Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

djmiw - zdjęcie

djmiw

Rejestracja: 29.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2013 14:55
-----

#549240 [Pytanie] Wyzwania od Cypisa

Napisane przez djmiw w 12.06.2013 17:44

Siemka. Mógłby mi ktoś udostępnić .sma killstreak'a od Cypisa z wgranymi wyzwaniami ?
Gdy sam próbuje to zrobić mam eroory :/
 
Lub jakby ktoś mógł to do poprawy:
 
errory:

Spoiler

 
killstreak.sma:
http://amxx.pl/pastebin/wai8rtmygeo/
 
wyzwania.inl:
http://amxx.pl/pastebin/1o5ofhc7eyas0/


  • +
  • -
  • 1


#344850 [ROZWIĄZANE] QTM_CodMod usunac slota na 2 perka

Napisane przez djmiw w 05.01.2012 16:01

Trzymaj gościu, musze ci powiedziec ze nieźle tam namotałes w tym kodzie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#342816 Prosba o kompilacje

Napisane przez djmiw w 31.12.2011 13:30

Witam,
prosiłbym żeby ktoś mi skompilował to sma ponieważ u mnie na kompie cos sie
kompilator zepsuł a tutaj w kompilatorze nie idzie.
Dodam że to jest do 2 perków więc trzeba miec przerobione codmod.inc

Z góry dziękuje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#332580 Prosba o zrobienie perku

Napisane przez djmiw w 10.12.2011 16:36

Prosilbym o zrobienie perku Szlachcic ma on dawac co runde 16000 $
  • +
  • -
  • 1


#332577 2 perki do naprawy

Napisane przez djmiw w 10.12.2011 16:34

Tak jak w temacie.

GravityBoy : nie dziala grawitacja
Fart Taliba: nie dziala 1/4 z deagle

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#332071 Menu /drop i /perk

Napisane przez djmiw w 09.12.2011 19:38

Moglby mi ktos podac jak zrobic menu do cod nowy dodalem 2 sloty na perki . I chce zrobic
takie cos ze jak wpisze /perk to pisze pokaz informacje o perku 1 xxx perku 2 xxx . A /drop wyrzuc perk 1 xxx
perk 2 xxx Gdzie xxx to nazwa perku
Czy dałoby rade cos takiego zroic ???

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#330993 bf2 HUD bląd z odznakami

Napisane przez djmiw w 06.12.2011 19:22

Witam otóż mam problem z odznakami na bf2. Ostatnio wgrałem nowego Huda i nie nalicza w nim odznak
a na dole w tym starym HUDZIE wszystko dziala naprawi ktos ???? potrzebne na szybko

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#318674 Pomocy problem z dodawaniem szybkim dodawaniem stat

Napisane przez djmiw w 06.11.2011 15:05

Trzymaj .sma

http://amxx.pl/wklej...58825018064/dl/

i .amxx

http://amxx.pl/wklej...58830618064/dl/
  • +
  • -
  • 1


#309188 2 klasy

Napisane przez djmiw w 16.10.2011 18:21

Napisales ze talib ma miec 1/6 tu masz 1/7 :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/7 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		    if(!is_user_connected(idattacker))
						    return HAM_IGNORED; 
		  
		    if(damagebits & DMG_BULLET)
		    {
						    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
						  
						    if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
										    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
		    }
		  
		    return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);
if (flags & FL_WATERJUMP)
  return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
  return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
  return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 3


#309175 2 klasy

Napisane przez djmiw w 16.10.2011 18:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
  return;
 
if(!ma_klase[killer])
  return;
 
if(random(2))
  return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
  return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
  return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
  return;
 
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;	 
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if (!(flags & FL_ONGROUND))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Eh sory zmien opis bo zapomnialem :) z tego pospiechu
  • +
  • -
  • 2


#306230 Cod Hud Info

Napisane przez djmiw w 11.10.2011 13:37

Zamiast

W QTM_Codmod.amxx znajdź

nie powinno byc .sma ?????
  • +
  • -
  • 1


#305298 HUD - Pomoze Ktos?

Napisane przez djmiw w 09.10.2011 17:23

w public pokaz informacje czy jakos tak :D
  • +
  • -
  • 1


#297387 Szukam Samolotów nalotów

Napisane przez djmiw w 18.09.2011 11:53

Tu masz http://www.gamesboar...c.php?f=35&t=20
  • +
  • -
  • 1


#297083 Klasy do COD

Napisane przez djmiw w 17.09.2011 15:37

masz :)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "[Premium]KaliBeR";
new const opis[] = "M4A1+ AKA Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) + 200% biegu ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 140;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


tutaj kolejna


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "[Premium]Invitron";
new const opis[] = "1/4 z deagla + Auto BH + 180% biegu ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


i kolejna


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 35(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


i ostatnia


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Profesjonalny Kucacz ";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_MAC10 ;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


reszty nie umialem :P
  • +
  • -
  • 1


#291248 Problem z klasami

Napisane przez djmiw w 02.09.2011 16:08

proszę a z morderca nie wiem co jest nie tak.

Nozownik

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "[P]Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 90;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
   
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Premium] Kup premium za 15zl SMS/10zl przelew na miesiac")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
	   
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
    return HAM_IGNORED;
}


Nieskonczony

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nieskonczony";
new const opis[] = "Ma nieskonczonosc ammo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 90;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala edytowana przez Mordek");
public CurWeapon(id)
{
	    if(!is_user_connected(id))
			    return;
	   
	    if(!ma_klase[id])
			    return;
	   
	    set_user_clip(id, 2);
}
	   
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
			    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
			    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			    return weaponid;
	    }
	    return 0;
}

  • +
  • -
  • 1