Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o pomoc ;/ Crashe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 24.02.2010 20:43

ciagle crashe wystepujace na serwie przez:

L 02/24/2010 - 15:55:22: FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

to sa logi z konsoli nie wiem przez jaki plugin sa wywoltywane. proszę o pomoc baaardzo ;/poniewaz mecze sie z tym problemem juz ponad 3 dni

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
;amxbans.amxx            ; AmxBans

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
;adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike

restmenu.amxx		; restrict weapons menu
;statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer



; pluginy DiabloMOD
;block.amxx
diablofast.amxx debug            ; Diablo Mod
daj.amxx              ; Przekazywanie itemow
;menu.amxx			 ; menu serwera Diablomoda


; pluginy Admina
reasonkicker.amxx		 ; powody przy kicku
adminlisten.amxx                 ; Admin widzi all w say
ultimate_ss.amxx                 ; Robi screeny graczom
admin_freelook.amxx              ; Admin widzi z kazdej kamery

; inne pluginy
ptb.amxx                         ; Wyrownanie teamow
GHW_connect.amxx		 ; Auto join
;deagsmapmanager.amxx		 ; RTV
bcd_hudtimer.amxx		 ; licznik bomby
ScoreBoardTitle.amxx		 ; Zmiana nazwy serwera
;warmuppro.amxx  		 ; Rozgrzewka
nickcenter.amxx                  ; Wyswietlanie sie nicku na srodku ekranu			 
;alt_end_round_sounds.amxx        ; muzyczki na koniec rundy
pingfaker.amxx			 ; falszywy ping
paka_afk.amxx                    ; Przerzuca pake od graczy afk
antisilentplant.amxx             ; Nie mozna podkladac cichej paki
G_block_name_change.amxx         ; Blokowanie zmiany nicka an serwerze
me.amxx
C4.amxx
multimotd.amxx
ad_manager.amxx







;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use ;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them here ;;
;; unless you have problems. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich


sądzę ze to od diablomoda. nie wstawie tu sma poniewaz mam bardzo mocno edytowany diablomod duzo nowych itemow i wogóle przerobiony do moich potrzeb i nie chce by wpadl w niepowolane rece. wiec jesli ktos byl by mily i umial by to naprawic to moge mu przeslac sma na pw. wiem ze na pw nikt nie lubi pomagac ale ta sytuacja tego wymaga. dam na pewno +++ i jesli ktos chce moge zaplacic. nie zaduzo bo sam nie mam wiele kasy ale moge wspomoc jego serwer smsem lub jakos innaczej pomoc naprawdę proszę o pomoc. :(

R E F R E S H
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.02.2010 21:14

sprawdź sobie kod każdego pluginu w poszukiwaniu MSG_ONE i/lub MSG_ONE_UNRELIABLE a następnie dodaj warunek sprawdzający czy jest poprawny ent
  • +
  • -
  • 1

#3 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 24.02.2010 21:21

wiem juz na 100% ze crashuje to diablo bo powylaczalem wszystkie pluginy i zostawilem sam diablo.ale co do tego warunku to nie umiem ;s slabo znam sie w tych sprawach mogl bym Ci podrzucic sma na pw?

Użytkownik Ven0 edytował ten post 24.02.2010 21:21

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.02.2010 21:25

Na PW nie załatwiam żadnych spraw od których jest forum.
  • +
  • -
  • 1

#5 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 24.02.2010 21:26

rozumie, ale ja nie chce zalatwiac zadnych spraw na pw tylko wyslac ci link do sma bo nie chce publikowac go na forum. ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.02.2010 18:30

I oczywiście po PW temat się urwał.
W załączniku (prawdopodobnie?) poprawiona wersja.

Użytkownik Pavulon edytował ten post 26.02.2010 12:49
usunięcie załącznika na życzenie Ven0

  • +
  • -
  • 1

#7 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.02.2010 02:34

można wiedzieć co Pan zmienił/poprawił?
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 11:41

Przed
message_begin( MSG_ONE,
jest sprawdzanie czy ent jest poprawny.
  • +
  • -
  • 1

#9 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.02.2010 12:03

tylko własnie chodzi o to że pewnie w kodzie jest jakiś błąd inny bo przegladalem wszystkie linijki z ms_one i po dluzszym zastanowieniu przy kazdej z nich stwierdzam ze nic tam nie edytowałem :S jesli można wiedzieć to, to co Pan zrobil naprawia ten bład czy tylko pomag znaleść blad?
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 12:48

To ma naprawiać.

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Oznacza że nie udało się wysłać wiadomości bo nie było celu na serwerze lub id było niewłaściwe.
Skorzystałem tam z pev_valid(id) ale właściwie odpowiedniejsze by było is_user_connected(id), gdyż te wiadomości wysyłane są do graczy.
Jak coś to zamień wszystkie pev_valid(id) na is_user_connected(id).
Błąd ten nie koniecznie musi wynikać z twojej winy, ale warto sprawdzać to czy gracz jest na serwerze przed wysłaniem wiadomości.
Równie dobrze mogłeś w złym miejscu wywołać funkcję w których jest użyte message_begin.
  • +
  • -
  • 0

#11 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.02.2010 15:03

nadal sa crashe. ;/
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 17:01

Z powodem... ?
  • +
  • -
  • 0

#13 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.02.2010 20:40

błąd taki sam jak był z tym ze z zastosowaniem tego pev_valid(id). is_user_connected(id) nie probowalem bo widac po twoim poscie to jest prawie to samo. a nie chce by gracze przez crashe uciekali. teraz na serwie mam zwykly diablo nieedytowany. ale ciagle porobje naprawic ta wersie ktora ci wyslalem. bo na clasicu sie glupio gra

----------------------------------------------

czy to moze byc wina czegoś z tego kodu?


//Will return 1 if user has amount of money and then substract
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\y Uwaga nie kazdy item da sie ulepszyc ^n Slabe itemy latwo ulepszyc ^n Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w2. Kup item [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Exp [Dostajesz doswiadczenie] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

public upgrade_item(id)
{
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)
if(item_durability[id]<1)
{
dropitem(id)
return
}
if(player_b_jumpx[id]>0) player_b_jumpx[id] += random_num(0,1)

if(player_b_vampire[id]>0)
{
if(player_b_vampire[id]>20) player_b_vampire[id] += random_num(-1,2)
else if(player_b_vampire[id]>10) player_b_vampire[id] += random_num(0,2)
else player_b_vampire[id]+= random_num(1,3)
}
if(player_b_damage[id]>0) player_b_damage[id] += random_num(0,3)
if(player_b_money[id]!=0) player_b_money[id]+= random_num(-100,300)
if(player_b_gravity[id]>0)
{
if(player_b_gravity[id]<3) player_b_gravity[id]+=random_num(0,2)
else if(player_b_gravity[id]<5) player_b_gravity[id]+=random_num(1,3)
else if(player_b_gravity[id]<8) player_b_gravity[id]+=random_num(-1,3)
else if(player_b_gravity[id]<10) player_b_gravity[id]+=random_num(0,1)
}
if(player_b_inv[id]>0)
{
if(player_b_inv[id]>200) player_b_inv[id]-=random_num(0,50)
else if(player_b_inv[id]>100) player_b_inv[id]-=random_num(-25,50)
else if(player_b_inv[id]>50) player_b_inv[id]-=random_num(-10,20)
else if(player_b_inv[id]>25) player_b_inv[id]-=random_num(-10,10)
}
if(player_b_grenade[id]>0)
{
if(player_b_grenade[id]>4) player_b_grenade[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_grenade[id]>2) player_b_grenade[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_grenade[id]==2) player_b_grenade[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_reduceH[id]>0) player_b_reduceH[id]-=random_num(0,player_b_reduceH[id])
if(player_b_theif[id]>0) player_b_theif[id] += random_num(0,250)
if(player_b_respawn[id]>0)
{
if(player_b_respawn[id]>2) player_b_respawn[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_respawn[id]>1) player_b_respawn[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_explode[id]>0)player_b_explode[id] += random_num(0,50)
if(player_b_heal[id]>0)
{
if(player_b_heal[id]>20) player_b_heal[id]+= random_num(-1,3)
else if(player_b_heal[id]>10) player_b_heal[id]+= random_num(0,4)
else player_b_heal[id]+= random_num(2,6)
}
if(player_b_blind[id]>0)
{
if(player_b_blind[id]>5) player_b_blind[id]-= random_num(0,2)
else if(player_b_blind[id]>1) player_b_blind[id]-= random_num(0,1)
}

