Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

dali byście 5+int z AWP

cod nowy chche dali awp żeby

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 siem

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 18.12.2011 09:37

siemka chciałbym ,żeby moja klasa (.sma w załączniku) miała 5+int z AWP jednak nie umiem tego zrobić :facepalm2: ,Więc zgłaszam się do was z pomocą

Załączone pliki



#2 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 18.12.2011 09:43

Łap :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "[W]ymiatacz:M;)";
new const opis[]    = "Ma m4 AWP 5+int z AWP na kuacaka niewidzialność i 2 rakiety wszystkie granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 75;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[W]ymiatacz:M;)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    cs_set_user_nvg(id, 1);
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}


#3 siem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 18.12.2011 09:56

WIELKIE dzięki NIE WIEM CZY DZIAŁA I NIE będę na razie SPRAWDZAŁ ALE ŁAP PLUSA

#4 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.12.2011 10:33

Nie jest poprawnie. Chyba ,ze ja źle zrozumiałem ale zrozumiałem tak ,ze ma być 5dmg z inteligencji.
jednak polecam pisanie z AWP z możnikiem DMG czyli
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

a dokładnie
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
wartość "5.0" to tyle ile jest TRWAŁEGO bonusu z AWP
wartość "0,2" to jest 20MDG na 100 Inteligencji!!!!

0,5 zamieniamy na *1.4 czyli standardowe dmg są pomnożone razy 1,4 (czyli 100%+40% lub 100dmg+40dmg)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, chche, dali, awp, żeby

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych