Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak daleko poleciał granat


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 10.09.2014 17:16

Witam, istnieje funkcja która zwraca jak daleko poleciał granat ? na przykład Smoke

 

Dziękuje  ^D^


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#2 PowerShot

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Zmc
Offline

Napisano 11.09.2014 13:24

TAK ISTNIEJE
 


Serwery CS

CoD [Easy] | 2001- IP:193.33.176.166:27015

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

Forum: Power-Shot.pl


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2014 13:27

2 opcje:
-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość

-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.09.2014 13:36

 

-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc

Nie tylko predkosc odpowiada za to gdzie granat wybuchnie ;)
 

 

-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość

 

 

Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu


  • +
  • -
  • 1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2014 13:39

http://amxx.pl/topic...conego-granatu/


  • +
  • -
  • 1

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2014 13:42


Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu

 

tak wiem nie wiem czemu ale myslalem ze chodzi o odleglosc pierwszego uderzenia


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.09.2014 14:23

Tu właśnie zależy, czy liczymy to, gdzie się 1 raz odbije czy to, gdzie spadnie.

Co do wybuchu, żeby być "szybszym" można złapać nie tylko moment wybuchu, ale też moment, gdy granat się zatrzyma, co może nastąpić wcześniej niż wybuch, wtedy podamy dystans zanim granat wybuchnie :)
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#8 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 11.09.2014 20:13

TAK ISTNIEJE


Nagroda w postaci reputacji adekwatna do wypowiedzi ^D^

 

Coś z tego będzie ?  :wstyd:

RegisterHam(Ham_Touch,"grenade","fwTouch")


new Float:preOrigin[3]; // Pozycja Gracza
new Float:vfOrigin[3]; // Pozycja Smoke

public grenade_throw(id, idGranade, wId){
	if(wId==CSW_SMOKEGRENADE){
		pev(id, pev_origin, preOrigin);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_touch(touched, toucher)
{
    static class[32],Float:forigin[3];
    pev(toucher, pev_classname, class, sizeof class - 1);
    pev(toucher, pev_origin, forigin);
    
    if(containi(class, "grenade") != -1 && !touched)
    {
        new wid = get_pdata_int(toucher,OFFSET_ENT_TO_INDEX);
        if(wid == CSW_SMOKE)
		{
			pev(toucher, pev_origin, vfOrigin);
		}
    }
}

  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#9 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.09.2014 21:10

Porownywanie ciagu znakow w czesto wykonujacych sie funkcjach jest istnym marnotrawstwem mocy obliczeniowej.

 

 
 
Zalacznik, w sumie ma to sens jakis

 

Załączone pliki


Użytkownik Puchate edytował ten post 11.09.2014 21:27

  • +
  • -
  • 1

#10 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 12.09.2014 12:39

Liczyć będzie to bardzo rzadko, do max kilku razy na mapę.

 

Który kod obciąży bardziej serwer, mój czy Twój?

 


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#11 PowerShot

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Zmc
Offline

Napisano 12.09.2014 20:00

Eryk plugin 

Puchate

mniej obciąży testowalem.


Serwery CS

CoD [Easy] | 2001- IP:193.33.176.166:27015

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

Forum: Power-Shot.pl


#12 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 14.09.2014 12:20

Eryk plugin 

Puchate

mniej obciąży testowalem.

 

Dobrze zrozumiałem, że plugin puchate mniej obciąży serwer?


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych