Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

item nie daje expa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 02.03.2010 15:50

witam. posiadam wersie diablo moda 5.9l i item 1/1 He nie daje expa oraz fragow.

refresh
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 16:25

Znajdź:
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}

Zmień na:
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
Give_Xp(attakcer_id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 02.03.2010 16:45

nie chce sie skompilowac.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "attakcer_id" on line 3809
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 3809
Error: Invalid expression, assumed zero on line 3809
Error: Too many error messages on one line on line 3809

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Veno\Desktop\diablofastv5.amx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 16:48

literówka -.- ,
attacker_id

  • +
  • -
  • 1

#5 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 02.03.2010 17:10

no widzisz dzięki literówce załapales 2 plasy a nie 1:D

Edit

oj. jescze jeden maly blad. po zabiciu z he nie dodaje fragow od razu tylko dopiero po rozpoczeciu nowej rundy.
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 17:31

Powinno śmigać ale zmieniłem jeszcze na fakemeta_until frags.
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
fm_set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker_id)
write_short(get_user_frags(attacker_id))
write_short(get_user_deaths(attacker_id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker_id))
message_end()
fm_set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
Give_Xp(attacker_id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 02.03.2010 17:59

wszystko pieknie dziala:) dziekowac leci +
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 18:02

Wiem, że działa bo musi :) tylko zapomniałem, że Miczu dał util_kill, a tam jest właśnie update scoreboard i nie potrzebnie tyle kodu więcej dałem ^^ Z resztą jest update fixa:
Fixy do diablo! Zanim napiszesz zajrzysz czy nie ma rozwiązania. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych