Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

szelbi - zdjęcie

szelbi

Rejestracja: 23.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2017 13:42
*****

Moje tematy

Jak skutecznie pozbyć się botów w WebSpell?

22.09.2014 20:02

Tak jak w temacie. Jak skutecznie pozbyć się botów w WebSpell? Zainstalowałem już reCaptcha zamiast zwykłej wersji wbudowanej w skrypt. Macie może również pomysł jak usunąć wszystkie konta należące do botów? Bo na mojej stronie mam przez to już grubo ponad 20k userów.

ServerViewer v.1.1 by WebKolo.pl

07.09.2014 12:50

Opis


Dzięki temu skryptowi możesz dodać listę serwerów na swojej stronie WWW.
Lista serwerów jest generowana automatycznie, dodawanie serwerów jest bardzo łatwe. Skrypt jest oparty o silnik LGSL. Posiada on wiele opcji. Oto kilka z nich:
  • panel administracyjny - włączanie/wyłączanie serwerów,
  • możliwe dopisanie własnego opisu serwera
  • możliwe dodawanie linków hltv
  • łatwe dodawanie/usuwanie serwerów
  • ładniejszy wygląd
  • spolszczony silnik LGSL
  • poprawiona lokalizacja serwerów
  • bardzo łatwa możliwość podpięcia pod IP.Board
Dodatkowo obsługuje serwery:
  • Counter-Strike: Global Offensive
  • TeamSpeak
  • TeamSpeak 3 (przy innych portach niż standardowy mogą występować problemy - testowane na serwerach vps svoice.pl, zabijaka.pl - ok)

Instalacja


Opis instalacji skryptu znajduje się w archiwum.

FAQ


Nie pokazuje mapy granej na serwerze. Co robić?
- Mapy są wczytywane z folderu /admin/maps/, jeżeli skrypt nie znajdzie pliku w folderze, wczytuje obrazek z gametracker.com. Jeżeli nadal nic się nie pokazuje, oznacza to, że obrazka mapy nie ma w żadnym z tych miejsc. Wtedy musisz wgrać obrazek mapy ręcznie do folderu /admin/maps/.

Po wgraniu plików oraz edycji lgsl_config.php, po wejściu na stronę otrzymuję błąd "Warning: Cannot modify header information..".
- Twój edytor tekstu w którym edytowałeś lgsl_config.php zmienił jego kodowanie z ANSI as UTF-8 do UTF-8. Edytuj plik ponownie, np. Notepad++, w menu wybierz Format -> Konwertuj na UTF-8 (bez BOM) oraz zapisz. Problem zniknie.

Po dodaniu serwera TeamSpeak 3 widnieje on jako offline.
- Tak się dzieje po aktualizacji serwerów TS3. Aktualnie nie ma na to żadnej rady. Serwery ze standardowym portem oraz dobrą konfiguracją powinien zawsze pokazywać się prawidłowo, reszta też, lecz nie zawsze.

Changelog


Spoiler


Screenshoty


Spoiler


Download


Załączony plik  ServerViewer v1.1.zip   9,37 MB  826 Ilość pobrań

EngFunc_FindEntityByString nie znajduje paki

04.09.2014 16:33

new c4 = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "weapon_c4");

if(c4)
{
	new owner = pev(c4, pev_owner);
	
	set_hudmessage(0, 255, 100, -1.0, -0.8, 2, 3.0, 7.0);
	show_hudmessage(0, "%s zostal przegranym!", dane_gracza[owner][NICK]);
}

Mam kod taki jak powyżej. Wykonuje się on podczas zakończenia rundy, lecz coś jest nie tak, ponieważ nie działa. Widocznie warunek nie jest spełniony, ponieważ nie widać wiadomości na HUD. Wie ktoś co jest nie tak?

 

//EDIT

 

Jak się okazało funkcja znajduje pakę, lecz HUD mimo wszystko się nie pokazuje.

[ROZWIĄZANE] Sockety pokazują, że plik nie istnieje, a tak nie jest

25.08.2014 11:23

#define SITE "/wersja_menu_spara.php"
#define HOST "szelbi.gameclan.pl"
#define TASK_SOCKET 123
public sprawdz_wersje()
{
	new iError, szSendBuffer[512];
	
	g_sckweb = socket_open(HOST, 80, SOCKET_TCP, iError);
	
	switch(iError) 
	{ 
	case 1: 
		{ 
			server_print("Unable to create socket.");
			return;
		} 
	case 2: 
		{ 
			server_print("Unable to connect to hostname.");
			return;
		} 
	case 3: 
		{ 
			server_print("Unable to connect to the HTTP port.");
			return;
		} 
	}
	
	format(szSendBuffer, charsmax(szSendBuffer), "GET %s^nHost:%s^r^n^r^n", SITE, HOST);
	socket_send(g_sckweb, szSendBuffer, charsmax(szSendBuffer));
	
	set_task(1.0, "socketAnswer", TASK_SOCKET, .flags="b");
}

public socketAnswer()
{
	if (socket_change(g_sckweb))
	{ 
		new szData[1024];
		socket_recv(g_sckweb, szData, charsmax(szData));
		
		log_amx(szData);
		
		socket_close(g_sckweb);
		remove_task(TASK_SOCKET);
	}
}

Powyższy kod po wywołaniu zapisuje do logów błąd 404, a plik istnieje na serwerze, ponieważ w przeglądarce normalnie się otwiera.

L 08/25/2014 - 12:13:48: [menu_spara.amxx] 

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
  <head>
    <title>404 Not Found</title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
    <style type="text/css">
        body {
        	font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
        	font-size: 12px;
        	background-color:#367E8E;
        	scrollbar-base-color: #005B70;
        	scrollbar-arrow-color: #F3960B;
        	scrollbar-DarkShadow-Color: #000000;
        	color: #FFFFFF;
			margin:0;
        }
        a { color:#021f25; text-decoration:none}
        h1 {
        	font-size: 18px;
        	color: #FB9802;
        	padding-bottom: 10px;
        	background-image: url(sys_cpanel/images/bottombody.jpg);
        	background-repeat: repeat-x;
        	padding:5px 0 10px 15px;
			margin:0;
        }
        #body-content p {
        	padding-left: 25px;
        	padding-right: 25px;
        	line-height: 18px;
        	padding-

Link do pliku: http://szelbi.gamecl..._menu_spara.php

Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

09.08.2014 20:33

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB  628 Ilość pobrań

 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB  620 Ilość pobrań
  paintballmod.amxx
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB  672 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB  468 Ilość pobrań
  paintballnade.amxx