Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prefiksy klasy przed nickiem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.04.2012 21:01

No to zaczynamy

Szukamy

public plugin_init()
{


Pod tym dodajemy

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");


A na samym końcu dodajemy

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",Race[player_class[id]],player_lvl[id]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


To wszystko :)
  • +
  • -
  • 3

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.04.2012 22:46

pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");


zmień to bo razi w oczy O.o czysto z coda zerżnięte
  • +
  • -
  • 0

#3 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 18.04.2012 06:05

Ja nie mogę edytować niech jakiś mod zmieni

pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");


na

pCvarPrefixy = register_cvar("diablo_prefix","1");



Kod zapożyczony od Darka tylko z edytowany :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.04.2012 07:40

Kod w 1 poście poprawiony, wywaliłem to co zbędne
  • +
  • -
  • 0

#5 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 18.04.2012 14:24

@MisieQ

Usunąłeś z poradnika

znajdź

new Float:player_huddelay[33]


pod dodaj

new pCvarPrefixy;


i tera będą błędy przy kompilowaniu :D

i bez tego też nie działa

zamiast samego

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");


daj

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
pCvarPrefixy = register_cvar("diablo_prefix","1");


Więc dodajcie bo nie będzie działać

Krok niepotrzebny :)

Szukamy

public create_klass(id, class) {

a w nim

get_user_authid(id, sid, 31);

Pod dodajemy

ColorChat(0, GREEN, "[Diablo]^x01 Gracz ^x03 %s ^x01 rozpoczal gre na klasie^x03 %s ^x01", name, Race[class])


Użytkownik glut1997 edytował ten post 18.04.2012 13:59

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 28.04.2012 10:03

Proszę o poprawienie Pierwszego postu :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 10.05.2012 18:37

Poprawi to ktoś w końcu ? :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#8 teles190

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 12.05.2012 15:15

mi przy kompilowanieu wyskakuje taki blad :

diablo_onyke.sma(14385) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "pCvarPrefixy"

bedzie dzialac prefiks ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.05.2012 15:39

mi przy kompilowanieu wyskakuje taki blad :

diablo_onyke.sma(14385) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "pCvarPrefixy"

bedzie dzialac prefiks ?


Tak będzie działać to tylko warning ;) nie error :P
  • +
  • -
  • 1

#10 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2012 19:19

teles190 jeśli mnie głowa nie myli to dodałeś: new pCvarPrefixy; na początku kodu :D I za nic to nie odpowiada. Czyli usunąć: new pCvarPrefixy;
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#11 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.05.2012 17:43

teles190 jeśli mnie głowa nie myli to dodałeś: new pCvarPrefixy; na początku kodu :D I za nic to nie odpowiada. Czyli usunąć: new pCvarPrefixy;


Jeżeli usunie new pCvarPrefixy, wystąpi error!
Przynajmniej ja tak mam.

Dlatego usuń:
1.
new pCvarPrefixy;
2.
pCvarPrefixy = register_cvar("diablo_prefix","1");

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 26.05.2012 17:47

  • +
  • -
  • 0

#12 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 29.06.2012 09:28

Poprawiłem cały kod bo widzę że nikt się nie kwapi i aktualny kod nie pokazuje lvl mimo iż zostały użyte funkcję:


Wklejamy do plugin_init:
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

Wklejamy na samym dole:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))	  
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[256],szTmp2[256];
    get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
    
    new szPrefix[64]
    formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",Race[player_class[id]],player_lvl[id])
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
    }
    else{
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
    }
    
    set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych