Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Weed. - zdjęcie

Weed.

Rejestracja: 06.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2010 20:43
-----

#180297 klasy z 0lvl

Napisane przez Złotówka w 15.10.2010 18:26

for(i=2;i<9;i++)

Zmień tutaj na liczbe klas + 1 none czyli na 12
  • +
  • -
  • 1


#180144 menu klas nowa strona( blad)

Napisane przez DarkGL w 15.10.2010 12:00

new Race[12][18] = { "Brak","Mag","Druid","Rycerz","Morderca","Nekromanta","Barbarzynca", "Yamakaschi", "Lowca", "klasa1", "klasa2", "klasa3" }
  • +
  • -
  • 1


#116299 menu klas nowa strona

Napisane przez G[o]Q w 04.03.2010 16:08

no wiec opisze wam jak to zrobic na starym menu bo bedzie szybciej pokaze jak dodac menu z 3 klasami

na poczatku szukamy

#define TASKID_SETUSER 	13312

i doklejamy pod tym

#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu

potem dodajemy pod

register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")


register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

potem podmieniamy funkcje

select_class


na

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 

}

i w public select_class_menu(id, key)

po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamy

new lx[13]

dopisujemy pod

case 7: 
{	
	player_class[id] = Hunter
	g_GrenadeTrap[id] = 1
}

case 8:{
        ShowKlasy(id,lx)
		
}

potem pod funkcja

select_class_menu

wklejamy to

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1


}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2

}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 9


#116585 menu klas nowa strona

Napisane przez G[o]Q w 05.03.2010 18:52



i w public select_class_menu(id, key)

po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamy

new lx[13]



  • +
  • -
  • 1


#115937 item nie daje expa

Napisane przez Ortega w 02.03.2010 17:31

Powinno śmigać ale zmieniłem jeszcze na fakemeta_until frags.
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
fm_set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker_id)
write_short(get_user_frags(attacker_id))
write_short(get_user_deaths(attacker_id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker_id))
message_end()
fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
Give_Xp(attacker_id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#115925 item nie daje expa

Napisane przez Ortega w 02.03.2010 16:48

literówka -.- ,
attacker_id

  • +
  • -
  • 1


#115912 item nie daje expa

Napisane przez Ortega w 02.03.2010 16:25

Znajdź:
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}

Zmień na:
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
Give_Xp(attakcer_id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#115300 problem z xds_opt.

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.02.2010 02:26

Wgraj te binarki i powiedz czy xds się odpala ;) bo u mnie leci bez problemu na nich Binarki HLDS - 15.06.2009

Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Updating server using Steam.
Checking bootstrapper version ...
Updating Installation
Checking/Installing 'Counter-Strike Base Content' version 35


Checking/Installing 'Linux Server Engine' version 53


Checking/Installing 'Half-Life Base Content' version 12


HLDS installation up to date

Console initialized.
scandir failed:/home/s1233/./valve/SAVE
scandir failed:/home/s1233/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 15:58:06 Jun 15 2009 (4617)
STEAM Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address **********************

Metamod version 1.19p32 Copyright © 2001-2006 Will Day
Patch: Metamod-P (mm-p) v32 Copyright © 2004-2007 Jussi Kivilinna
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.

[XDSOPT]: Version 0.4 Linux
[XDSOPT]: engine_i686.so found at 0xb79a6000
[XDSOPT]: Preinit complete.
[XDSOPT]: Patching for: Linux 4617 Built 15 June 2009...
[XDSOPT]: Done.

[DPROTO]: Version 0.3.7 Linux
[DPROTO]: Loading config './dproto.cfg'
[DPROTO]: LoggingMode = 2
[DPROTO]: Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Done.

AMX Mod X version 1.8.1.3746 Copyright © 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.


  • +
  • -
  • 2


#115240 problem z xds_opt.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 27.02.2010 23:25

Dobra, źle napisałem. Chodziło mi o logi HLDS, konkretniej o informację z konsoli podczas uruchamiania serwera.
Dodatkowo co masz po wpisaniu:
meta config
meta refresh
meta load xds_opt
meta load xdsopt

Możesz jeszcze spróbować zmienić katalog addons/xds_opt/ na addons/xdsopt/
  • +
  • -
  • 1


#115247 problem z xds_opt.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 27.02.2010 23:37

Ok, mamy postę:
[ 3] xdsopt fail load xds_opt.so v0.1 ini Start Never
W konsoli serwera powinny być informacje na temat błędu. Uruchom ponownie serwer i sprawdź co tam ciekawego się wyświetli.
Może to co honey'owi:
[XDSOPT]: Version 0.4 Linux
[XDSOPT]: engine_i686.so found at 0xb7913000
[XDSOPT]: Sorry, this version of engine doesn't supported
[XDSOPT]: PerformPatching() failed.
Czyli że masz nieodpowiednią wersję pliku engine_i686.so Wymagana aktualizacja.
  • +
  • -
  • 1


#115254 problem z xds_opt.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 27.02.2010 23:51

skad wezme ta najnowsza wersie engine_i686.so


No najlepiej by było jakbyś zaktualizował HLDS'a ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#115271 problem z xds_opt.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 28.02.2010 00:06

masz dostęp do linii startowej ? masz tam autoupdate ? ewentualnie możesz poprosić administrację o aktualizację.
  • +
  • -
  • 1


#115278 problem z xds_opt.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 28.02.2010 00:24

dopisz
-autoupdate
i restart serwera
  • +
  • -
  • 1


#114596 Prosze o pomoc ;/ Crashe

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 26.02.2010 11:41

Przed
message_begin( MSG_ONE,
jest sprawdzanie czy ent jest poprawny.
  • +
  • -
  • 1


#114506 Prosze o pomoc ;/ Crashe

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 25.02.2010 18:30

I oczywiście po PW temat się urwał.
W załączniku (prawdopodobnie?) poprawiona wersja.
  • +
  • -
  • 1