Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o Kompilacje menu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 04.06.2012 13:22

Tak jak w temacie.

Załączone pliki



#2 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 06.06.2012 19:21

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("amx_cod", "menu")
}

public menu(id)
{

new menu = menu_create("\r[COD:MW3] \yFunkcje ExpMod'a:", "wybieranie"); //1
menu_additem(menu, "Ustaw \yLEVEL"); //2
menu_additem(menu, "Daj \yPERK \d[Slot Pierwszy]"); //3
menu_additem(menu, "Daj \yPERK \d[Slot Drugi]"); //3
menu_additem(menu, "Przenies \yLEVEL"); //4
menu_additem(menu, "Zamien \yLEVEL"); //5
menu_additem(menu, "Zsumuj \yLEVEL");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");



return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
}
case 1:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 2;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 3;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 3:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 4;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 4:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 5;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 5:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 6;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
case 6:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
Gracz(id);
opcja = 7;
}
else
ColorChat(wybrany, RED, "!z[INFO]!n Ta opcja jest dostepna tylko dla !cH@ !");
}
}

menu_destroy(menu);
}

public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(opcja == 1)
console_cmd(id, "messagemode ile");
else if(opcja == 2)
console_cmd(id, "messagemode ile");
else if(opcja == 3)
wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4)
wybierz_perk_2(id);
else if(opcja == 5 || opcja == 6 || opcja == 7)
wybierz_klase(id);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}

public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)

cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Dodales graczowi !z%s !c%i !nEXPa", name, str_to_num(ilosc));
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !ndodal Tobie !c%i !nExpa !", vName, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
new potrzeba, vName[32];
potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
get_user_name(id, vName, 31)

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Ustawiles graczowi !z%s !c%i !nLevel", name, str_to_num(ilosc));
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nustawil Tobie !c%i !nLevel !", vName, str_to_num(ilosc));
}
}

public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];

if(opcja == 5)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)


new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Przeniosles Level graczowi !z%s !nz klasy !c%s !nna klase !c%s", name, klasa[0], klasa[1]);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nprzenisol Tobie Level z klasy !c%s !nna klase !c%s !", vName, klasa[0], klasa[1]);

}
if(opcja == 6)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)

new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Zamieniles Level graczowi !z%s !nmiedzy klasa !c%s !na klasa !c%s", name, klasa[0], klasa[1]);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nzamienil Tobie Level z klasy !c%s !nna klase !c%s !", vName, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 7)
{
new vName[32]
get_user_name(id, vName, 31)

new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Zsumowales Level graczowi !z%s !nz klasy !c%s !nna klase !c%s", name, klasa[0], klasa[1]);
ColorChat(wybrany, RED, "!z[COD:MW3]!n Admin !z%s !nzsumowal Tobie Level z klasy !c%s !nna klase !c%s !", vName, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, 0, 0, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!nDales graczowi !c%s !nperk !z%s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybierz_perk_2(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler_2");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}

menu_display(id, menu);
}

public wybierz_perk_handler_2(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cod_set_user_perk(wybrany, item, 0, 0, 1);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);

ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!nDales graczowi !c%s !nperk !z%s", name, nazwa_perku);

return PLUGIN_HANDLED;
}


Zmniejszyłem do 4 errorów . Nie wiem jak dalej począć. Pokombinuję i może zrobię ; D
sebul (06.06.2012 20:38):
Kod powyżej 200 linijek dodajemy w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • -2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych