Siema może mi ktoś napisać all perki np
codperk_autodestrukcja.amxx i tak dalej
link do perków: nie ma
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez VineRTM
w 14.10.2014 17:06
Napisane przez The.Scott
w 26.09.2014 16:46
Napisane przez Ogen Dogen
w 26.09.2014 20:43
Ja usunąłem wszystkie państwa w acp , zostawiłem Polskę i Francję. Wszystkie boty rejestrowały się na Francję a w podstronie rejestracji dopisujesz :
if ($country == "fr") die("Wybierz Polski");
To blokuje rejestrację , a jeśli chcesz żeby jeszcze nie krążyły po stronie to możesz w htaccess dopisać
order deny,allow deny from all allow from pl
Ale wiem że i tak blokuje częśc połączeń z Polski , więc to już jak uważasz
Napisane przez BeMM
w 24.09.2014 18:49
Napisane przez grankee
w 14.09.2014 05:27
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new sync public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("koniec_rundy", 2, "1=Round_End"); // Add your code here... sync = CreateHudSyncObj() } public koniec_rundy() { new c4 = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "weapon_c4"); if(c4) { new owner = pev(c4, pev_owner); set_hudmessage(0, 255, 100, -1.0, -1.0, 2, 3.0, 7.0,0.1,0.3,3); ShowSyncHudMsg(0,sync, "%s zostal przegranym!", "test"); } }
Zamieniłem sobie nick na "test" jako, że nie mam potrzeby wyświetlać tam nicku. U mnie działa 15 rund pod rząd, ale gaśnie przy nowej rundzie. Jeśli chcesz utrzymać napis musisz go wywołać jeszcze raz w evencie newround(tym razem bez efektu wypisywania literka po literce a za to mozesz dodac efekt powolnego zanikania), zapisując w zmiennej globalnej/statycznej id gracza oraz zerując je po odnowieniu napisu(zeby przez pomylke nie wywalalo w jeszcze kolejnej rundzie).
Napisane przez triget
w 20.10.2012 14:22
Napisane przez Train2014
w 14.09.2014 21:48
Napisane przez amator75
w 16.09.2014 20:42
Napisane przez
PowerShot
w 11.09.2014 13:24
TAK ISTNIEJE
Napisane przez GwynBleidD
w 12.09.2014 10:22
Oj absolutnie nie!1+ ? To dokładnie to samo co ++
a = 3 b = 2 if (a == b) { // false, z oczywistych przyczyn } if (a == ++b) { // true, gdyż ++b zwróci 3, gdy b było równe 2 } if (a == b) { // true, gdyż b jest teraz równe 3! }
a = 3 b = 2 if (a == b) { // false, z oczywistych przyczyn } if (a == 1+b) { // true, gdyż 1+b zwróci 3, gdy b było równe 2 } if (a == b) { // nadal false, b dalej jest równe 2 }Tak wygląda różnica w praktyce. Dodatkowo:
a = 3 b = 2 if (a == b) { // false, z oczywistych przyczyn } if (a == b++) { // false, gdyż b++ zwróci STARĄ wartość b } if (a == b) { // true, nowa wartość b to 3! }++b jest nazywane pre-inkrementacją, gdyż inkrementacja zmiennej (czyli zwiększenie jej wartości o 1) następuje przed zwróceniem wartości zmiennej. b++ nazywane jest post-inkrementacją, gdyż inkrementacja następuje PO zwróceniu wartości zmiennej.
for (new i=0; i<a;++i)dlaczego?
Napisane przez
Nielegalny.
w 09.09.2014 16:32
Jak w temacie proszę o komplinacje tego oto plugina
Napisane przez 0-0-0
w 24.08.2013 16:55
Napisane przez Onyke
w 29.08.2014 21:04
Napisane przez silnik
w 29.08.2014 20:05