Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mrygajacy HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 04.06.2012 16:56

Witam! Czy mógłby mi ktoś przerobić plugin aby ten hud był cały czas widoczny a nie znikał i co 10 lub 15 sek się pokazuje na sek ???

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "[COD] Exp Event"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"

/* Optymalizacja kodu by DarkGL */

#define TASK_ID 666

new iTime, pCvarEvent;
new cvar_eventxp, cvar_eventoff;

public plugin_init() {
    register_plugin("Exp Event", "0.1", "RPK. Shark")
    
    register_clcmd("say /event", "Start");
    
    pCvarEvent = register_cvar("cod_eventczas", "300");
    cvar_eventoff = register_cvar("cod_eventoff", "1000");
    cvar_eventxp = register_cvar("cod_eventxp", "2000");
}

public Start(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) || task_exists( TASK_ID ) )
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventxp))
    server_exec();
    
    client_print(0, print_center, "EXP Event WLACZONY!");
    
    iTime = get_pcvar_num( pCvarEvent );
    
    remove_task( TASK_ID )
    
    set_task( 1.0, "Koniec", TASK_ID, .flags = "b" )
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public Koniec()
{
    if( iTime <= 0 )
    {
        remove_task( TASK_ID )
        
        server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventoff))
        server_exec();
        
        client_print(0, print_center, "EXP Event WYLACZONY!");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    show_hudmessage( 0, "^n^n^n^n^n^n^n^nKoniec Eventu za %d sekund!", iTime )
    
    iTime --;
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 04.06.2012 17:02

kod wygląda dobrze. Może ogranicz pluginy(te niepotrzebne) które wysyłają wiadomości HUD i nie powinno tak migać
  • +
  • -
  • 1

#3 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 04.06.2012 17:07

no ale ja mam tylko silnik cod,system monet no i ten :)

#4 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 04.06.2012 17:18

Kod jest dobry - masz za dużo pluginów z hudem... Ew możesz go przesunąć.
  • +
  • -
  • 1

#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 04.06.2012 17:23

Ew możesz go przesunąć.

Co ma piernik do wiatraka?

Próbuj:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "[COD] Exp Event"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"

/* Optymalizacja kodu by DarkGL */

#define TASK_ID 666

new iTime, pCvarEvent;
new cvar_eventxp, cvar_eventoff;

new HUD

public plugin_init() {
	    register_plugin("Exp Event", "0.1", "RPK. Shark")
	    
	    register_clcmd("say /event", "Start");
	    
	    pCvarEvent = register_cvar("cod_eventczas", "300");
	    cvar_eventoff = register_cvar("cod_eventoff", "1000");
	    cvar_eventxp = register_cvar("cod_eventxp", "2000");
        HUD = CreateHudSyncObj();
}

public Start(id)
{
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) || task_exists( TASK_ID ) )
			    return PLUGIN_HANDLED;
	    
	    server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventxp))
	    server_exec();
	    
	    client_print(0, print_center, "EXP Event WLACZONY!");
	    
	    iTime = get_pcvar_num( pCvarEvent );
	    
	    remove_task( TASK_ID )
	    
	    set_task( 1.0, "Koniec", TASK_ID, .flags = "b" )
	    
	    return PLUGIN_HANDLED
}

public Koniec()
{
	    if( iTime <= 0 )
	    {
			    remove_task( TASK_ID )
			    
			    server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventoff))
			    server_exec();
			    
			    client_print(0, print_center, "EXP Event WYLACZONY!");
			    
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0);
	    ShowSyncHudMsg( 0, HUD, "^n^n^n^n^n^n^n^nKoniec Eventu za %d sekund!", iTime )
	    
	    iTime --;
	    
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#6 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 04.06.2012 17:56

No prawię dobrze teraz hud znika co 3/5 sek a jest na 6/9 sek :)

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.06.2012 18:21

@up Przecież ww. kod działa idealnie, jeśli chodzi o wyświetlanie HUD. Nie wiem, skąd może Ci się brać "mryganie", a nie wierzę, żeby maszyna nie wykonywała frame`a rzadziej niż co pół sekundy, bo nikt nie grałby na takim serwerze.
edit. Może jednak masz jakiś plugin, który ingeruje w HUD, np. odświeżając go?

#8 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 04.06.2012 18:28

Nie wiem czy to od tego zależy bo ja testuje na : Jak włączę cs'a to daje new_game i tam all plugin działają, może przez to ???

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.06.2012 01:19

Kod wygląda całkowicie poprawnie i na czystym serwerze działa bardzo dobrze. Jedyna przyczyna: masz zainstalowany plugin, który wyświetla coś jeszcze na ekranie, na tym samym kanale co Twój HUD w tym pluginie. To powoduje, że Twój HUD znika. Wyłącz wszystkie pluginy, które wyświetlają coś na HUD i sprawdź wtedy. Jeśli pomoże, a chcesz używać tych pluginów, przerób je stosując HudSync, albo poproś tu na forum o przerobienie.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#10 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.06.2012 10:05

set_hudmessage(250, 250, 0, 0.04, 0.21, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); 
        show_hudmessage( 0, "^n^n^n^n^n^n^n^nKoniec Eventu za %d sekund!", iTime ) 

Mi pomogło. Może i tobie pomoże, wystarczy zmienić położenie HUD'a bądź zrobić ciemniejszy kolor wiadomości.
  • +
  • -
  • 1

#11 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 06.06.2012 10:57


set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage( 0, "^n^n^n^n^n^n^n^nKoniec Eventu za %d sekund!", iTime )

Zamień na:

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(0, hud, "^n^n^n^n^n^n^n^nKoniec Eventu za %d sekund!", iTime )

Dodaj przed plugin_init:
new hud

a do public plugin_precache dodaj:
hud = CreateHudSyncObj()


#12 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 06.06.2012 13:11

Teraz wygląda to tak : jest na 1 sek zniknie na 1 sek :)

Jest teraz dobrze do zamknięcia .

#13 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.06.2012 13:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych