Linux 4617 Built 15 June 2009...
[XDSOPT]: Done.
[DPROTO]: Version 0.3.7 Linux
[DPROTO]: Loading config './dproto.cfg'
[DPROTO]: LoggingMode = 2
[DPROTO]: Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Done.
AMX Mod X version 1.8.1.3746 Copyright © 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
#115240 problem z xds_opt.
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 27.02.2010 23:25
#115247 problem z xds_opt.
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 27.02.2010 23:37
[ 3] xdsopt fail load xds_opt.so v0.1 ini Start NeverW konsoli serwera powinny być informacje na temat błędu. Uruchom ponownie serwer i sprawdź co tam ciekawego się wyświetli.
Może to co honey'owi:
[XDSOPT]: Version 0.4 Linux [XDSOPT]: engine_i686.so found at 0xb7913000 [XDSOPT]: Sorry, this version of engine doesn't supported [XDSOPT]: PerformPatching() failed.Czyli że masz nieodpowiednią wersję pliku engine_i686.so Wymagana aktualizacja.
#115254 problem z xds_opt.
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 27.02.2010 23:51
skad wezme ta najnowsza wersie engine_i686.so
No najlepiej by było jakbyś zaktualizował HLDS'a

Załączone pliki
-
engine_i686.rar 306,83 KB 128 Ilość pobrań
#115271 problem z xds_opt.
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 28.02.2010 00:06
#115278 problem z xds_opt.
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 28.02.2010 00:24
#114596 Prosze o pomoc ;/ Crashe
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 26.02.2010 11:41
#114506 Prosze o pomoc ;/ Crashe
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 25.02.2010 18:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Weed.
- Regulamin