Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

djmiw - zdjęcie

djmiw

Rejestracja: 29.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2013 14:55
-----

#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17

opis
Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK

Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).

Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.

Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka
1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera
1.1.1 - zmiana komend użycia
1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami)
1.0.0 - stworzenie

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inne informacje
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.

Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

komendy
/stworz - tworzy helikopter
/zniszcz - niszczy helikopter

cvary
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 400

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

instalacja
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx
~/models/rc_apache_final.mdl

Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#364289 Więcej punktów za lvl

Napisane przez Roller w 14.02.2012 10:54

Edytuj plik .sma, poszukaj:

public Give_Xp(id,amount)
{
new Players[32], zablokuj;
get_players(Players, zablokuj, "ch");
if(zablokuj < 2 && amount < 200) return PLUGIN_CONTINUE;
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=3
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "[DiabloMod]^x01 Gracz^x04 %s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=6
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE


I zamień na

public Give_Xp(id,amount)
{
new Players[32], zablokuj;
get_players(Players, zablokuj, "ch");
if(zablokuj < 2 && amount < 200) return PLUGIN_CONTINUE;
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=6
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "[DiabloMod]^x01 Gracz^x04 %s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=3
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE


Jest okres średnio jakoś 2600 linijka.


#364299 Więcej punktów za lvl

Napisane przez Roller w 14.02.2012 11:34

Wybacz.
Ale na cod jest podobnie. Więc odszukaj (jest taka opcja "search") w pliku .sma coś w podobie give exp i zmień te wartość
player_point[id]+=6


Jeśli nadal sobie nie poradzisz, to podaj sma to CI to podmienie.


#364318 Więcej punktów za lvl

Napisane przez Roller w 14.02.2012 12:33

Powinno działać.

Załączone pliki




#318653 Pomocy problem z dodawaniem szybkim dodawaniem stat

Napisane przez siem w 06.11.2011 14:42

siemka mam problem z szybkim dodawaniem statystyk do nowego coda moze mi ktos pomoc daje +

sorry za 2 .sma

Załączone pliki




#321083 HP W HUD

Napisane przez radim w 12.11.2011 16:53

Cod stary
http://amxx.pl/topic...tlane-hp-w-hud/

Cod Nowy
http://amxx.pl/topic/62492-hp-w-hud/
  • +
  • -
  • 2


#320939 HP W HUD

Napisane przez Hiroshima w 12.11.2011 13:39

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
ModyCall of Duty ModPytania


  • +
  • -
  • 1


#320906 HP W HUD

Napisane przez siem w 12.11.2011 13:03

TAK DO COD moda


#320650 HP W HUD

Napisane przez siem w 11.11.2011 21:03

siemka mozecie powiedziec jak dodac HP w HUD-zie ?


daje plusiki


#320907 problem z botami

Napisane przez siem w 12.11.2011 13:04

Komenda na kickowanie botow dodawanie itp itd ...


#320632 problem z botami

Napisane przez siem w 11.11.2011 20:15

siemka



mam problem z botami nie dziala mi komenda za naprawienie oczywiscie plusy

mam problem z botami nie dziala mi komenda za naprawienie oczywiscie plusy




TO ZNACZY CHYBA TYLKO KOMENDA :(

Załączone pliki




#335910 dali byście 5+int z AWP

Napisane przez Gość w 18.12.2011 10:33

Nie jest poprawnie. Chyba ,ze ja źle zrozumiałem ale zrozumiałem tak ,ze ma być 5dmg z inteligencji.
jednak polecam pisanie z AWP z możnikiem DMG czyli
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

a dokładnie
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
wartość "5.0" to tyle ile jest TRWAŁEGO bonusu z AWP
wartość "0,2" to jest 20MDG na 100 Inteligencji!!!!

0,5 zamieniamy na *1.4 czyli standardowe dmg są pomnożone razy 1,4 (czyli 100%+40% lub 100dmg+40dmg)


#335891 dali byście 5+int z AWP

Napisane przez siem w 18.12.2011 09:56

WIELKIE dzięki NIE WIEM CZY DZIAŁA I NIE będę na razie SPRAWDZAŁ ALE ŁAP PLUSA


#335885 dali byście 5+int z AWP

Napisane przez siem w 18.12.2011 09:37

siemka chciałbym ,żeby moja klasa (.sma w załączniku) miała 5+int z AWP jednak nie umiem tego zrobić :facepalm2: ,Więc zgłaszam się do was z pomocą

Załączone pliki