if(player_b_teamheal[id]>0) player_b_teamheal[id] += random_num(0,5)

if(player_b_redirect[id]>0) player_b_redirect[id]+= random_num(0,2)
if(player_b_fireball[id]>0) player_b_fireball[id]+= random_num(0,33)
if(player_b_ghost[id]>0) player_b_ghost[id]+= random_num(0,1)
if(player_b_windwalk[id]>0) player_b_windwalk[id] += random_num(0,1)

if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1)
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

if(player_b_extrastats[id]>0) player_b_extrastats[id] += random_num(0,2)
if(player_b_firetotem[id]>0) player_b_firetotem[id] += random_num(0,50)

if(player_b_darksteel[id]>0) player_b_darksteel[id] += random_num(0,2)
if(player_b_mine[id]>0) player_b_mine[id] += random_num(0,1)
if(player_sword[id]>0)
{
if(player_b_jumpx[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_jumpx[id]=1
if(player_b_vampire[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_vampire[id]=1
if(player_b_gravity[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_gravity[id]=1
if(player_b_respawn[id]==0 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]=15
else if(player_b_respawn[id]>2 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]+=random_num(0,1)
if(player_b_ghost[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_ghost[id]=1
if(player_b_darksteel[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_darksteel[id]=1
}
if(player_ultra_armor[id]>0) player_ultra_armor[id]++

}

/* ==================================================================================================== */


  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 20:45

Nie sądzę żeby to była wina tego kodu gdyż niczego sensownego w nim nie ma.

Spróbuj tą zamianę o której pisałem. Jak nie pomoże to znaczy że to nie jest wina diablo, bo każde MSG_ONE (lub MSG_ONE_UNRELIABLE) jest zabezpieczone przed wykonaniem na niewłaściwym bycie (encie, graczu).
  • +
  • -
  • 0

#15 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.02.2010 21:19

troche dziwne bo wpadlem na pomysl ze bd przerabial od nowa diablo. i po kazdym edytowaniu diablo zapisywalem diablo,1diablo2,diablo3. itp. zapisywalem sobie co w karzedj wersji edytowalem no i ustalem na diablo7 w diablo 7 wlasnie edytowalem ten kod. i znow pojawily sie crashe.


kod przed edycja:

//Will return 1 if user has amount of money and then substract
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

public upgrade_item(id)
{
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)
if(item_durability[id]<1)
{
dropitem(id)
return
}
if(player_b_jumpx[id]>0) player_b_jumpx[id] += random_num(0,1)

if(player_b_vampire[id]>0)
{
if(player_b_vampire[id]>20) player_b_vampire[id] += random_num(-1,2)
else if(player_b_vampire[id]>10) player_b_vampire[id] += random_num(0,2)
else player_b_vampire[id]+= random_num(1,3)
}
if(player_b_damage[id]>0) player_b_damage[id] += random_num(0,3)
if(player_b_money[id]!=0) player_b_money[id]+= random_num(-100,300)
if(player_b_gravity[id]>0)
{
if(player_b_gravity[id]<3) player_b_gravity[id]+=random_num(0,2)
else if(player_b_gravity[id]<5) player_b_gravity[id]+=random_num(1,3)
else if(player_b_gravity[id]<8) player_b_gravity[id]+=random_num(-1,3)
else if(player_b_gravity[id]<10) player_b_gravity[id]+=random_num(0,1)
}
if(player_b_inv[id]>0)
{
if(player_b_inv[id]>200) player_b_inv[id]-=random_num(0,50)
else if(player_b_inv[id]>100) player_b_inv[id]-=random_num(-25,50)
else if(player_b_inv[id]>50) player_b_inv[id]-=random_num(-10,20)
else if(player_b_inv[id]>25) player_b_inv[id]-=random_num(-10,10)
}
if(player_b_grenade[id]>0)
{
if(player_b_grenade[id]>4) player_b_grenade[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_grenade[id]>2) player_b_grenade[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_grenade[id]==2) player_b_grenade[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_reduceH[id]>0) player_b_reduceH[id]-=random_num(0,player_b_reduceH[id])
if(player_b_theif[id]>0) player_b_theif[id] += random_num(0,250)
if(player_b_respawn[id]>0)
{
if(player_b_respawn[id]>2) player_b_respawn[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_respawn[id]>1) player_b_respawn[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_explode[id]>0)player_b_explode[id] += random_num(0,50)
if(player_b_heal[id]>0)
{
if(player_b_heal[id]>20) player_b_heal[id]+= random_num(-1,3)
else if(player_b_heal[id]>10) player_b_heal[id]+= random_num(0,4)
else player_b_heal[id]+= random_num(2,6)
}
if(player_b_blind[id]>0)
{
if(player_b_blind[id]>5) player_b_blind[id]-= random_num(0,2)
else if(player_b_blind[id]>1) player_b_blind[id]-= random_num(0,1)
}

