Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kierunek patrzenia gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 05.06.2012 15:34

A wiec chcialem zmienic kierunek patrzenia gracza zeby patrzyl w dol na sama ziemie ale w tym problem ze nie dziala. moze ktos napisze jak poprawnie trzeba to zrobic. ja to robilem tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
   register_plugin("xxx","0.1","xxx")
   register_clcmd("say /sprawdz", "kierunek_patrzenia")
}
public kierunek_patrzenia(id)
{
new Angles[3]
pev(id,pev_v_angle,Angles)
Angles[0]=88
set_pev(id,pev_v_angle,Angles)
}

a i jeszcze jak by ktos powiedzial jak ustawic aby mozna bylo wywolac funkcje np co 5 sec.
  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 05.06.2012 22:40

Co do głównego pytania nie mam pojęcia , ale wywoływanie funkcji co 5 sekund robi się set_taskiem ;)
http://amxx.pl/dokum...szukaj/set_task
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.06.2012 00:13

dodaj
set_pev( id , pev_fixangle , 1 )
po ustawianiu nowych "kątów"
  • +
  • -
  • 1

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.06.2012 02:11

U mnie działa wyśmienicie (fakemeta + engine)
Sęk tkwi w tym, by wymusić ustawienie nowego wektoru wzroku (fixangle=1).

#include 
#include 
#include 
#include 

public plugin_init(){
    register_plugin("xxx","0.1","xxx")
    register_clcmd("say /sprawdz", "kierunek_patrzenia")
}
public kierunek_patrzenia(id){
    new Float:Angles[3];          // pojemnik na wektor wzroku
    pev(id,pev_v_angle,Angles);   // pobiera wektor zwroku gracza
    Angles[0]=90.0;               // ustawia pionowy wektor na sam dol (skala od 90.0 (dol) poprzez 0.0 (srodek) do -90.0 (gora))
    set_view_angle(id,Angles);    // ustawia wektor wzroku gracza
}

set_view_angle(id, Float:angles[3]){
    entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, angles);  // ustawia bytowi wektor wzroku
    entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1);        // wymusza wektor wzroku

    return;
}


edit. Kto mi uwierzy, że karta wisiała od wczoraj nie odświeżana i post napisałem, zanim ujrzałem post Darka?
BTW. Post się chociaż przyda jako przykład użycia, a set_view_angle() znalazłem kiedyś na AM i używam z powodzeniem. benio101 (06.06.2012, 22:28):
przy 90.0 będzie patrzeć na dół, kod był i jest dobry, pomyliłem za to opis w komentarzu do kodu, opis już poprawiony.

G[o]Q (06.06.2012 15:28):
a czy w twoim kodzie postać nie będzie patrzeć w góre ?
G[o]Q (06.06.2012 15:28):
a czy w twoim kodzie postać nie będzie patrzeć w góre ?


#5 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 06.06.2012 15:19

aha dzięki za pomoc ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.06.2012 15:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych