Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Play4Fun - zdjęcie

Play4Fun

Rejestracja: 11.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.09.2015 16:09
-----

#464364 [ROZWIĄZANE] Pomocy Nie Moge Wybrac Klasy W DiabloMod By Onyke!!

Napisane przez Play4Fun w 05.10.2012 12:06

Po pierwsze:

Podepnij bazę danych (SQL) robi się to w amxx.cfg - jeżeli baza jest niepodpięta nie będzie można wybrać klasy. Proste i logiczne :)
A dokładniej w amxx.cfg dopisujesz kilka linijek:


amxx_sql_host "adresbazymysql.pl (zewnętrzny, nie localhost)"
amxx_sql_user "nazwauzytkownika bazy danych"
amxx_sql_pass "haslo bazy danych"
amxx_sql_db "nazwabazydanych"
amxx_sql_table "admins"
amxx_sql_type "mysql"

Oczywiście każde wartości zawarte w "" piszesz swoje nie te co podałem, to tylko przykład.

Po drugie:
Co do "crashu", to pewnie wgrałeś jakiś niepotrzebny plugin który wywołuje errory, pokaż logi serwera.
  • +
  • -
  • 2


#426636 Gildie

Napisane przez Play4Fun w 01.07.2012 15:46

W tym Diablo jest system gildii ;) sprawdź - http://amxx.pl/topic...-mod-by-stachu/
  • +
  • -
  • 1


#426340 [ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginu na CodMod ( /daj /daj2 )

Napisane przez Play4Fun w 30.06.2012 18:49

Łap .amxx i .sma

Daje ci to zapakowane ponieważ nie pobierzesz jako plugin, brakuje biblioteki. A myślę że z kompilacją lokalną też będziesz miał problemy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#426333 dodanie poszczegolnych mocy do klas

Napisane przez Play4Fun w 30.06.2012 18:40

Hmm Onyke dobrze napisał tylko ja postaram się aby wytłumaczyć ci to w prostszej postaci.

Np:

player_b_silent // Ciche chodzenie

Robimy tak:
player_b_silent[33] = 1
// to jest zmienna mocy

//teraz właśnie dodajemy warunek tak jak napisał to Onyke.
player_b_silent[id] = 1
// w zależności nie raz możesz dawać to w RoundStart a tam wywołany warunku wygląda trochę inaczej:
player_b_silent[i] = 1
// nie będę tego rozwijał bo się pogubisz :P

Teraz chyba najważniejsze dla ciebie czyli wywołanie tego taska:
set_task ( 5.0, "ciche chodzenie", id )
// w poradniku który dał ci Onyke masz napisane co oznaczają poszczególne parametry.

Potem wywołujesz to do poszczególnej klasy i tyle w case masz moce klasy. Oczywiście w zależności jakiego Diablo Moda masz.
Łatwiej tego już wytłumaczyć nie umiem. Mam nadzieję że to co ci dałem ja i Onyke pomoże ci. Moce masz tu - [Tutorial] Tworzenie nowych przedmiotów - Poradniki oraz Łatki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
funkcje czasowe tu - set_task - funkcje czasowe - Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zresztą już ci to podawaliśmy.
  • +
  • -
  • 1


#426267 dodanie poszczegolnych mocy do klas

Napisane przez Play4Fun w 30.06.2012 16:15

spróbuj jeszcze tego - http://amxx.pl/topic...ia-losowy-item/

A to moce które możesz dodać - http://amxx.pl/topic...ch-przedmiotow/

Mam nadzieję że pomogłem.
  • +
  • -
  • 1


#426251 dodanie poszczegolnych mocy do klas

Napisane przez Play4Fun w 30.06.2012 15:08

http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/

http://amxx.pl/topic...klas-nowe-menu/

tu masz wiele więcej - http://amxx.pl/forum...iki-oraz-latki/
  • +
  • -
  • 1


#419865 Źle wyświetla wytrzymałość perku

Napisane przez Play4Fun w 11.06.2012 15:39

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s (%i)]^n[Perk II : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]);
Zmień to powyżej na to poniżej:


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s (%i)]^n[Perk II : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id]);

Powinno działać xD
  • +
  • -
  • 1


#419541 Error logi (crash serwera)

Napisane przez Play4Fun w 10.06.2012 10:28

Nie mogę podać .sma to jest unikalne Diablo i nie mam zamiaru jeszcze go podawać na amxx.pl chciałbym wiedzieć w czym jest problem? co oznacza
native error?
  • +
  • -
  • -1


#418170 Mrygajacy HUD

Napisane przez Play4Fun w 06.06.2012 10:05

set_hudmessage(250, 250, 0, 0.04, 0.21, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); 
        show_hudmessage( 0, "^n^n^n^n^n^n^n^nKoniec Eventu za %d sekund!", iTime ) 

Mi pomogło. Może i tobie pomoże, wystarczy zmienić położenie HUD'a bądź zrobić ciemniejszy kolor wiadomości.
  • +
  • -
  • 1


#410014 Pouczenie słowne od administracji + menu

Napisane przez Play4Fun w 13.05.2012 15:51

Podoba mi się :) miałem właśnie nad takim czymś myśleć i napisać ale wyprzedziłeś mnie :D

Łap + ---> :)

poprawione "byc" na "badz"

Skompilujcie sobie i będzie działało :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#410012 Prefiksy klasy przed nickiem

Napisane przez Play4Fun w 13.05.2012 15:39

mi przy kompilowanieu wyskakuje taki blad :

diablo_onyke.sma(14385) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "pCvarPrefixy"

bedzie dzialac prefiks ?


Tak będzie działać to tylko warning ;) nie error :P
  • +
  • -
  • 1


#410007 Błędy w logach

Napisane przez Play4Fun w 13.05.2012 15:27

L 05/13/2012 - 13:34:27: [AMXX] Plugin file open error (plugin "cod_sellperk.amxx")

AMXX nie może otworzyć pluginu sellperk :) --> w plugins.ini dodałeś cod_sellperk.amxx
1. Zobacz czy taka sama nazwa pluginu jest w amxmodmenu/plugins.
2. Pamiętaj że wielkość liter MA ZNACZENIE.
3. Jeżeli w folderze plugins nazwa jest z dużej, a w plugins.ini z małej plugin nie zostanie otwarty :D
  • +
  • -
  • 1