if(player_b_teamheal[id]>0) player_b_teamheal[id] += random_num(0,5)

if(player_b_redirect[id]>0) player_b_redirect[id]+= random_num(0,2)
if(player_b_fireball[id]>0) player_b_fireball[id]+= random_num(0,33)
if(player_b_ghost[id]>0) player_b_ghost[id]+= random_num(0,1)
if(player_b_windwalk[id]>0) player_b_windwalk[id] += random_num(0,1)

if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1)
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

if(player_b_extrastats[id]>0) player_b_extrastats[id] += random_num(0,2)
if(player_b_firetotem[id]>0) player_b_firetotem[id] += random_num(0,50)

if(player_b_darksteel[id]>0) player_b_darksteel[id] += random_num(0,2)
if(player_b_mine[id]>0) player_b_mine[id] += random_num(0,1)
if(player_sword[id]>0)
{
if(player_b_jumpx[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_jumpx[id]=1
if(player_b_vampire[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_vampire[id]=1
if(player_b_gravity[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_gravity[id]=1
if(player_b_respawn[id]==0 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]=15
else if(player_b_respawn[id]>2 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]+=random_num(0,1)
if(player_b_ghost[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_ghost[id]=1
if(player_b_darksteel[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_darksteel[id]=1
}
if(player_ultra_armor[id]>0) player_ultra_armor[id]++

}

/* ==================================================================================================== */

kod po edycji:
//Will return 1 if user has amount of money and then substract
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513] 

format(text, 512, "\ySklep z runami^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\y Uwaga nie kazdy item da sie ulepszyc ^n Slabe itemy latwo ulepszyc ^n Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w2. Kup item [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Exp [Dostajesz doswiadczenie] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") 

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text) 
return PLUGIN_HANDLED  
} 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
switch(key) 
{ 
case 0: 
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1: 
{	
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9: 
{	
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

public upgrade_item(id)
{
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)
if(item_durability[id]<1)
{
dropitem(id)
return
}
if(player_b_jumpx[id]>0) player_b_jumpx[id] += random_num(0,1)

if(player_b_vampire[id]>0)
{
if(player_b_vampire[id]>20) player_b_vampire[id] += random_num(-1,2)
else if(player_b_vampire[id]>10) player_b_vampire[id] += random_num(0,2)
else player_b_vampire[id]+= random_num(1,3)
}
if(player_b_damage[id]>0) player_b_damage[id] += random_num(0,3) 
if(player_b_money[id]!=0) player_b_money[id]+= random_num(-100,300)	
if(player_b_gravity[id]>0)
{
if(player_b_gravity[id]<3) player_b_gravity[id]+=random_num(0,2)
else if(player_b_gravity[id]<5) player_b_gravity[id]+=random_num(1,3)
else if(player_b_gravity[id]<8) player_b_gravity[id]+=random_num(-1,3)
else if(player_b_gravity[id]<10) player_b_gravity[id]+=random_num(0,1)
}
if(player_b_inv[id]>0)
{
if(player_b_inv[id]>200) player_b_inv[id]-=random_num(0,50)
else if(player_b_inv[id]>100) player_b_inv[id]-=random_num(-25,50)
else if(player_b_inv[id]>50) player_b_inv[id]-=random_num(-10,20)
else if(player_b_inv[id]>25) player_b_inv[id]-=random_num(-10,10)
}
if(player_b_grenade[id]>0)
{
if(player_b_grenade[id]>4) player_b_grenade[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_grenade[id]>2) player_b_grenade[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_grenade[id]==2) player_b_grenade[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_reduceH[id]>0) player_b_reduceH[id]-=random_num(0,player_b_reduceH[id])
if(player_b_theif[id]>0) player_b_theif[id] += random_num(0,250)
if(player_b_respawn[id]>0)
{
if(player_b_respawn[id]>2) player_b_respawn[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_respawn[id]>1) player_b_respawn[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_explode[id]>0)player_b_explode[id] += random_num(0,50)
if(player_b_heal[id]>0)
{
if(player_b_heal[id]>20) player_b_heal[id]+= random_num(-1,3)
else if(player_b_heal[id]>10) player_b_heal[id]+= random_num(0,4)
else player_b_heal[id]+= random_num(2,6)
}
if(player_b_blind[id]>0)
{
if(player_b_blind[id]>5) player_b_blind[id]-= random_num(0,2)
else if(player_b_blind[id]>1) player_b_blind[id]-= random_num(0,1)
}

if(player_b_teamheal[id]>0) player_b_teamheal[id] += random_num(0,5)

if(player_b_redirect[id]>0) player_b_redirect[id]+= random_num(0,2)
if(player_b_fireball[id]>0) player_b_fireball[id]+= random_num(0,33)
if(player_b_ghost[id]>0) player_b_ghost[id]+= random_num(0,1)
if(player_b_windwalk[id]>0) player_b_windwalk[id] += random_num(0,1)

if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1)
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

if(player_b_extrastats[id]>0) player_b_extrastats[id] += random_num(0,2)
if(player_b_firetotem[id]>0) player_b_firetotem[id] += random_num(0,50)

if(player_b_darksteel[id]>0) player_b_darksteel[id] += random_num(0,2)
if(player_b_mine[id]>0) player_b_mine[id] += random_num(0,1)
if(player_sword[id]>0)
{
if(player_b_jumpx[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_jumpx[id]=1
if(player_b_vampire[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_vampire[id]=1
if(player_b_gravity[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_gravity[id]=1
if(player_b_respawn[id]==0 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]=15
else if(player_b_respawn[id]>2 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]+=random_num(0,1)
if(player_b_ghost[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_ghost[id]=1
if(player_b_darksteel[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_darksteel[id]=1
}
if(player_ultra_armor[id]>0) player_ultra_armor[id]++

}

/* ==================================================================================================== */




w 100% nie ejstem pewien poniewaz na moje oko crashe wystepowaly co 2-3 mape. i co zmiana wersji czekalem 4 mapki. 1,2,3,4,5,6 crashy nie bylo, w 7 serwer crashna. dlatego pytam czy moze byc blad w tym kodzie. pavulon porownaj kod przed i po edycji.
  • +
  • -
  • 0

#16 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 21:26

Kody prawie się nie różnią, a już na pewno nie na tyle by był z nich crash.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#17 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 04.03.2010 20:25

no racja, prawie się nie różni. więc ja już nie wiem. poczekam jescze troche i przekonam sie na 100% czy crashe ustapily

kurde. dodalem to co mi napisałes raz to pierwsze byly crashe pozniej zmienilem na to 2 i nadal sa te same crashe. jakies inne pomysly?;/

a jest mozliwosc zamienic na cos innego to msg_one?
  • +
  • -
  • 0

#18 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.03.2010 21:40

MSG_ONE_UNRELIABLE, ale to właściwie nic nie zmieni.
Jak masz złego ent'a to nie ważne z czego skorzystasz.
  • +
  • -
  • 0

#19 Weed.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 04.03.2010 22:51

a nie ma jakiegos pluginy czy cos zeby mi pokazal w ktorej linijce i w ktorym pluginie jest blad? bo szukac bledu w tym kodzie to jak suzkac igly w stoku siana
  • +
  • -
  • 0

#20 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.03.2010 23:10

Takiego błędu nie wykryje bo to właściwie nie błąd amxx'a tylko błąd silnika spowodowany niewłaściwym użyciem amxx'a
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych