Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szlendii - zdjęcie

Szlendii

Rejestracja: 30.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2015 00:52
-----

#423694 Prośba o zrobienie kilku klas zwykłych i 1 premium

Napisane przez Szlendii w 23.06.2012 21:34

Proszę dwie klasy :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#419592 prośba o kompilacje (easyblock)

Napisane przez Szlendii w 10.06.2012 13:53

Pobierz do tego potrzebne includy.
  • +
  • -
  • 1


#418557 [ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy

Napisane przez Szlendii w 07.06.2012 13:34

Proszę wszystkie trzy klasy :) Do Determinatora dodałem ubranie wroga ; ))
Pozdrawiam ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#418310 Prośba o Kompilacje menu.

Napisane przez Szlendii w 06.06.2012 19:21

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("amx_cod", "menu")
}

public menu(id)
{

new menu = menu_create("\r[COD:MW3] \yFunkcje ExpMod'a:", "wybieranie"); //1
menu_additem(menu, "Ustaw \yLEVEL"); //2
menu_additem(menu, "Daj \yPERK \d[Slot Pierwszy]"); //3
menu_additem(menu, "Daj \yPERK \d[Slot Drugi]"); //3
menu_additem(menu, "Przenies \yLEVEL"); //4
menu_additem(menu, "Zamien \yLEVEL"); //5
menu_additem(menu, "Zsumuj \yLEVEL");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");



return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
}
case 1:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 2;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 3;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 3:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 4;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 4:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 5;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 5:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 6;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 6:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 7;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
}

menu_destroy(menu);
}

public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(opcja == 1)
console_cmd(id, "messagemode ile");
else if(opcja == 2)
console_cmd(id, "messagemode ile");
else if(opcja == 3)
wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4)
wybierz_perk_2(id);
else if(opcja == 5 || opcja == 6 || opcja == 7)
wybierz_klase(id);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}

public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)

cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Dodales graczowi !z%s !c%i !nEXPa", name, str_to_num(ilosc));
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !ndodal Tobie !c%i !nExpa !", vName, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
new potrzeba, vName[32];
potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
get_user_name(id, vName, 31)

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Ustawiles graczowi !z%s !c%i !nLevel", name, str_to_num(ilosc));
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nustawil Tobie !c%i !nLevel !", vName, str_to_num(ilosc));
}
}

public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];

if(opcja == 5)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)


new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Przeniosles Level graczowi !z%s !nz klasy !c%s !nna klase !c%s", name, klasa[0], klasa[1]);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nprzenisol Tobie Level z klasy !c%s !nna klase !c%s !", vName, klasa[0], klasa[1]);

}
if(opcja == 6)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)

new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Zamieniles Level graczowi !z%s !nmiedzy klasa !c%s !na klasa !c%s", name, klasa[0], klasa[1]);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nzamienil Tobie Level z klasy !c%s !nna klase !c%s !", vName, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 7)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)

new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Zsumowales Level graczowi !z%s !nz klasy !c%s !nna klase !c%s", name, klasa[0], klasa[1]);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nzsumowal Tobie Level z klasy !c%s !nna klase !c%s !", vName, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, 0, 0, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!nDales graczowi !c%s !nperk !z%s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybierz_perk_2(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler_2");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler_2(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, 0, 0, 1);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!nDales graczowi !c%s !nperk !z%s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}


Zmniejszyłem do 4 errorów . Nie wiem jak dalej począć. Pokombinuję i może zrobię ; D
  • +
  • -
  • -2


#417700 [ROZWIĄZANE] undefined symbol "Button"

Napisane przez Szlendii w 04.06.2012 12:09

Proszę bardzo :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417291 [ROZWIĄZANE COD NOWY] jak ustawić tą klasę jako premium

Napisane przez Szlendii w 03.06.2012 09:40

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}


dodaj do tego
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Zwinny Zolnierz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
   
    return COD_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1


#417058 4 klasy premium

Napisane przez Szlendii w 02.06.2012 17:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

new const nazwa[] = " Progamer";
new const opis[] = "Dostaje m4a1 + scout z m4 ma 1/10 , scout 1/1 , z kosy 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 30;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Szlendi");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[ Progamer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 10
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 1

}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Pro Gamer :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

new const nazwa[] = "Aimer";
new const opis[] = "Posiada eliminator rozrzutu , 1/9 z m4a1 oraz ak47";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 60;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Szlendi");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Aimer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
oneonone[id][CSW_M4A1] = 9
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Aimer ;)
  • +
  • -
  • 1


#414767 Prośba o klasę.

Napisane przez Szlendii w 26.05.2012 21:27

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#413440 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu vip

Napisane przez Szlendii w 22.05.2012 19:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.6"
#define AUTHOR "Kaster"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vip/vip.mdl")
precache_model("models/player/vip2/vip2.mdl")
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
set_user_health(id, 175);
set_user_maxspeed(id, - 2.0)
set_user_armor(id, 200)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip2")
give_item(id, "item_thighpack")
}
}
else
{
cs_reset_user_model(id)
}

}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}

return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#409695 [ROZWIĄZANE] Prosze o przerobienie klasy

Napisane przez Szlendii w 12.05.2012 21:05

Normalnie to skompilowałem więc nie widzę problemu z tą klasą .
  • +
  • -
  • 1


#402441 Jak dodać dmg do danej broni.

Napisane przez Szlendii w 27.04.2012 10:15

Proszę działa w 100% :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#394300 Prosba o klasy/perki

Napisane przez Szlendii w 08.04.2012 21:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zwinny Szpieg";
new const opis[] = "Posiada podwojny skok w powietrzu i ubranie wroga. Jest szybki";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS) | (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Szlendi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Szlendi", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 13) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


wszystko powinno ładnie śmigać ; )
  • +
  • -
  • 1


#392834 [ROZWIĄZANE] Ciekawe kto jest w stanie zrobić taką klasę.

Napisane przez Szlendii w 06.04.2012 22:33

Pomoc udzielona. Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
GG wyślę na PW.
  • +
  • -
  • 0


#392829 [ROZWIĄZANE] Ciekawe kto jest w stanie zrobić taką klasę.

Napisane przez Szlendii w 06.04.2012 22:19

Zrobiłem wszystko oprócz cichego biegania :( Mam jakieś błędy przy kompilacji. Mam nadzieję, że pomogłem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#391901 2 Problemy z DM

Napisane przez Szlendii w 05.04.2012 16:22

Mam paczkę DM dla Ciebie. Na pewno wszystko gra :) napisz na PW swoje GG
Ale najpierw spróbuj w pliku amxx.cfg zmienić remove_objectives na no_objectives
  • +
  • -
  • 1